Stránka 6 z 7
Re: Výmena rozvodov
Napsal: čtv zář 01, 2011 20:21
od Ujel
Patrick píše:Řemeny jsem už objednal k tomu ještě přední kotouče, no a ted jen potřebuji poradit s těma kladkama, které všechny koupit a bude to komplet
Seznam je nahoře v prvním přízpěvku a je ok. Já u toho ještě měnil olej a filtry. Taky je třeba počítat s chl. kapalinou, protože ta se při výměně rozvodů vylívá. Přitom lze propláchnout okruh citrónkou. Dále těsnění k vodní pumpě.
Re: Výmena rozvodov
Napsal: ned zář 04, 2011 10:59
od Petr S.
Ujel píše:Patrick píše:Řemeny jsem už objednal k tomu ještě přední kotouče, no a ted jen potřebuji poradit s těma kladkama, které všechny koupit a bude to komplet
Seznam je nahoře v prvním přízpěvku a je ok. Já u toho ještě měnil olej a filtry. Taky je třeba počítat s chl. kapalinou, protože ta se při výměně rozvodů vylívá. Přitom lze propláchnout okruh citrónkou. Dále těsnění k vodní pumpě.
Dle Palikxe je nejlepší na rozvody použít origo díly!
Re: Výmena rozvodov
Napsal: ned zář 04, 2011 11:17
od Hanzy
Petre ty si taky jeste mezi tema co nevi ze rozdil mezi original dily a jinymi je jen v obalu?
Pro uplne slusne receno neznale to bylo i televizi....
Re: Výmena rozvodov
Napsal: ned zář 04, 2011 11:27
od Petr S.
Re: Výmena rozvodov
Napsal: ned zář 04, 2011 11:45
od Serpico
...inu ovšem jde i o obal, tedy ten, který výrobce dodavatel do prvovýroby - do automobilky, dodává následně díl pod svou jinou značkou a neplatí se tak dovoz z Koreje, bylo o tom publikováno dost, Pavel - palikx ovšem v tom má přehled z prostého důvodu, pohybuje se v servisu léta a tak ví co je dobré.
Mějte se fajn
Re: Výmena rozvodov
Napsal: ned zář 04, 2011 22:13
od Hanzy
Staci na na to selsky rozum a kazdy pochopi ze je to hovadina nejaky originalni dil.
Automobilky jsou jen skladaci dilny a vyrobu dilu zadaji u fabrik co delaji dily po celem svete.
Original dil je priklad klidne vyroben pobockou firmy BOSCH v ceske republice poslan do Korey tam namontovan do auta a auto prodano treba zpet do ceske republiky.
Dil se posere a bude zase vyroben stejne a pujde nejdriv do Korey na zabaleni do modreho obalu s napisem GM made in Korea a bude lepsi nez ten co koupim tady primo v krabicce BOSCH levnejsi bez cesty do Korey a zpet?
Myslim ze nebude a ted uz to snad pochopi i male dite po tomhle vysvetleni ze ORIGINAL dil je HOVADINA!
Navic u spoustu veci se vi ze "ORIGINAL" dil stoji za hovno a lepsi jsou od jinych vyrobcu
Leganza je priklad chladic klima radiator topeni a urcite jich bude daleko vic a to u vsech aut...
Tolik k slavnym ORIGINALNIM dilum
Re: Výmena rozvodov
Napsal: pon zář 05, 2011 10:11
od Serpico
...to Hanzy Tvůj příspěvek je normální neznalost anebo rovnou lidská hloupost, díly se liší kvalitou, ne nadarmo si automobilky stanovují kvalitativní rozlišení pro výběr dodavatele a normy ISO 9..... ap. Levnější druhovýroba je z toho důvodu právě cenově přístupnější ovšem za cenu menší kvality. Nejedná se jenom o výrobu a dodržení výrobních tolerancí ale i kvalitu materiálu například oceli. Nedávno jsem viděl spodní rameno komplet na koktávku za 900 Kč z ACI výrobce Čína, já bych si ho nekoupil. Osobně mě překvapila kvalita originál dílů z Koreje a zůstávám u modré krabičky s hologramem daewoo. Naopak polský třetí díl výfuku nepřežil na sl. autě jednu zimu, proto mi díl z " polše " nesmí na auto. Prostě to je taky o zkušenostech, rozhodně nemám takový rozsah zkušeností jako má palikx a je to pochopitelné, projde mu hodně aut rukama a tedy různých náhradních dílů a ten má taky právo říci, to je " sračka " to tam nedávej a taky se vyrábí.
Mějte se fajn
Re: Výmena rozvodov
Napsal: pon zář 05, 2011 14:21
od Slam
Hanzy ale nenapsal, že to platí pro všechny díly a že díly Made in China jsou stejně kvalitní nebo lepší... Spíš měl na mysli, že když je např. DAYCO světový výrobce řemenů, tak když si člověk koupí řemen originál GM, tak to těžko bude vyšší kvalita pod nálepkou GM, než pod nálepkou DAYCO, protože DAYCO si přece nebude kazit vlastní neméně (spíš více) kvalitní značku (nehledě na to, že co si v Drafelu objednáte jako originální GM řemen, stejně přijde DAYCO i s DAYCO nálepkou). Se zmiňovaným chladičem klimy plný souhlas, tzv. originál je technologický paskvil určený k nutné pravidelné a časté výměně. Jinak v originálním servisu my dali taky třetí díl výfuku z Polska (a ani se mě neptali, jestli s tím souhlasím) a po více jak 5 letech žádný problém není...
Re: Výmena rozvodov
Napsal: úte lis 08, 2011 21:32
od Petr S.
Re: Výmena rozvodov
Napsal: úte lis 08, 2011 21:58
od Hanzy
Gates rozvodak je dobry ale rozdil nebude velky mezi ostatnima znackovyma mel jsem celou sadu i s kladkami INA taky Dayco je dobre velke rozdily v tom nebudou a pri vymene jak ma byt zaden znackovy nebude slapnuti vedle
Serpico ty si uplne mimo tady nikdo nepise o nejakych neznackovych cinskych smejdech cti poradne co pisu a pak pis nekomu o hlouposti nebo co meles je spis o dementnosti nez hlouposti!
Jeste jednou snad uz to i ty pochopis!
Firma Bosch,Valeo,Febi,Ate,Delphi,NGK,Denso,TRW,Dayco,Gates a spousta dalsich co vyrabi dily pro automobilky myslis ze kdyz je daji do jejich obalu jako GM nebo Skoda nebo Peugeot budou ty dily lepsi nez ty co budou prodavat pod svou znackou?
V dobrem pripade budou stejne kvalitni ale spis to bude presne naopak nebot nejsou limitovani do jake ceny se maji vlezt.
Re: Výmena rozvodov
Napsal: ned lis 13, 2011 22:27
od Petr S.
Rozvody hotové,těsnění pod hlavou také,plus další věci,ale Palikx mě asi už nebude mít rád. Snad ted bude už klid. Hanzy,kdo ti na tom autě dělal to těsnění+rozvody?
Re: Výmena rozvodov
Napsal: ned lis 13, 2011 22:39
od Hanzy
Tesneni ktere?Rozvody u nas v dedine jedni mechosi proc?
Re: Výmena rozvodov
Napsal: ned lis 13, 2011 22:48
od ppp
K tym origo dielom, mozem napisat len tolkoto:
Palix tu uz parkrat pisal, ze napriklad napinacie kladky od inych vyrobcov pre niektore daewaky boli proste vyosene, co znamena zvysene namahanie remena, lozisk kladky a jedine tzv. origo GM kladka, cize vyrobca INA made in canada je vyrobena kvalitne. Sice som nikdy ine nez gm kladku jednu aj druhu a cerpadlo do espera nekupoval nemam skusenosti s neorigo dielmi, ale cenovy rozdiel je cca 30eur na rozvodoch, takze mi to za risk nestoji. Co sa tyka remena, tam mi staci samozrejme neorigo gates, ten mi zatial vzdy vydrzal a nejavil znamky nejakeho prilisneho opotrebovania, snad okrem prvej vymeny, takze ma predosly majitel oblboval alebo jeho v servise a rozvody nevymenil.
Ale napriklad zadne prasiatka su kvalitnejsie neorigo valeo (zlty pozink) nez origo gm (po-hrdza) a kodenzator klimatizacie na nubiru (origo=Fe plech natlaceny na Al rurkach, neorigo - Fe plech prisrutkovany k Al drziakom navarenych na Al rurkach).
Re: Výmena rozvodov
Napsal: pon lis 14, 2011 11:23
od Serpico
...jo ppp na palikxe je dobrý dát, má zkušenosti a ty nelze ničím nahradit, jinak rozvodový řemen Gates je originální díl dodávaný do fabriky do prvovýroby a to z označením GM nebo Daewoo bez fy. označení GM je levnější ( neplatí se cesta do Koreje a marže fa. ) a je naprosto kvalitativně stejný proto, že je ze stejné výrobní linky. Samozřejmě souhlasím s Tebou, že na rozvody je třeba dát kvalitu viz. kladky v opačném případě se to prostě může potkat. U prasátek je problém špon s výroby, kluci v Meliccaro servisu je před použitím vymývají na mycím pultě. Jinak valeo je kvalitní marka, vůbec rozlišování na prvovýrobu a druhovýrobu není zas až tak jednoduché právě pro kvalitu náhradních dílů.
To Slame s drafelem mám dobré zkušenosti rozlišují originální díly a druhovýrobu mají označenou OEM, navíc mě dávají 20% slevu na díly a není tam problém vyměnit dodaný špatný náhradní díl i to se může stát, např.: do zapalovacího modulu nikdo nevidí, tedy na druhou stranu přiznávám je moje hodnocení subjektivní, vychází z dobrých zkušeností. Ještě k Číně to si prostě nedovedu představit originální díl Škoda vyrobený v Číně ale i na to si nejspíš budeme muset zvyknout, nakonec může být i časem kvalitní dodá se technologie a dodrží se výrobní tolerance a třeba kvalita oceli a tu jsme my neměli v minulosti špatnou, uvidíme. Pro Škodovku je to objemem velký trh. Jedna z mála fy. Audi přestane skládat své vozy z 51% ze svých komponentů! Je to pochopitelné z ekonomického hlediska. Nakonec v současné globalizaci trhu to bude s původem a kvalitou náhradních dílů ještě složitější.
Inu, mějte se fajn
Re: Výmena rozvodov
Napsal: pon lis 14, 2011 20:23
od Petr S.
Hanzy píše:Tesneni ktere?Rozvody u nas v dedine jedni mechosi proc?
Myslím těsnění pod hlavou,to dělal kdo?