Leganza
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=1615 tak snad to vyjde...
ja som napriklad predal fiat bravo nie preto ze by som bol nespokojny ale preto ze sa mi jednoducho paci tvar limuziny ako je napriklad aj lega. a navyse, je to aj iny pocit na ceste, lebo napriklad aj ked moje bravo bolo rychlejsie ako leganza tak s legou v spetaku auta rychlejsie uhybaju z laveho pruhu alebo co sa mi teraz castejsie ako predtym stava na beznej ceste tak vyhadzuju smerovky akoze mozem predbiehat.
Lega 2.0i LPG full
Auto bez LPG, je podľa mňa auto, ktorému niečo chýba...RoSta píše:
Vsak Tvuj nazor Ti nikdo brat nechce, ale jak sam vidis, je to minoritni nazor, seriove dodava LPG par vyrobcu a to jeste jen v malych seriich do nejnizsich modelu, ostatni priznivci si to musi nechat dobastlit.
Auto je VEC a mojim cieľom je, aby som mal čo najnižšie náklady s akoukoľvek vecou...
Nepoporiam, ze existuji jedinci, kteri si porizuji kazdou vec jen podle toho, kolik lze na ni usetrit. Ale take existuji jedinci, kteri si nektere veci kupuji take pro poteseni sve nebo poteseni druhych.
Leganza zase nie je nič extra
...jasne, ze neni, presto s ni nemusim zachazet jako s kusem hadry na podlahu, ktera snese vsechno.
20 rokov stará škoda je už dávno za svojim zenitom a neoplatí sa do nej investovať nič a nie ešte LPG, ktoré by niekoľkokrát znásobilo jej cenu,
...a to je prave IMHO presne ten jediny rozumny pripad investice do LPG - zhodnoceni vraku.
Prečo sa podľa Teba snažia výrobcovia znižovať spotrebu a bez špeciálnych úprav montujú alternatívne palivá do svojich výrobkov???
...Nevsiml jsem si, ze by do Leganzy vyrobce montoval standardne LPG. Navic kolik je to seriove vyrabenych aut z celkoveho objemu vyroby vsech aut? 0,00001 nebo 0,00002%? Vsak uz davno existuji velmi usporna a ekologicka reseni pohonu, ale jednak nedosahuji takovych parametru jako klasicke spalovaci motory, druhak je tu silna ropna lobby, ktera nema zajem na tom, aby se prestala pouzivat ropa (predni dodavatele ropy z niceho jineho neziji a zit neumi) a do tretice specialni upravy (o kterych si myslis, ze nejsou treba) za stavajiciho stavu takove auto prodrazi nad unosnou mez...
To ja vzdy touzil po Fordu Scorpio a taky jsem ho nakonec mel (z roku 1993). Majestatni auticko, akorat ze na udrzu po 10 letech provozu je to uz dost choulostive. Libila se mi hlavne preposledni generace (1992-94) jako hatchback:RoSta píše:nikdy som netúžil po Forde, ale v Mondeu sa tiež cítim celkom dobre...
Posledni generace (1994-98 ) jako sedan se mi nejdriv moc nezdala (ma totiz IMHO znacne nadcasovy design, v necem i trosku podobny Leganze ), ale dnes ji povazuji za jednoznacne nadherne a rozhodne vyjimecne auto:
PS: Malem bych zapomnel, co se mi libilo na Scorpiu nejvic (vyjma vyhrivaneho predniho okna) - zadni elektricky vyhrivane okno, jehoz topna vlozka soucasne slouzi jako antena radioprijimace vestavene HiFi soupravy - stale nechapu, proc to tak nemuzou mit dneska vsechny auta, kdyz to muze mit fordka z roku 1985!
Naposledy upravil(a) Slam dne úte pro 19, 2006 11:29, celkem upraveno 1 x.
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)