Stránka 6 z 7
Napsal: pon led 28, 2008 09:31
od Hanzy
Hanzy píše:Pred chvili jsem mluvil s chlapem co to dela tady a rikal ze lovato a lovtek je nestesti a ze to delal a same reklamace a pry delaji problemy dela Elpigaz a pry bez problemu a ze po znamosti pokud neni to komplikovane tak 27000kc a jeden den montaz a jeden ladi je solidi tak kdybys chtel mohl to dat tel na nej...a zbyde ti na par plnejch nadrzi...
Tohle nechces?Nevim jestli tohle zna Pehacek ale ten chlap co to dela to chvali oproti tomu kdyz delal jine...
Napsal: pon led 28, 2008 10:01
od karstn
Hanzy píše:Hanzy píše:Pred chvili jsem mluvil s chlapem co to dela tady a rikal ze lovato a lovtek je nestesti a ze to delal a same reklamace a pry delaji problemy dela Elpigaz a pry bez problemu a ze po znamosti pokud neni to komplikovane tak 27000kc a jeden den montaz a jeden ladi je solidi tak kdybys chtel mohl to dat tel na nej...a zbyde ti na par plnejch nadrzi...
Tohle nechces?Nevim jestli tohle zna Pehacek ale ten chlap co to dela to chvali oproti tomu kdyz delal jine...
Dej kontakt.Uvidime. ted mam hodne prace a nemam cas to studovat. na ceskem vebu toho moc neni ale na polskem celkem dost (co pro me neni problem cist) jen nemam cas to procitat
Napsal: pon led 28, 2008 10:03
od Hanzy
Poslu ti ho sz.
Napsal: stř led 30, 2008 00:00
od ppp
karstn píše:Rozhodnuty na prestavbu uz sem ale porad nevim jaky typ. mam v tom zmatek Lovtek , Lovato , Landi renzo... elektronic...
To je jedno, dolezita je firma co to bude montovat a pouzite diely aby si nedopadol tak ako ja s nahrazkou mixeru (aj ked to vlastne montovali predoslemu majitelovi). Teraz som uz spokojny ked tam mam to co tam ma byt a auto funguje tak ako ma.
Ja furt tvrdim ze nie je dolezite ake auto si kupite ale kam s nim budete chodit do servisu
.
Napsal: sob úno 02, 2008 23:26
od palikx
chtel jsem se zeptat pehy jestli by mi rekl jednu jednoduchou vec k plynu.mam tam system s krokovym motorkem veci na sani ktera pousti plyn.zajima me jestli tenhle system umi kdyz sendam nohu z plynu pri zarazene rychlosti vypnout resp.uzavrit privod plynu do motoru.
Me totiz pri sendani nohy z plynu strili auto do vyfuku a je citit ze porad lehce jede.
nevim jestli to tak ma delat nebo ne.
pokud jsi to pehacku pochopil zkus mi nejak odpovedet.diky.
Napsal: ned úno 03, 2008 17:40
od Richard
Pavle, měl jsem tenhle systém ve Feldě a myslím, že motorek plyn úplně nezavře. Ale je to už dávno, co mě odešla řj. plynu a od té doby tam mám jen "škrťák" jako ve fáčku a jezdí to za stejný peníze jako s tím motorkem. Prostě 9 na 100 s regulací i bez ní
Napsal: ned úno 03, 2008 17:51
od -peha-
Napsal: úte úno 05, 2008 00:00
od ppp
to strielanie do vyfuku je zaujimave, na skodovke s rucnym skrticom to obcas, najma ked prilis lietali otacky (zaradenie pri zjazde a prudsie pustenie spojky alebo naopak vysliapnutie z vyssich otacok). Do sania zatial ani raz.
A na espere ani do vyfuku ani do sania dokonca ani ked to blblo. Mozem len zaklopat. A lovato loveco neuzatvara, ono reguluje aku taku zmes aj ked sa brzdi motorom. Ale na espere je to aj tak divne, pretoze netusim nakolko je vtedy otvoreny obtok klapky.
Napsal: úte úno 05, 2008 21:40
od palikx
ok chlapci jen jsem se chtel ujistit jestli si to myslim spravne.
vim ze na skodovce a favoritu mi to taky lehce strilelo a tak jsem doufal ze to tady je uz lepsi.
a to nastaveni se chystam udelat uz dlouho tak snad se k tomu konecne dostanu.(jen jsem tak trosku doufal ze by to melo uzavrit plyn a tim by to zralo o trosku mene jelikoz me 10litru plynu trosku stve.)ale jelikoz je to temer normalni smirim se s tim.
a jeste jedna vec kdyz jedu do zatacky na volnobech chcipa to.pokud si to pamatuju spravne je to spatna membrana.
Napsal: stř úno 06, 2008 17:44
od ppp
Do zakruty mi to naposledy skapinalo na skodovke a to kvoli tomu, ze v tusim pravotocivej niektora suciastka, mozno velka membrana, svojou hmotnostou hmotnostou vdaka odstredivej sile privierala vystup reduktoru (aspon predpokladam podla poklesu otacok). Na espere to nejako vedeli jednotky uregulovat alebo ma lovato lahsie membrany nez landi
, takze som skapinanie v zakrutach nezaregistroval.
Napsal: stř úno 06, 2008 17:57
od -peha-
Ono aj to sa dá nastaviť ale pravda je že pokud sú už staré membrány alebo dlhšie auto nejazdilo na LPG tak je potrebné je meniť
Ono takto aj staré membrány majú velký vpliv na spotrebu dokonca je to vlastne ta najvetšia vec pri zvýšenej spotrebe a výmena tady u nás je to 1300-1500 sk podla typu tak myslím že u vás to nebude tak zlé ale v každom prípade sa to oplatí už len pre to že auto šlape perfektne a spotreba je nižšia
aaa
Napsal: čtv úno 07, 2008 12:20
od simone
Pehačku cca po kolko km sa menia membrany??? moje maju asi80tis
Napsal: čtv úno 07, 2008 12:48
od Richard
No těch 80000 je tak akorát. Záleží i na tom jak jsou staré. Ty membrány tvrdnou a změknou až když se ohřejou. Proto blbě regulují hlavně když je motor studený... auto chcípá neudrží se na volnoběh. Po ohřátí se to už neprojebuje tolik..
Napsal: čtv úno 07, 2008 23:56
od palikx
skoda ze si to neumim seridit sam.vymenu membrany jsem uz kdysi delal tak to zvladnu jen musim koupit tu sadu pokud mi ji prodaji.a mozna to necham udelat cele jeste uvidim za kolik mi to nabidnou.
Napsal: pát úno 08, 2008 09:50
od -peha-