PŘESTAVBA NA LPG

Vše co se týká techniky, zapojení, ND

Moderátoři: Blue Lanos, pejee, lomngi

Odpovědět
Uživatelský avatar
Hanzy
Příspěvky: 7197
Registrován: ned led 21, 2007 13:16
Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice

Příspěvek od Hanzy »

Hanzy píše:Pred chvili jsem mluvil s chlapem co to dela tady a rikal ze lovato a lovtek je nestesti a ze to delal a same reklamace a pry delaji problemy dela Elpigaz a pry bez problemu a ze po znamosti pokud neni to komplikovane tak 27000kc a jeden den montaz a jeden ladi je solidi tak kdybys chtel mohl to dat tel na nej...a zbyde ti na par plnejch nadrzi... :D

Tohle nechces?Nevim jestli tohle zna Pehacek ale ten chlap co to dela to chvali oproti tomu kdyz delal jine...
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
Reklama
 

Uživatelský avatar
karstn
Příspěvky: 334
Registrován: pon lis 29, 2004 16:57

Příspěvek od karstn »

Hanzy píše:
Hanzy píše:Pred chvili jsem mluvil s chlapem co to dela tady a rikal ze lovato a lovtek je nestesti a ze to delal a same reklamace a pry delaji problemy dela Elpigaz a pry bez problemu a ze po znamosti pokud neni to komplikovane tak 27000kc a jeden den montaz a jeden ladi je solidi tak kdybys chtel mohl to dat tel na nej...a zbyde ti na par plnejch nadrzi... :D

Tohle nechces?Nevim jestli tohle zna Pehacek ale ten chlap co to dela to chvali oproti tomu kdyz delal jine...
Dej kontakt.Uvidime. ted mam hodne prace a nemam cas to studovat. na ceskem vebu toho moc neni ale na polskem celkem dost (co pro me neni problem cist) jen nemam cas to procitat
Nubira SE 1,4 16V
Orlando 1,8
Uživatelský avatar
Hanzy
Příspěvky: 7197
Registrován: ned led 21, 2007 13:16
Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice

Příspěvek od Hanzy »

Poslu ti ho sz.
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

karstn píše:Rozhodnuty na prestavbu uz sem ale porad nevim jaky typ. mam v tom zmatek Lovtek , Lovato , Landi renzo... elektronic...
To je jedno, dolezita je firma co to bude montovat a pouzite diely aby si nedopadol tak ako ja s nahrazkou mixeru (aj ked to vlastne montovali predoslemu majitelovi). Teraz som uz spokojny ked tam mam to co tam ma byt a auto funguje tak ako ma.
Ja furt tvrdim ze nie je dolezite ake auto si kupite ale kam s nim budete chodit do servisu :lol: .
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

chtel jsem se zeptat pehy jestli by mi rekl jednu jednoduchou vec k plynu.mam tam system s krokovym motorkem veci na sani ktera pousti plyn.zajima me jestli tenhle system umi kdyz sendam nohu z plynu pri zarazene rychlosti vypnout resp.uzavrit privod plynu do motoru.
Me totiz pri sendani nohy z plynu strili auto do vyfuku a je citit ze porad lehce jede.
nevim jestli to tak ma delat nebo ne.
pokud jsi to pehacku pochopil zkus mi nejak odpovedet.diky.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Pavle, měl jsem tenhle systém ve Feldě a myslím, že motorek plyn úplně nezavře. Ale je to už dávno, co mě odešla řj. plynu a od té doby tam mám jen "škrťák" jako ve fáčku a jezdí to za stejný peníze jako s tím motorkem. Prostě 9 na 100 s regulací i bez ní :D :roll:
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -peha- »

Takže Pavlíku ten motorček je atuátor a ten má uzavřít přívod plynu ale ne uplne proste ho jenom přiškrtí a ta střelba do výfuku no ono to neni tak uplne normál ale občas se to děje ale i to se dáodstranit tedy nastavením no a tam Ti šarapatu dělá právě ten motorek který při zlým nastavení pouští moc plynu při tom když vlastne nešlapeš na pedál :lol: :lol: :lol: Tohle střílení je jinak uplne normální na autách který nemaj elektroniku protože tam místo toho motorku je jenom ruční skrtič a ten je nastavný fixne takže pokud dáš nohu z pedálu tak je to tam jedno protože tam de stálý množstvý no a to se nespálí a ve výfuku to potom bublá jako WRCčko :lol: :lol: :lol: Stačí skočit do servisu a dát si to nastavit my to deláme za 250 sk tak si myslím že i u vás to není cenovo hrozný a práce tak na 20 min :D
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

to strielanie do vyfuku je zaujimave, na skodovke s rucnym skrticom to obcas, najma ked prilis lietali otacky (zaradenie pri zjazde a prudsie pustenie spojky alebo naopak vysliapnutie z vyssich otacok). Do sania zatial ani raz.
A na espere ani do vyfuku ani do sania dokonca ani ked to blblo. Mozem len zaklopat. A lovato loveco neuzatvara, ono reguluje aku taku zmes aj ked sa brzdi motorom. Ale na espere je to aj tak divne, pretoze netusim nakolko je vtedy otvoreny obtok klapky.
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

ok chlapci jen jsem se chtel ujistit jestli si to myslim spravne.
vim ze na skodovce a favoritu mi to taky lehce strilelo a tak jsem doufal ze to tady je uz lepsi.
a to nastaveni se chystam udelat uz dlouho tak snad se k tomu konecne dostanu.(jen jsem tak trosku doufal ze by to melo uzavrit plyn a tim by to zralo o trosku mene jelikoz me 10litru plynu trosku stve.)ale jelikoz je to temer normalni smirim se s tim.
a jeste jedna vec kdyz jedu do zatacky na volnobech chcipa to.pokud si to pamatuju spravne je to spatna membrana.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

Do zakruty mi to naposledy skapinalo na skodovke a to kvoli tomu, ze v tusim pravotocivej niektora suciastka, mozno velka membrana, svojou hmotnostou hmotnostou vdaka odstredivej sile privierala vystup reduktoru (aspon predpokladam podla poklesu otacok). Na espere to nejako vedeli jednotky uregulovat alebo ma lovato lahsie membrany nez landi :), takze som skapinanie v zakrutach nezaregistroval.
-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -peha- »

Ono aj to sa dá nastaviť ale pravda je že pokud sú už staré membrány alebo dlhšie auto nejazdilo na LPG tak je potrebné je meniť :idea: Ono takto aj staré membrány majú velký vpliv na spotrebu dokonca je to vlastne ta najvetšia vec pri zvýšenej spotrebe a výmena tady u nás je to 1300-1500 sk podla typu tak myslím že u vás to nebude tak zlé ale v každom prípade sa to oplatí už len pre to že auto šlape perfektne a spotreba je nižšia :D
Uživatelský avatar
simone
Příspěvky: 1795
Registrován: ned kvě 22, 2005 13:27
Bydliště: Drienovec okr.Košice okolie
Kontaktovat uživatele:

aaa

Příspěvek od simone »

Pehačku cca po kolko km sa menia membrany??? moje maju asi80tis
Leganza strieborna metalíza CDX hifi JBL,Magnat,Blaupunkt , LPG,
maxi skuter Kymco Xciting 500
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

No těch 80000 je tak akorát. Záleží i na tom jak jsou staré. Ty membrány tvrdnou a změknou až když se ohřejou. Proto blbě regulují hlavně když je motor studený... auto chcípá neudrží se na volnoběh. Po ohřátí se to už neprojebuje tolik..
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

skoda ze si to neumim seridit sam.vymenu membrany jsem uz kdysi delal tak to zvladnu jen musim koupit tu sadu pokud mi ji prodaji.a mozna to necham udelat cele jeste uvidim za kolik mi to nabidnou.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od -peha- »

Neboj nie je to taká velká investícia dá sa to u vás myslím okolo 1000 kč :lol: :lol: :lol:
Odpovědět

Zpět na „Technická Sekce“