Hanzy píše:Pred chvili jsem mluvil s chlapem co to dela tady a rikal ze lovato a lovtek je nestesti a ze to delal a same reklamace a pry delaji problemy dela Elpigaz a pry bez problemu a ze po znamosti pokud neni to komplikovane tak 27000kc a jeden den montaz a jeden ladi je solidi tak kdybys chtel mohl to dat tel na nej...a zbyde ti na par plnejch nadrzi...
Tohle nechces?Nevim jestli tohle zna Pehacek ale ten chlap co to dela to chvali oproti tomu kdyz delal jine...
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
Hanzy píše:Pred chvili jsem mluvil s chlapem co to dela tady a rikal ze lovato a lovtek je nestesti a ze to delal a same reklamace a pry delaji problemy dela Elpigaz a pry bez problemu a ze po znamosti pokud neni to komplikovane tak 27000kc a jeden den montaz a jeden ladi je solidi tak kdybys chtel mohl to dat tel na nej...a zbyde ti na par plnejch nadrzi...
Tohle nechces?Nevim jestli tohle zna Pehacek ale ten chlap co to dela to chvali oproti tomu kdyz delal jine...
Dej kontakt.Uvidime. ted mam hodne prace a nemam cas to studovat. na ceskem vebu toho moc neni ale na polskem celkem dost (co pro me neni problem cist) jen nemam cas to procitat
karstn píše:Rozhodnuty na prestavbu uz sem ale porad nevim jaky typ. mam v tom zmatek Lovtek , Lovato , Landi renzo... elektronic...
To je jedno, dolezita je firma co to bude montovat a pouzite diely aby si nedopadol tak ako ja s nahrazkou mixeru (aj ked to vlastne montovali predoslemu majitelovi). Teraz som uz spokojny ked tam mam to co tam ma byt a auto funguje tak ako ma.
Ja furt tvrdim ze nie je dolezite ake auto si kupite ale kam s nim budete chodit do servisu .
chtel jsem se zeptat pehy jestli by mi rekl jednu jednoduchou vec k plynu.mam tam system s krokovym motorkem veci na sani ktera pousti plyn.zajima me jestli tenhle system umi kdyz sendam nohu z plynu pri zarazene rychlosti vypnout resp.uzavrit privod plynu do motoru.
Me totiz pri sendani nohy z plynu strili auto do vyfuku a je citit ze porad lehce jede.
nevim jestli to tak ma delat nebo ne.
pokud jsi to pehacku pochopil zkus mi nejak odpovedet.diky.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Pavle, měl jsem tenhle systém ve Feldě a myslím, že motorek plyn úplně nezavře. Ale je to už dávno, co mě odešla řj. plynu a od té doby tam mám jen "škrťák" jako ve fáčku a jezdí to za stejný peníze jako s tím motorkem. Prostě 9 na 100 s regulací i bez ní
Takže Pavlíku ten motorček je atuátor a ten má uzavřít přívod plynu ale ne uplne proste ho jenom přiškrtí a ta střelba do výfuku no ono to neni tak uplne normál ale občas se to děje ale i to se dáodstranit tedy nastavením no a tam Ti šarapatu dělá právě ten motorek který při zlým nastavení pouští moc plynu při tom když vlastne nešlapeš na pedál Tohle střílení je jinak uplne normální na autách který nemaj elektroniku protože tam místo toho motorku je jenom ruční skrtič a ten je nastavný fixne takže pokud dáš nohu z pedálu tak je to tam jedno protože tam de stálý množstvý no a to se nespálí a ve výfuku to potom bublá jako WRCčko Stačí skočit do servisu a dát si to nastavit my to deláme za 250 sk tak si myslím že i u vás to není cenovo hrozný a práce tak na 20 min
to strielanie do vyfuku je zaujimave, na skodovke s rucnym skrticom to obcas, najma ked prilis lietali otacky (zaradenie pri zjazde a prudsie pustenie spojky alebo naopak vysliapnutie z vyssich otacok). Do sania zatial ani raz.
A na espere ani do vyfuku ani do sania dokonca ani ked to blblo. Mozem len zaklopat. A lovato loveco neuzatvara, ono reguluje aku taku zmes aj ked sa brzdi motorom. Ale na espere je to aj tak divne, pretoze netusim nakolko je vtedy otvoreny obtok klapky.
ok chlapci jen jsem se chtel ujistit jestli si to myslim spravne.
vim ze na skodovce a favoritu mi to taky lehce strilelo a tak jsem doufal ze to tady je uz lepsi.
a to nastaveni se chystam udelat uz dlouho tak snad se k tomu konecne dostanu.(jen jsem tak trosku doufal ze by to melo uzavrit plyn a tim by to zralo o trosku mene jelikoz me 10litru plynu trosku stve.)ale jelikoz je to temer normalni smirim se s tim.
a jeste jedna vec kdyz jedu do zatacky na volnobech chcipa to.pokud si to pamatuju spravne je to spatna membrana.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Do zakruty mi to naposledy skapinalo na skodovke a to kvoli tomu, ze v tusim pravotocivej niektora suciastka, mozno velka membrana, svojou hmotnostou hmotnostou vdaka odstredivej sile privierala vystup reduktoru (aspon predpokladam podla poklesu otacok). Na espere to nejako vedeli jednotky uregulovat alebo ma lovato lahsie membrany nez landi , takze som skapinanie v zakrutach nezaregistroval.
Ono aj to sa dá nastaviť ale pravda je že pokud sú už staré membrány alebo dlhšie auto nejazdilo na LPG tak je potrebné je meniť Ono takto aj staré membrány majú velký vpliv na spotrebu dokonca je to vlastne ta najvetšia vec pri zvýšenej spotrebe a výmena tady u nás je to 1300-1500 sk podla typu tak myslím že u vás to nebude tak zlé ale v každom prípade sa to oplatí už len pre to že auto šlape perfektne a spotreba je nižšia
No těch 80000 je tak akorát. Záleží i na tom jak jsou staré. Ty membrány tvrdnou a změknou až když se ohřejou. Proto blbě regulují hlavně když je motor studený... auto chcípá neudrží se na volnoběh. Po ohřátí se to už neprojebuje tolik..
skoda ze si to neumim seridit sam.vymenu membrany jsem uz kdysi delal tak to zvladnu jen musim koupit tu sadu pokud mi ji prodaji.a mozna to necham udelat cele jeste uvidim za kolik mi to nabidnou.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil