Stránka 6 z 9
Napsal: stř říj 18, 2006 22:10
od mino
Vdaka Palikx ta 1,2 by už bola, ešte ta 1,4 16v. Vdaka. Mimochodom je to ten motor ako sa dával aj do Astier?
Napsal: stř říj 18, 2006 22:18
od palikx
jo myslim ze ta 1,4 je to co je v astre.ale myslim ze i ta 1,4 nevypina vstriky.ale samozrejme je uspornejsi jet se zarazenym kvaltem nez jen na volnobeh.na volnobeh je doba vstriku 3,2ms a s kvaltem 1,9ms prumerne
Napsal: stř říj 18, 2006 22:22
od mino
No hej ale ked idem cez Čertovicu dole tak hore už teraz vyradujem a zajdem skoro 5-8km len tak na volnobeh. Predtým som išiel vždy na 5 bez plynu ale musel som už na niektorých miestach pridávať plyn. Teraz neviem co sa oplatí viacej.
Napsal: stř říj 18, 2006 22:25
od palikx
jo tak tohle resim taky a moc casto.jedine spocitat prumer.respektive spotrebu l za hodinu a pak to porovnat.jen nevim jak to udelat
Napsal: stř říj 18, 2006 22:30
od mino
S kopca sa budem gulať bez kvaltu a pred zákrutou ho tam šibnem.
Aspon Tu Čertovicu a Donovaly tak budem riešiť.
Napsal: pát říj 20, 2006 06:16
od stefan
palikx píše:jo myslim ze ta 1,4 je to co je v astre.ale myslim ze i ta 1,4 nevypina vstriky.ale samozrejme je uspornejsi jet se zarazenym kvaltem nez jen na volnobeh.na volnobeh je doba vstriku 3,2ms a s kvaltem 1,9ms prumerne
Začínam byť z toho jeleň. Vstrek je vždy 2 krát za jednu otáčku motora.
Takže keď idem na voľnobeh, otáčky 900 x 2 x 3,2 ms = 5760 ms = cca
6sekúnd trvá vstrek za jednu minútu.
Pri zaradenom kvalte otáčky 2000 x 2 x 1,9 ms = 7600 ms = cca
8 sekúnd trvá vstrek za jednu minútu.
Takže pri zaradenom kvalte to vychádza viac.
Mám pravdu?
Treba vždy zohľadňovať nie len dĺžku vstreku ale aj aktuálne otáčky.
Napsal: pát říj 20, 2006 22:34
od palikx
a sakra.no tak nad timhle sem nikdy nepremyslel.a ted si me donutil.a vypada to ze mas asi pravdu.ale porad mi na tom neco nesedi.ted to asi nevymyslim takze az jindy.
Jinak dalsi mereni felicie mpi nevypina doba je asi 1 m/s v otackach do 1200 a volnobeh je asi 2,5m/s.
octavia tdi vypina vstriky jestli sem to uz nepsal a
mercedes 2,7 cdi taky vypina a zacina opet dodavat asi v 900 ot.volnobeh ma 800.
dalsi zase nekdy priste.
Jo a cervicek vrta a vrta ale ja na to prijdu jak to je.
Napsal: pát říj 20, 2006 22:36
od palikx
jo uz asi vim co je na tom divne vstrik je 1 za 1 otacku motoru.urcite ne 2 krat.ale to je jen korekce vypoctu.
Napsal: sob říj 21, 2006 08:22
od ppp
Neviem nakolko espero a nexia sa lisia od feldy ale kedze maju tiez vsetky vstreky na jednom kabli tak tipujem ze to bude ako u feldy a to dva pluvance na otacku. Ale u espera sa mi nepodailo zisit ci vstreky vypina. Podla toho ako (ne)brzdi motorom tak asi nie. Ale uz to dufam tak skoro zistovat zase nebudem. Musel som ist 50km na benzin kedze mi dosiel na dialnici plyn. Poviem vam, ze je to taky oslobodzujuci pocit ked mi zase svietila zelena ledka na prepinacej krabicke
)).
vypíná
Napsal: sob říj 21, 2006 16:55
od Serpico
díky palikx - F 1,3 mpi nevypíná - já se přel s kamarádem má 1,3 - potvrdil si mou úvahu - nemá snímač v tachometru výstup - za jízdy okamžitě otáčky padají na 800, ještě že tě máme, nelezeme už ti na nervy.....
měj se fajn a ještě lépe
Napsal: sob říj 21, 2006 19:22
od palikx
jasne neni zac.ale k tomu vstrikovani .motor vykona vsecky doby az na 2 otacky motoru.v tom pripade by to strikalo 2 krat uplne zbytecne.a navic mpi espero a vsecky ostatni maji spolecny drat pro 2 vstriky.ale asi to budu muset nejak vyzkouset.nebo to dame nekomu za domaci ukol
Napsal: sob říj 21, 2006 19:57
od Kessler
Tak já bych doplnil to vstřikování...felda mpi dává 2 vstřiky za jednu otáčku motoru...jsou spřažené vstřikovací ventily pro 1. a 4. válec zvlášť a pro 2. a 3. válec zvlášť...takže benzín se vlastně dávkuje vždycky nadvakrát...nejdřív 1. válec dostane první dávku benzínu nad uzavřený sací ventil během výfuku a současně 4. válec dostává druhou dávku během sání...a pak naopak...
...stejně funguje i zapalovací lišta...taky pálí po dvou svíčkách, z nichž jedna zapálí směs a na druhé jenom proběhne jiskra bez užitku...
...toto co jsem tu (snad ne moc zmateně
) sesmolil, platí pro feldu mpi (tedy řídící jednotku Siemens Simos 2P)...
Napsal: ned říj 22, 2006 09:05
od ppp
Sice nemam feldu ale to ze ma 1.3mpi vsetky vstreky na jednom kabli je proste fakt. Mma to od montaznika lpg ktory celu kabelaz rozmotal aby sa k nej dostal. A vstreky odpojil jedinym relatkom. Od vstrekov idu mozno dva kable ale v takom pripade sa dalej spoja
. U espera mi stacilo kuknut na schemu aby bolo jasne
.
Napsal: ned říj 22, 2006 14:06
od palikx
ok zapalovani vim ze to pali v podstate porad.jen ty vstriky mi nejak nejdou do hlavy.a asi mate pravdu ze to strika 2 krat za otacku.jen vyzkousim jak je to se sparovanim vstriku jestli strikaj vsecky 4 porad nebo 2 a 2 postupne.ale jestli je to ve schematu vsecko spojene tak je to jasne.
Napsal: ned říj 22, 2006 18:48
od JRD McLAREN
no ja mozem z istotiu povedat..
..ze NEXIA ESPERO maju 4 Vstreky na na spolocnom kably..
..
teda je jedna stvorica a nie dve dvojice..
..
ono na liste vstrekov je len jeden 2pin konektor...
..Pavle tek tak si to kukni..
..
a ci vstrekuje raz za otacku alebo dva razy neviem....
..ale viem je jeden valec otoci kluku len o pol-otacku..