Stránka 6 z 7
Napsal: pon dub 05, 2004 18:47
od Blue Lanos
Ake ET mate na kolach? Ja mam asi 38. Dnes som cistil stare 13" a tam je napisane ET49 tak teraz neviem
Nemalo by to ET byt rovnake
Len tak pre info mal som minuly tyzden plne afto 4 ludia (dve osoby tazsie) a plny kufor mozno aj cez 100kg
Zasterky az po zem a ked uz som bol rozbehnuty tak to po mensich nerovnostiach zacalo skret o lemy
Len na lavom zadnom kolese. Ked si predstavim, ze by som to mal ece znizene tak to mozem rovno cast vylozit alebo niekoho z posadky
Moze to takto trocha dret? Ale ta zataz bola enormna...
Napsal: pon dub 05, 2004 20:10
od petrm
No Blu já budu dávat ET 42 ale mělo by zůstat samozřejmě stejné kvůli geometrii jako třeba záklon rejdového čepu atd. což trochu ovlivňuje jízdní vlastnosti někdy v dobrém někdy ve zlém samozřejmě že kola nesměj škrtat ale jestli to bylo jen při extrémní zátěži tak se skus pořádně sportovně projet a uvidíš no jinak hodně štěstí
Napsal: pon dub 05, 2004 20:11
od Peca
Ja mam elektrony 7x15" ET38 (pneu 195/50 15") a snizenou Nessi o 4cm.
A neskrtam jen proto, ze jsem sklepal lemy...
Napsal: pon dub 05, 2004 20:25
od Blue Lanos
Peca píše:Ja mam elektrony 7x15" ET38 (pneu 195/50 15") a snizenou Nessi o 4cm.
A neskrtam jen proto, ze jsem sklepal lemy...
Aaa takze asi tiez moje kola. Ivan to tiez sklepal
Ale ono neexistuju 6,5x15 na ET49
Alebo ano? A ako sa to sklepava
Napsal: pon dub 05, 2004 20:29
od Blue Lanos
petrm píše:No Blu já budu dávat ET 42 ale mělo by zůstat samozřejmě stejné kvůli geometrii jako třeba záklon rejdového čepu atd. což trochu ovlivňuje jízdní vlastnosti někdy v dobrém někdy ve zlém samozřejmě že kola nesměj škrtat ale jestli to bylo jen při extrémní zátěži tak se skus pořádně sportovně projet a uvidíš no jinak hodně štěstí
Dik
Ale pri obsadeny 4 clenami to nema sancu skrtnut - nastastie. Kurna ono tomu moc nechyba myslim, ze tak najviac 5mm asi
Napsal: pon dub 05, 2004 20:31
od petrm
No to je ten rozdíl mezi ET 42 a ET 38.
Napsal: pon dub 05, 2004 20:34
od Blue Lanos
No moze byt
ale ked 42ku ETcko nie je bezne na 15" kola...
Napsal: pon dub 05, 2004 20:35
od Peca
Ono totiz pri te sirce toho elektronu kdybys mel ET49 tak bys tim kolem skrtal na druhe strane (vevnitr)...
A sklepat lemy neni problem...proste zvednes auto, sundas kolo, vezmes kladivo a mlatis do lemu hlava nehlava...az ho zamlatis dovnitr
Ma to jednu vadu a to dost podstatnou!!! Popraska barva a oloupe se... jde jen o to jak moc...
Napsal: pon dub 05, 2004 20:43
od petrm
Tak tak Peca má pravdu jen bych do toho nemlátil hlava nehlava
a zkusil bych jak tu bylo již několikrát navrhnuto nedřív ten lem trochu ohřát horkovzduškou a pak jemným poklepem postupně kousek po kousku plynule sem a tam sklepávat a uvidíš no maximálně ti praskne lak na místě který není vidět takže ho budeš moct opravit a nebude to hyzdit auto
Napsal: pon dub 05, 2004 20:48
od Blue Lanos
Peca píše:Ono totiz pri te sirce toho elektronu kdybys mel ET49 tak bys tim kolem skrtal na druhe strane (vevnitr)...
A sklepat lemy neni problem...proste zvednes auto, sundas kolo, vezmes kladivo a mlatis do lemu hlava nehlava...az ho zamlatis dovnitr
Ma to jednu vadu a to dost podstatnou!!! Popraska barva a oloupe se... jde jen o to jak moc...
jj prave nad tym som dnes spekuloval, ze ak by ten hlinikac bol et 49 tak to bude chytat tlmice
No proste z blata do kaluze
Ale radsej to nebudem pretazovat. Sklepavanie teda zatial odkladam.
BTW je moc drahe take pekne decentne vytiahnutie blatnikov? Ono by to mohlo celkom pekne vyzerat
Napsal: pon dub 05, 2004 20:50
od Peca
No to vytahnuti je celkem sranda...horsi bude cena prestrikani tech dvou blatniku metalizou...
Napsal: pon dub 05, 2004 20:53
od Blue Lanos
Napsal: pon dub 05, 2004 21:20
od petrm
Jednoduše v sobotu sem to viděl DSF zvládne to i ženská se správným nářadím je to taková páka která se přidělá místo kola a na ní je takovej plastovej váleček kterej se přitlačuje zevnitř na hranu blatníku a jezdí se sním kolem dokola když máš kvalitní lak není potřeba ani znovu lakovat no a plech je přece pružný a tak se dá natáhnout docela dost viditelně aniž by došlo k poškození ale za lak ti nikdo ručit nebude v různých tuningových časopisech se v inzerátech občas objevuje ta souprava na prodej možná by stálo za to ji koupit do klubu za přispění všech a ti by si ji potom půjčovali na svoje auta
Napsal: pon dub 05, 2004 21:36
od Blue Lanos
Napsal: pon dub 05, 2004 21:53
od martin
petrm píše:Jednoduše v sobotu sem to viděl DSF zvládne to i ženská se správným nářadím je to taková páka která se přidělá místo kola a na ní je takovej plastovej váleček kterej se přitlačuje zevnitř na hranu blatníku a jezdí se sním kolem dokola když máš kvalitní lak není potřeba ani znovu lakovat no a plech je přece pružný a tak se dá natáhnout docela dost viditelně aniž by došlo k poškození ale za lak ti nikdo ručit nebude v různých tuningových časopisech se v inzerátech občas objevuje ta souprava na prodej možná by stálo za to ji koupit do klubu za přispění všech a ti by si ji potom půjčovali na svoje auta
a mam dojem, ze ty kola co tam davala , to bude asi jina liga