Stránka 6 z 7

Napsal: pon dub 05, 2004 18:47
od Blue Lanos
Ake ET mate na kolach? Ja mam asi 38. Dnes som cistil stare 13" a tam je napisane ET49 tak teraz neviem :oops: Nemalo by to ET byt rovnake :-? Len tak pre info mal som minuly tyzden plne afto 4 ludia (dve osoby tazsie) a plny kufor mozno aj cez 100kg :shock: Zasterky az po zem a ked uz som bol rozbehnuty tak to po mensich nerovnostiach zacalo skret o lemy :roll: :evil: :evil: Len na lavom zadnom kolese. Ked si predstavim, ze by som to mal ece znizene tak to mozem rovno cast vylozit alebo niekoho z posadky :lol: Moze to takto trocha dret? Ale ta zataz bola enormna... :roll:

Napsal: pon dub 05, 2004 20:10
od petrm
No Blu já budu dávat ET 42 ale mělo by zůstat samozřejmě stejné kvůli geometrii jako třeba záklon rejdového čepu atd. což trochu ovlivňuje jízdní vlastnosti někdy v dobrém někdy ve zlém samozřejmě že kola nesměj škrtat ale jestli to bylo jen při extrémní zátěži tak se skus pořádně sportovně projet a uvidíš no jinak hodně štěstí ;)

Napsal: pon dub 05, 2004 20:11
od Peca
Ja mam elektrony 7x15" ET38 (pneu 195/50 15") a snizenou Nessi o 4cm.

A neskrtam jen proto, ze jsem sklepal lemy...

Napsal: pon dub 05, 2004 20:25
od Blue Lanos
Peca píše:Ja mam elektrony 7x15" ET38 (pneu 195/50 15") a snizenou Nessi o 4cm.

A neskrtam jen proto, ze jsem sklepal lemy...

Aaa takze asi tiez moje kola. Ivan to tiez sklepal :?: Ale ono neexistuju 6,5x15 na ET49 :!: :!: Alebo ano? A ako sa to sklepava :?: :oops: :oops:

Napsal: pon dub 05, 2004 20:29
od Blue Lanos
petrm píše:No Blu já budu dávat ET 42 ale mělo by zůstat samozřejmě stejné kvůli geometrii jako třeba záklon rejdového čepu atd. což trochu ovlivňuje jízdní vlastnosti někdy v dobrém někdy ve zlém samozřejmě že kola nesměj škrtat ale jestli to bylo jen při extrémní zátěži tak se skus pořádně sportovně projet a uvidíš no jinak hodně štěstí ;)

Dik :oops: Ale pri obsadeny 4 clenami to nema sancu skrtnut - nastastie. Kurna ono tomu moc nechyba myslim, ze tak najviac 5mm asi :oops: :idea:

Napsal: pon dub 05, 2004 20:31
od petrm
No to je ten rozdíl mezi ET 42 a ET 38.

Napsal: pon dub 05, 2004 20:34
od Blue Lanos
No moze byt :oops: ale ked 42ku ETcko nie je bezne na 15" kola... :oops:

Napsal: pon dub 05, 2004 20:35
od Peca
Ono totiz pri te sirce toho elektronu kdybys mel ET49 tak bys tim kolem skrtal na druhe strane (vevnitr)...

A sklepat lemy neni problem...proste zvednes auto, sundas kolo, vezmes kladivo a mlatis do lemu hlava nehlava...az ho zamlatis dovnitr

Ma to jednu vadu a to dost podstatnou!!! Popraska barva a oloupe se... jde jen o to jak moc...

Napsal: pon dub 05, 2004 20:43
od petrm
Tak tak Peca má pravdu jen bych do toho nemlátil hlava nehlava :roll: a zkusil bych jak tu bylo již několikrát navrhnuto nedřív ten lem trochu ohřát horkovzduškou a pak jemným poklepem postupně kousek po kousku plynule sem a tam sklepávat a uvidíš no maximálně ti praskne lak na místě který není vidět takže ho budeš moct opravit a nebude to hyzdit auto

Napsal: pon dub 05, 2004 20:48
od Blue Lanos
Peca píše:Ono totiz pri te sirce toho elektronu kdybys mel ET49 tak bys tim kolem skrtal na druhe strane (vevnitr)...

A sklepat lemy neni problem...proste zvednes auto, sundas kolo, vezmes kladivo a mlatis do lemu hlava nehlava...az ho zamlatis dovnitr

Ma to jednu vadu a to dost podstatnou!!! Popraska barva a oloupe se... jde jen o to jak moc...
jj prave nad tym som dnes spekuloval, ze ak by ten hlinikac bol et 49 tak to bude chytat tlmice :lol: :lol: No proste z blata do kaluze :? Ale radsej to nebudem pretazovat. Sklepavanie teda zatial odkladam. :D
BTW je moc drahe take pekne decentne vytiahnutie blatnikov? Ono by to mohlo celkom pekne vyzerat :P

Napsal: pon dub 05, 2004 20:50
od Peca
No to vytahnuti je celkem sranda...horsi bude cena prestrikani tech dvou blatniku metalizou...

Napsal: pon dub 05, 2004 20:53
od Blue Lanos
Ako to dokazu vytiahnut bez toho aby im chybal plech :?: :oops: Inak to prelakovanie ma desi :twisted: Taky Akri by sa voobec nemusel obavat :lol: :lol:

Napsal: pon dub 05, 2004 21:20
od petrm
Jednoduše v sobotu sem to viděl DSF zvládne to i ženská se správným nářadím je to taková páka která se přidělá místo kola a na ní je takovej plastovej váleček kterej se přitlačuje zevnitř na hranu blatníku a jezdí se sním kolem dokola když máš kvalitní lak není potřeba ani znovu lakovat no a plech je přece pružný a tak se dá natáhnout docela dost viditelně aniž by došlo k poškození ale za lak ti nikdo ručit nebude v různých tuningových časopisech se v inzerátech občas objevuje ta souprava na prodej možná by stálo za to ji koupit do klubu za přispění všech a ti by si ji potom půjčovali na svoje auta ;)

Napsal: pon dub 05, 2004 21:36
od Blue Lanos
Nooo Petre dobry napad :idea: :idea: :idea:

Napsal: pon dub 05, 2004 21:53
od martin
petrm píše:Jednoduše v sobotu sem to viděl DSF zvládne to i ženská se správným nářadím je to taková páka která se přidělá místo kola a na ní je takovej plastovej váleček kterej se přitlačuje zevnitř na hranu blatníku a jezdí se sním kolem dokola když máš kvalitní lak není potřeba ani znovu lakovat no a plech je přece pružný a tak se dá natáhnout docela dost viditelně aniž by došlo k poškození ale za lak ti nikdo ručit nebude v různých tuningových časopisech se v inzerátech občas objevuje ta souprava na prodej možná by stálo za to ji koupit do klubu za přispění všech a ti by si ji potom půjčovali na svoje auta ;)
a mam dojem, ze ty kola co tam davala , to bude asi jina liga :)