Stránka 6 z 7

Napsal: stř dub 12, 2006 10:19
od Kessler
Těm 150 věřim...jednou jsem jel s úzkou Š105 tachometrovych 130, ale měl jsem pocit, že mi motor skočí za krk :D

Napsal: stř dub 12, 2006 15:31
od djpsx
Já s tou svojí (4kvalt 120L) jel 140 (tachometrových) km/h. Ale otřásala se jak hrom a bumbala taky jako hrom při této rychlosti. Ale to jsem jel jen jednou a pak jsem raději jezdil 90.:-)

Napsal: stř dub 12, 2006 17:54
od Jenda
Oněgin píše: K těm polosám: ty se lámou především u 120 a 105. Pokud je to 130 nebo 125, ty mají vlečku, kde zase hrozí vyšroubování imbusů, což se třeba stalo mně - naštěstí ve 20km rychlosti, když jsem odbočoval. Druhý den jsem valil 150 po dálnici (není to překlep, tachometrově to moje Garde skutečně jelo) a kdyby mi ta poloosa uletěla v ten okamžik... :|
Na to "lámání" trpěly především starší modely u "emka" jsem to nikdy neslyšel, tam už to bylo vyřešené. Ale jak píšeš, spíš se uvolnilo uchycení celého ramene (viděl jsem utržený silentblok na zavěšení u Š120 rv88).
Sám jsem měl Š105 a když měla 10 let, najeto 80tkm, tak ve třech lidech na dálnici v Německu držela tachometrových 160 na všech rovinkách na trase Kassel - Karlsruhe. Byl jsem s ní každý rok (1994-1999) na dovolené v Německu, Holandsku. Byla perfektní, škoda, že mi ji sešrotovalo auto jednoho opilce z protisměru. Ale dnes už bych s ní stejně nejezdil...

Napsal: stř dub 12, 2006 19:21
od Marra
díky pánové, sám jsem rád, že se to takhle podařilo...jezdí naprosto v pohodě, zatím maximální spokojenost!!
jinak k tomu tuningu..myslím, že by byla škoda to pyzdit nějakým tuningem..je to naprosto jedinečný kousek a tak dobrý stav toho auta je sám o sobě tím nejlepším tuningem...co mi pomůže kupa plastů a zavařené kliky, když to auto nebude v dobrém technickém stavu..
úpravy planuju v takovémto stylu: sedačky a budíky z rapida (možná cela palubka) , rádio....možná litá kola(apolla, meteory...) a až doslouží motor, tak tam rovnou vpálím pětikvalt s 130 motorem..ale zatím to bohatě stačí, je až neuvěřitelné jak potichu jede a pěkně tahá.. :D

Napsal: stř dub 12, 2006 21:05
od djpsx
Marra píše:díky pánové, sám jsem rád, že se to takhle podařilo...jezdí naprosto v pohodě, zatím maximální spokojenost!!
jinak k tomu tuningu..myslím, že by byla škoda to pyzdit nějakým tuningem..je to naprosto jedinečný kousek a tak dobrý stav toho auta je sám o sobě tím nejlepším tuningem...co mi pomůže kupa plastů a zavařené kliky, když to auto nebude v dobrém technickém stavu..
úpravy planuju v takovémto stylu: sedačky a budíky z rapida (možná cela palubka) , rádio....možná litá kola(apolla, meteory...) a až doslouží motor, tak tam rovnou vpálím pětikvalt s 130 motorem..ale zatím to bohatě stačí, je až neuvěřitelné jak potichu jede a pěkně tahá.. :D
Tak potom bacha na STK. Nemuseli by tě pustit. A prej to má být čím dál tím víc drsnější. Sice asi nic takového jako: zavaření klik, jeden stěrač apod. neplánuješ, ale dneska se vyhazuje (alespoň u nás v Pardubkách) za každou maličkost (dokonce i za nečitelné označení motoru).

Napsal: stř dub 12, 2006 22:39
od Jenda
[/quote]
Tak potom bacha na STK. Nemuseli by tě pustit. A prej to má být čím dál tím víc drsnější. Sice asi nic takového jako: zavaření klik, jeden stěrač apod. neplánuješ, ale dneska se vyhazuje (alespoň u nás v Pardubkách) za každou maličkost (dokonce i za nečitelné označení motoru).[/quote]

Už bylo na čase, jen aby ten metr byl všechny stejný...
Když vidím třeba prorezlého Favority, který modře září do tmy; plno osobáků osazených rámy na čumáku; brzdová světla jako barevná hudba; "emkové" Škody bez nárazníků.......

Napsal: stř dub 12, 2006 23:22
od Oněgin
K tomu motoru: já byl přesvědčen, že motor je nyní chápán jako vyměnitelná součástka, tudíž by nikoho na STK nemělo číslo zajímat...

Napsal: stř dub 12, 2006 23:48
od djpsx
Oněgin píše:K tomu motoru: já byl přesvědčen, že motor je nyní chápán jako vyměnitelná součástka, tudíž by nikoho na STK nemělo číslo zajímat...
Číslo motoru nikoho nezajímá, ale označení (je vyraženo nad číslem motoru) ano. Kvůli tomu tady měl někdo (tuším s Nexií) problém při přehlašování auta a dnes mi to ten "jouda" potvrdil.

Napsal: stř dub 12, 2006 23:49
od peco
Oněgin píše:K tomu motoru: já byl přesvědčen, že motor je nyní chápán jako vyměnitelná součástka, tudíž by nikoho na STK nemělo číslo zajímat...

tiez ze aj nezaujma(aspon u nas) uz len preto,ze ho nemam ani v TP. zaujma ich iba typ motora

Napsal: stř dub 12, 2006 23:52
od Oněgin
Jako že by tam byl třeba desetiválec z Vipera? :D Připadá mi to jako buzerace.

Napsal: stř dub 12, 2006 23:53
od Docent
djpsx píše:Sice asi nic takového jako: zavaření klik, jeden stěrač apod. neplánuješ, ale dneska se vyhazuje (alespoň u nás v Pardubkách) za každou maličkost (dokonce i za nečitelné označení motoru).
Pánové, jste vedle jak ta jedle. Každá kontrola musí někoho znectít a vyhodit, kdyby všechny propustila, tak je na houby, že. Takže pokud na jedné straně procházejí bez problémů auta známých a úplatkářů, kterým lezou z pneumatik dráty, je nutno na druhé straně vyhodit nějakého voslouška, který má prošlý obvaz v lékárničce...
BTW nemám zájem riskovat, že budu jeden z těch s tím obvazem, takže radši jedu na STK 100 km...

Napsal: stř dub 12, 2006 23:55
od Oněgin
A co tak "zapomenout" na sedačce láhev slivovice? U nás to zabírá :)

Napsal: čtv dub 13, 2006 07:56
od Vojta
U nás je "fantastická" STK. Jednak se tam musí objednávat předem, jednak je tam buzerace non plus ultra. Emise dělá někdo jiný a někde jinde a taky se musí objednávat. Tam si přivydělávají tak, že u starších vozů skoro nikdo emisema neprojde. Každému do to trochu rýpne a oznámí, že nevyhověl. Když se mu strčí stovka, vyhověl. Už se Š 120 a pak i s Favoritem jsem začal jezdit do Bruntále (45km) a v pohodě.Bez objednání emise i STK zároveň, za čtvrt hodiny jsem odjížděl. Chlapi auto prolezli, upozornili na drobnosti, eventuelně seštelovali světla nebo něco dotáhli. Úplně jiný přístup. A vyplácelo se jim to. Samozřejmě úplný šunky nepouštěli. Všechni je v lidech.

Napsal: čtv dub 13, 2006 09:10
od djpsx
Vojta píše:U nás je "fantastická" STK. Jednak se tam musí objednávat předem, jednak je tam buzerace non plus ultra. Emise dělá někdo jiný a někde jinde a taky se musí objednávat. Tam si přivydělávají tak, že u starších vozů skoro nikdo emisema neprojde. Každému do to trochu rýpne a oznámí, že nevyhověl. Když se mu strčí stovka, vyhověl. Už se Š 120 a pak i s Favoritem jsem začal jezdit do Bruntále (45km) a v pohodě.Bez objednání emise i STK zároveň, za čtvrt hodiny jsem odjížděl. Chlapi auto prolezli, upozornili na drobnosti, eventuelně seštelovali světla nebo něco dotáhli. Úplně jiný přístup. A vyplácelo se jim to. Samozřejmě úplný šunky nepouštěli. Všechni je v lidech.
To by lo fajn. U nás je to sice v jednom areálu a má to jedna firma, ale stejně rejpou. Na STK máme známého (ale rozumějte, není to o očůrání kontroly, ale kvůli frontě, která se čeká před STK). On auto proleze, upozorní a ví, že když je nějaký problém, i ten nejmenší, tak když nás pustí, zajedeme hned na opravu. Na těch emisích jsou chytří jak nádraží.
Říkali mi tam (když se vrátím k těm tuningářům), že tuneři jezdí do Rychnova nad Kněžnou, že tam po zaplacení (po/ú)platku projde cokoliv.

Osobně jsem proti tomu. Pak přijedu někam na křižovatku a ze zadu do mě švihne někdo staré auto, které skoro nebrzdí, ale mám měsíc starou STK.......ale už to začíná býti OT :D

Napsal: čtv dub 13, 2006 22:08
od Marra
tak osobněpro mě slovo tunning znamená mít vozidlo v bezvadném technickém stavu, v případě mé šáde-brzdy čtyřpístkové z rapida, zadní úhlová náprava s pětikvaltem, motor 130, podvozek, kola, disky, vše v bezvadném stavu.... o detaailech v interiéru namá cenu psát...

takže - když tam vpálím 130 motor, tak neprojdu "normální stk" ??