Stránka 6 z 7

Napsal: sob kvě 07, 2005 22:43
od Franta P.
Já ten studenej vzduch udělal tak že sme s kámošem vyrvali ze sierry ty žebrovaný hadice od topení naštěstí tam byla jedna s kolenem a navedl sem jí za mřížku mezi světli a konec sem dal před ten filtr. jinak dolejší škatulka je venku a ještě tam dořešim tu trubku. Ta přepážka je dobrej nápad a Ivanovi dík za radu s uchycenim.

Napsal: úte kvě 24, 2005 10:28
od cubafire
Granko píše:ne, ale mohol by som tam dat este nitrak, ked uz mam LPG. bohvie ako by sa to spravalo, keby som ho tam nadrzovku pristrekoval zo spreja s tekutym dusikom :-)). a nepotreboval by som ani kit za 30 litrov :).
Ty máš LPG a sport. filtr? Jak to šlape? Na Š120 se muselo komplet předělat nastavení směšovače atd. Tady to dává ŘJ už upraveno. Jde mi momentálně o snížení odporu sání. :shock:

Napsal: úte kvě 24, 2005 10:36
od Granko
cubafire píše:
Ty máš LPG a sport. filtr? Jak to šlape? Na Š120 se muselo komplet předělat nastavení směšovače atd. Tady to dává ŘJ už upraveno. Jde mi momentálně o snížení odporu sání. :shock:
V pohode, nic som neriesil. Najviac to pridalo vykonu na LPG. Ked je filter este studeny, tak nad 3000 ot. to taha uplne paradne. Ked za zohreje, tak to dost zlenivie... musim tam dotiahnut nejaku trubku zospodu a spravit tu prepazku, ale stale sa mi do toho nechce...

Napsal: úte kvě 24, 2005 11:05
od fireman
ta prepazka tomu pomoze len trochu, s trubkou to je uz lepsie ale mam v plane nasavac na kapotu nad filter

Napsal: úte kvě 24, 2005 11:49
od Ivan
Máš pravdu, že přepážka moc velký efekt nemá, já ji tam mám spíše jen pro okrasu. Důležitý je přísun studeného vzduchu.

Napsal: úte kvě 24, 2005 11:56
od cubafire
Chlapi opravte me, jestli se pletu, ale tím, kdyz do teplého motoru dodam studeny vzduch dostanu trosicku efekt jako s intercoolerem ne? Jen me furt vrta hlavou to LPG a odpor sani. Vzdyt to rusi vsechny principy, na kterych to jelo :? No chtel bych to nekdy videt. ta trubka by šla hodit pod auto za spojler. A mel bys to i s naporem. Jen to cisteni :cry:
Granko: Kdybys mel nekdy cestu do cech dej vedet a rad bych se na to podival. Díky. ;)

Napsal: úte kvě 24, 2005 12:15
od fireman
mne zas prepazka sluzi ako drziak filtru lebo sa mi nechcelo donho vrtat dierku na uchyt.Okrasa bude az ked ju spravim zo zbytku trapezoveho alu plechu po vyrezani kobercov a vnutra kufru

Napsal: úte kvě 24, 2005 18:10
od kaso
fireman píše:ta prepazka tomu pomoze len trochu, s trubkou to je uz lepsie ale mam v plane nasavac na kapotu nad filter
Presne tak nasavac je uz objednany :lol: :lol: :lol:

Napsal: stř kvě 25, 2005 23:30
od Franta P.
No mě se moc nechce vrtat do kapoty ale nasávač by byl cool. ale prej v zimě to musí být prý ten nasávač nečim zandanej aby to nesálo zase moc krahovej vzduch. nebo ne???

Napsal: čtv kvě 26, 2005 00:55
od Ivan
Já na zimu dávám zpět originální airbox, ale není to nutnost.

Napsal: čtv kvě 26, 2005 06:50
od fireman
Franta P. píše:No mě se moc nechce vrtat do kapoty ale nasávač by byl cool. ale prej v zimě to musí být prý ten nasávač nečim zandanej aby to nesálo zase moc krahovej vzduch. nebo ne???
mal by sa zakryt ale jak a cim :?: :?: :?:

Napsal: čtv kvě 26, 2005 11:29
od Olda
Granko píše:ne, ale mohol by som tam dat este nitrak, ked uz mam LPG. bohvie ako by sa to spravalo, keby som ho tam nadrzovku pristrekoval zo spreja s tekutym dusikom :-)). a nepotreboval by som ani kit za 30 litrov :).
Udělej návod, du do toho! :lol: :lol:

Napsal: čtv kvě 26, 2005 11:50
od cubafire
Olda píše:
Granko píše:ne, ale mohol by som tam dat este nitrak, ked uz mam LPG. bohvie ako by sa to spravalo, keby som ho tam nadrzovku pristrekoval zo spreja s tekutym dusikom :-)). a nepotreboval by som ani kit za 30 litrov :).
Udělej návod, du do toho! :lol: :lol:
Tož teda nevím jestli by to fungovalo. NOS samozřejmě s LPG funguje stejně jako s benzínem. Nebo jako propanbutan s naftou, ale jde o chemické složení tekutých dusíků ve spreji. Myslím že to nebude s "rajským plynem" totožné :roll:

Napsal: pát črc 29, 2005 15:48
od fireman
po nekonecnych prerabkach mojho sania som vyhodil rezonator a cidlo mam na tej gumovej hadici.Po skuske cinnosti mi auto asi 5 krat skapalo a odvtedy slape do omnoho vyssich otacok v pohode vytocim 3 aj 4 do 7500 ot.kolegovci a teraz radte dobre ci zle???
tu nejake fotos

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: pát črc 29, 2005 21:36
od ]Rebro[
No pekneee. Su mi tam zname niektore finesy, aj rura sa zisla ;)