Stránka 6 z 10

Re: BAD BAT by Asphalte

Napsal: stř bře 12, 2014 12:54
od Asphalte
Joztar píše:prosimta daj potom foto ako si to vymyslel s vyrovnanim podlahy ... tiez chcem vyhodit tretiu radu sedadiel.
Určitě nafotím, stejně jako v případě odhlučnění. Mým úmyslem je zvětšit zavazadlový prostor a vytvořit menší trojici úložných prostorů. Následně nalepit na podlahu potahovou látku, zapustit otevírací madla. V podstatě tak, aby to vypadalo jako od výrobce.

Re: Odhlučnění Orlanda

Napsal: stř bře 12, 2014 18:59
od inza
Asphalte píše:

Celý postup odhlučnění se pokusím popsat a vytvořit i fotodokumentaci. Rovněž připojím i finanční náročnost. Podle mých propočtů vychází základní odhlučnění na cca 3.000,- za materiál, samozřejmě bez započtení práce, která spolkne určitě celý den.
Mohl bys jen napsat, jaký materiál chceš kam použít na to odhlučnění? Osobně bych se napřed pustil do té motorové části - ta mě "bolí" nejvíc....

Re: BAD BAT by Asphalte

Napsal: stř bře 12, 2014 21:07
od Asphalte
Základem je zbavit se vibrací, které dělají až 70% veškerého hluku, takže je nutné všechny větší plechy vyztužit bitumenovými pláty. Zvolil jsem střední cestu http://www.soundshop.cz/3856-silent-coat-4-m.html .
Dále je důležité potlačit hluk. Na pláty je nejlepší nalepit http://www.soundshop.cz/3864-silent-coa ... -03-m.html . Tím vznikne sendvič, který pohltí zvuk i vibrace.
Já budu navíc používat na vnitřní stranu dvojité podlahy toto: http://www.rapid-autohifi.com/akusticka ... -7044.html .

S odhlučňováním mám už nějaké zkušenosti, mám vytuněnou Felicii, která má v sobě nainstalovaných 30 reproduktorů a 6 zesilovačů a bez kompletního vytlumení by při puštění hudby auto jen drzčelo a vůbec nehrálo. Takže je kompletně vytlumené (před instalací kompletnš vyndaný interiér, takže vytlumeno (podlaha, strop, kompletně dveře, blatníky atd), auto má sice tak o 50 kg víc, ale když zavřu dveře u mé Felicie, je to jako když zavírám dveře u Mercedesu S-klass.
Fabii jsem měl vytlumenou také, ale jen všechny dveře a zavazadlový prostor. Odkaz: http://abouttuning.blogspot.cz/p/o-mych-autech.html

Kdo potřebuje diesel?

Napsal: čtv bře 13, 2014 10:46
od Asphalte
Dnešní "piánko" jízda do práce. Sucho, sluníčko svítilo, takže tempomat na 105 km/h (GPS 100 km/h), 3000 otáček a dálnice Praha-Plzeň. Výsledná spotřeba 6,5 l/100 km. Kdo ještě potřebuje diesel?

Re: Kdo potřebuje diesel?

Napsal: čtv bře 13, 2014 16:52
od Predoš
Asphalte píše:Dnešní "piánko" jízda do práce. Sucho, sluníčko svítilo, takže tempomat na 105 km/h (GPS 100 km/h), 3000 otáček a dálnice Praha-Plzeň. Výsledná spotřeba 6,5 l/100 km. Kdo ještě potřebuje diesel?
....hmm při 105km tam mám 4,5, ale jet na dálnici 105 tak pojdu, kolikpak tam svítí při 135 - 140 ????

....jo a diesl potřebuje každý, kdo chce aby auto reagovalo na sešlápnutí plynového pedálu :lol:

Re: BAD BAT by Asphalte

Napsal: čtv bře 13, 2014 19:32
od Asphalte
Popravdě jsem čekal nějakou reakci "Dieselaře", proto jsem taky tento komentář napsal. Je mi jasné, že diesel bude mít ještě nižší spotřebu, chtěl jsem vás jen popíchnout.

No popravdě s tebou s druhou poznámkou nesouhlasím, nejlepší je atmosférický velkoobjemový motor. To, že je to dnes už spíše dinosaurus okleštěný EU emisemi je věc jiná. Nějaký čas jsem jezdil z Hondou Civic 1.6 VTI z roku 1992 a výkonem 160 koní a můžu říci, že bych nikdy netrpěl špatnou reakcí motoru na sešlápnutí plynu, o Mustangu 5,0 V8 ani nemluvím.

Co se týče Orlanda, stačilo by, aby tam dávali stejný motor jako v Kanadě a Austrálii, tedy 2,4 litru atmosférický motor, bez přiškrcení EU má skoro 200 koní, to by byla jiná jízda.

Re: Kdo potřebuje diesel?

Napsal: čtv bře 13, 2014 20:56
od Kaštan
Predoš píše:
Asphalte píše:Dnešní "piánko" jízda do práce. Sucho, sluníčko svítilo, takže tempomat na 105 km/h (GPS 100 km/h), 3000 otáček a dálnice Praha-Plzeň. Výsledná spotřeba 6,5 l/100 km. Kdo ještě potřebuje diesel?
....hmm při 105km tam mám 4,5, ale jet na dálnici 105 tak pojdu, kolikpak tam svítí při 135 - 140 ????

....jo a diesl potřebuje každý, kdo chce aby auto reagovalo na sešlápnutí plynového pedálu :lol:
Jooo, to máš sakra pravdu, dnes jsem lítal kolem Tachova a super, až na to, že nějak v zatáčkách začínají "zpívat " zimáky, asi to bude chtít oprášit letní kolečka. :lol:
Njn, bejt v tom pořádnej benzinovej motor, taky bych ho měl pod kapotou, ale tahle nabízená 1,8ma mě neuchvátila. :PP:

Re: BAD BAT by Asphalte

Napsal: čtv bře 13, 2014 21:20
od Predoš
Asphalte píše:Popravdě jsem čekal nějakou reakci "Dieselaře", proto jsem taky tento komentář napsal. Je mi jasné, že diesel bude mít ještě nižší spotřebu, chtěl jsem vás jen popíchnout.

No popravdě s tebou s druhou poznámkou nesouhlasím, nejlepší je atmosférický velkoobjemový motor. To, že je to dnes už spíše dinosaurus okleštěný EU emisemi je věc jiná. Nějaký čas jsem jezdil z Hondou Civic 1.6 VTI z roku 1992 a výkonem 160 koní a můžu říci, že bych nikdy netrpěl špatnou reakcí motoru na sešlápnutí plynu, o Mustangu 5,0 V8 ani nemluvím.

Co se týče Orlanda, stačilo by, aby tam dávali stejný motor jako v Kanadě a Austrálii, tedy 2,4 litru atmosférický motor, bez přiškrcení EU má skoro 200 koní, to by byla jiná jízda.
... no já se zrovna za dieslaře ani nepovažuju, ale u Orla je to jediný motor co trošku jede a nežere a ani tak to není sláva. Vzhledem k tomu, že jsem motorkář, tak mě jen tak nějaké auto neuchvátí, může tam být klidně 3litr, ale i tak je to málo, po vyladění mašin jsem zvyklý se pohybovat z nuly na sto mezi 3 až 4 vteřinami a s pocitem, že se to hýbe okamžitě po milimetrovém pootočení plynu, takže uspokojení by asi přišlo až od Bugatti Veyronu (ten by mi asi vyprášil kožich :D ). Problém běžných sériových aut je, že prakticky u většiny značek jedou lépe diesly, no a přeplňované 1.4 fakt nee.... :PP: Prostě se jim nedaří u větších obsahů benzínu snížit spotřebu a vo tom to je.

Re: BAD BAT by Asphalte

Napsal: čtv bře 13, 2014 21:47
od Asphalte
Vím, co by Ti mohlo vyhovovat :D

0-100 km/h za 2,88 s.

Caterham Superlight R500

Re: Kdo potřebuje diesel?

Napsal: čtv bře 13, 2014 21:49
od Asphalte
Kaštan píše:
Predoš píše:
Asphalte píše:Dnešní "piánko" jízda do práce. Sucho, sluníčko svítilo, takže tempomat na 105 km/h (GPS 100 km/h), 3000 otáček a dálnice Praha-Plzeň. Výsledná spotřeba 6,5 l/100 km. Kdo ještě potřebuje diesel?
....hmm při 105km tam mám 4,5, ale jet na dálnici 105 tak pojdu, kolikpak tam svítí při 135 - 140 ????

....jo a diesl potřebuje každý, kdo chce aby auto reagovalo na sešlápnutí plynového pedálu :lol:
Jooo, to máš sakra pravdu, dnes jsem lítal kolem Tachova a super, až na to, že nějak v zatáčkách začínají "zpívat " zimáky, asi to bude chtít oprášit letní kolečka. :lol:
Njn, bejt v tom pořádnej benzinovej motor, taky bych ho měl pod kapotou, ale tahle nabízená 1,8ma mě neuchvátila. :PP:
Já už jezdím od 6.3. na letňákách :lol:

Re: BAD BAT by Asphalte

Napsal: pát bře 14, 2014 09:29
od tomask
Já taky tak 8)

Re: BAD BAT by Asphalte

Napsal: pát bře 14, 2014 14:23
od ric_smd
dnes taky přezuto:-)

Re: BAD BAT by Asphalte

Napsal: pát bře 14, 2014 14:30
od Asphalte
A komfort jízdy na 18"?
Já plánuji na letní 19", takže je již v realizaci odhlučnění především zadní nápravy, která je při přejíždění nerovností dost slyšet.

Re: BAD BAT by Asphalte

Napsal: pát bře 14, 2014 14:35
od ric_smd
zatím jen ze servisu domů, ale dobry...je to tvrdší, ale jde to. zda se mi, ze ty novy zimaky se spalkama skakaly víc. volant je lehčí, reaguje to hned na směr jízdy. pak uvidím víc, až to bude chvíli jezdit...ale vypada to dobře. spotřebu budu hlídat, ale asi mam stejně těžkou nohu, tak to moc dolu nepůjde ani na na 14"... :P

Re: BAD BAT by Asphalte

Napsal: pát bře 14, 2014 14:45
od Asphalte
Já měl možnost jezdit s předváděčkou na 18" a taky mi to nepřišlo tak hrozný. Hlavně na nich mi přišlo auto komunikativnější, s lepší odezvou do volantu. Takže se zatím 19" nebojím, i když všem ostatním zde na fóru z toho naskakuje husí kůže. :D
Rozdíl také bude v lepší stabilitě na dálnici ve vyšších rychlostech.