1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Na co vše si dát pozor, rady při koupi ze zahraničí a další

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Uživatelský avatar
tomask
Příspěvky: 3240
Registrován: ned led 02, 2011 16:36
Bydliště: Praha

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od tomask »

Taky nemám nic k téme, jsem jenom psychická podpora CP ;)
Carthell Prg
Reklama
 

Uživatelský avatar
Honza H.
Příspěvky: 601
Registrován: pon čer 11, 2012 09:44
Bydliště: Praha/Vyškov

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od Honza H. »

<3 :D

Edit Dimco Nubira 97: A zase ;)
Bývalý majitel Cruze LT+ 1,6 Hatchback, Černá Carbon Flash, 2012

Carthell Prg
Uživatelský avatar
Dimco Nubira 97
Příspěvky: 903
Registrován: pon úno 08, 2010 14:49
Bydliště: Trnava

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od Dimco Nubira 97 »

Osobne si myslím, že najviaca by mohol povedať niekto, kto mal možnosť na oboch motoroch naozaj niečo odjazdiť, vzhľadom na to že 1.4 T je nový, asi sa tu taký nik nenájde
Daewoo Nubira 1.6 SX 106hp :)
Otieckova Epica 2.0 VCDI 110kW v mojom užívaní aby ste ma toľko nehanili :D
Seat LEON 1.4 TSI
Uživatelský avatar
Honza H.
Příspěvky: 601
Registrován: pon čer 11, 2012 09:44
Bydliště: Praha/Vyškov

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od Honza H. »

Sorry mě ta citace prostě baví :D
Bývalý majitel Cruze LT+ 1,6 Hatchback, Černá Carbon Flash, 2012

Carthell Prg
Uživatelský avatar
Dimco Nubira 97
Příspěvky: 903
Registrován: pon úno 08, 2010 14:49
Bydliště: Trnava

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od Dimco Nubira 97 »

V pohode, všimol som si -i
:PP:
Daewoo Nubira 1.6 SX 106hp :)
Otieckova Epica 2.0 VCDI 110kW v mojom užívaní aby ste ma toľko nehanili :D
Seat LEON 1.4 TSI
Uživatelský avatar
jezevec
Příspěvky: 47
Registrován: úte říj 16, 2012 19:28
Bydliště: Valašsko

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od jezevec »

motoricky pocitově to jede +/- stejně jako ta 1.8T. zatáh na dvojku, trojku a čtverku z nižších otáček v pohodě. největší rozdíl je v zátahu na pětku z 80... tam se teda nic moc nedělo. pravdou je, že auto mělo nějakých 600km. každopádně mně bylo potvrzeno, že se tím dá mimo obec jezdit okolo 5,5 litru.
jinak první setkání se start/stop systémem - zajímavé to je
Audi A4 B5 1.8T LPG - na prodej
chester172
Příspěvky: 187
Registrován: ned zář 02, 2012 21:02
Bydliště: Mala Maca, okres Galanta, Slovensko

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od chester172 »

Ja ti vam neviem...mna nejak nelaka ten start/stop system....v tomto pohlade som na klasiku a pride mi to ako zbytocnost a sposob ako vytiahnut z ludi o nice viac penazy -P
Chevrolet Cruze 2.0D LTZ Biela Hatchback - zatial meno nemá, ale urcite nejake pekne vymyslim:)
Uživatelský avatar
mzprx
Příspěvky: 651
Registrován: čtv bře 23, 2006 12:37
Bydliště: doma

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od mzprx »

Naopak, je to vyborna vec v spojeni s dieslom, lebo ten pri rozbiehani netaha a lubi bez varovania skapat. (nielen mne, ale aj profi vodicovi, co s tym jazdi kazdy den...) A ten start-stop to hned zas nenapadne nakopne... :-)
CAMARO Bumblebee 6.2 V8 AT, MALIBU 2.4 AT, Lacetti LX "datel", Mitsuishi Outlander PHEV, New Nissan Leaf
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
chester172
Příspěvky: 187
Registrován: ned zář 02, 2012 21:02
Bydliště: Mala Maca, okres Galanta, Slovensko

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od chester172 »

jaaj....z tohto pohladu som sa na to nekukol...neviem..kazdopadne by som si to chcel vyskusat predtym nez by som to dal do auta.
Chevrolet Cruze 2.0D LTZ Biela Hatchback - zatial meno nemá, ale urcite nejake pekne vymyslim:)
Kjub
Příspěvky: 1975
Registrován: ned kvě 16, 2010 16:50

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od Kjub »

Nemoze mat start/stop system zly vplyv na diesel? Ked stale vypina a zapina motor? hlavne na ten genialny filter?
Chevy Cruze Black´n´ Black 2.0 diesel power LTZ
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od Krtek »

Hlavně v zimě bych chtěl vidět co na to baterka.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
jezevec
Příspěvky: 47
Registrován: úte říj 16, 2012 19:28
Bydliště: Valašsko

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od jezevec »

start/stop systém jde v té 1.4T vypnout. když to je zapnuté a klesne teplota motoru pod určitou teplotu, tak se to samo nastartuje. u toho dieslu je to pouze u 1.7 a tam nevím, jak to funguje.
Audi A4 B5 1.8T LPG - na prodej
Uživatelský avatar
smire666
Příspěvky: 4087
Registrován: stř srp 17, 2011 20:24
Bydliště: Bratislava IV.

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od smire666 »

Stav batérie je tiež jedným z faktorov, ktoré na to vplývajú, ďalej klíma, ohrev zadného okna, atď, atď...
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
Uživatelský avatar
Mato_PP
Příspěvky: 156
Registrován: čtv kvě 03, 2012 16:53
Bydliště: Poprad

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od Mato_PP »

Zbytocne obavy ja mam start/stop a ziadny problem teraz v zime musia byt splnene podmienky ako bolo vyssie spomenute ako vypnuta klima, zohriaty motor a daco nebiem co ale nie je s tym problem. Pri dlhsich trasach to vypinam lebo nejak to neberie ze treba aj turbo vychladit :-)
Chevrolet Aveo LTZ 1,3D SDE 95 k
Renault Megane II 1,4 16 V (predané)
Uživatelský avatar
jezevec
Příspěvky: 47
Registrován: úte říj 16, 2012 19:28
Bydliště: Valašsko

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od jezevec »

tak nakonec po zvážení všech pro a proti skončím u seat leon FR 2013... 1.4TSI
Audi A4 B5 1.8T LPG - na prodej
Odpovědět

Zpět na „Kupujeme Cruze“