Pripájam "perly", resp. sťažnosti, ktoré ľudia napíšu. Samozrejme-spoločnosť odpovedá aj na udané veľmi korektne, ale v kuloároch sa na tom dobre bavíme a vedieme rebríček TOP sťažností. Konkrétne vyberám tie "naj" z mojích letov. Všetko je krátené, vyberám len "hlavnú" podstatu. V 80% chcel cestujúci odškodné. Najviac sa sťažujú cestujúci z 1, alebo z biznis triedy.
1: Pilot letel počas celého letu v oblakoch a znemožnil nám výhľad na krajinu, kvôli ktorému sme zvolili cestu lietadlom.
2: Pilot pred pristánim zapol silné svetlo na krídlach a tým mi znemožnil nahratie videa.
3: Pilot netrafil do Viedne a pristál v Budapešti. Vyhováral sa na počasie, ale v Budapešti bolo pekné počasie.
4: Pilot pristál tak tvrdo, že ma zobudil zo spánku a strašne som sa zľakol. Musel som vyhľadať psychiatra.
5: Letuška vošla do kabíny s kávou. V tom vyšiel kapitán a išiel na WC. Bol tam asi 2-3 minúty a vrátil sa. Potom vyšla letuška. kapitán nechal za ten čas pilotovať letušku. Môže letuška pilotovať lietadlo, ak je pilot na WC?
6: V Afrike bolo +35C a keď sme pristáli vo Viedni bolo -10C a snežilo, ale všimol som si, že piloti počas letu neprezuli pneumatiky, lebo na lietadle boli tie isté letné, ako na ktorých pristáli v snehu. Nebolo naše pristátie ohrozené?
7: Kapitán prišiel k inému terminálu, ako som mal na letenke a manželka sa bála, že sme spadli.
8: Piloti krúžili asi 20 minút nad letiskom, lebo nevedeli kde je letisko. Som rodený Videnčan a po letuške som odkázal, že kde presne letisko je. Potom už pristáli na správnom mieste. Posielam vám mapu mesta a rozdajte to prosím pilotom, lebo tento rok už nepôjdem lietadlom. Ďakujem!
9: Počas celého letu mi svietilo do okna slnko, až som dostal migrénu.
10: Pilot mal na chrbáte pokrčenú košeľu.
11: Pilot mal povolenú kravatu pri krku.
12: Pilot ma nechcel pustiť do kabíny.
13: Pilot toľko menil smer letu pred pristátim až som sa pozvracal.
14: Pilot nás oklamal, lebo povedal, že letíme vo výške 10.000 m a na monitore ktorý som mal pred sebou bola výška 32000 /cestujúci videl údaje o pohybe lietadla, ktoré sa vysielajú počas letu a zabudol-nevšimol si, že sú to stopy. Resp. 10.000 m je 32808 stôp a nejaké centimetre/
Toto sú naozej tie TOP a za tých ani nie veľa rokov, sa toho nazbiera...Ak niečo zaujímavé pribudne, dopíšem