Stránka 6 z 7
Re: Zajetí motoru
Napsal: pát dub 13, 2012 21:44
od Krtek
Já zatim u obou aut Xkrát nechával čistit, pak stejně výměna a pak už jenom zaslepit a od tý doby klid.
Re: Zajetí motoru
Napsal: pát dub 13, 2012 23:13
od slaza
Staří řidiči říkávali, jak auto naučíš, tak bude jezdit. Proto ho ze začátku honit, aby si zvykl. Dřív se na tu spotřebu tak nehledělo. Ale taky nebyly řídící jednotky. Jak jsem psal výš o EGR ventilu, tak jsem zkoušel jezdit se zaslepeným a pak vyčištěným, ale rozdíl jsem nikde nepoznal. Nevím od kdy se používá, ale Felda 1,2 měla menší spotřebu, jak novější Kalos 1,2, který ho má. Tak nevím, jestli už ho Felda měla.
Re: Zajetí motoru
Napsal: pát dub 13, 2012 23:18
od Krtek
Felda 1.2 ??? Taky mam zkušenosti že zaslepenej EGR ničemu nevadí. Ani na emisích nic nepoznaji tak nevim proč tam to kurvítko vůbec mít.
Re: Zajetí motoru
Napsal: pát dub 13, 2012 23:32
od Budvyk.cz
já ho jakžtakž držel do dvoutisíc km, ale teď už mu dávám normálně. Spotřeba už klesá a zdá se mi že přidal i něco na výkonu
Re: Zajetí motoru
Napsal: pát dub 13, 2012 23:38
od Poky Ul
Taky mu šlapu na krk
¨Co se v mládí naučí .............
Re: Zajetí motoru
Napsal: pát dub 13, 2012 23:39
od Budvyk.cz
zatim jen 150za hodinu na okresce
na dálnici jsem ho ještě nevzal
Re: Zajetí motoru
Napsal: pát dub 13, 2012 23:43
od Poky Ul
Budvyk.cz píše:............................ na dálnici jsem ho ještě nevzal
Hlavně ho neber na D1 tam bych se bál
Re: Zajetí motoru
Napsal: pát dub 13, 2012 23:44
od Budvyk.cz
no tam je to v poho, ale musíš jet jen v levym a to tak 160 abys nemusel moc uhybat
Re: Zajetí motoru
Napsal: pát dub 13, 2012 23:47
od Poky Ul
Raději se držet našeho Severu a počkat si až nám tu dálnici mezi náma propojí
Re: Zajetí motoru
Napsal: pát dub 13, 2012 23:49
od Budvyk.cz
JJ a pak můžeme natočit rychle a zběsile
Re: Zajetí motoru
Napsal: ned dub 15, 2012 23:19
od naky
Ja sveho Orla setril prvnich 500 km, pak sem mu uz postupne nakladal, abych nemel lenocha.
Nemecko zarazka na 220 km/h a otackomer porad stoupal
Ve 160 neni problem jeste pridat a znatelne zrychlit, proste to tam pod tou kapotou je
Spotreba pri vyssich rychlostech mezi 7-8 litry. Pri pohodove jizde do 130 km/h papa na dalnici 6,1 l, kombinovane pak 5,8 l
Dnes Praha - Cheb a zpet pres Plzen pohodova jizda, zadnej spech a spotreba tech 5,8 l/100km
Najeto lehce pres 10 000km
Re: Zajetí motoru
Napsal: ned dub 22, 2012 20:38
od vilem
Nikde se nic nezajíždí,pouze při najíždení na nakládce vagonu nebo na tahače,to jsou ty km, skterými jste to koupil.nesmí tam bý více jak 30,km najeto,syn pra cuje v TPCA .a tam to tak chodí.každý auto je jiné co vidrží jedno nevydží druhé,hodně prý záleží na spusobu jízdy,aproto postupě zatěžovat při zajíždění,duležyté je hlídat teplotu.
Re: Zajetí motoru
Napsal: pon dub 23, 2012 22:33
od Sajner
naky píše:Ja sveho Orla setril prvnich 500 km, pak sem mu uz postupne nakladal, abych nemel lenocha.
Nemecko zarazka na 220 km/h a otackomer porad stoupal
Ve 160 neni problem jeste pridat a znatelne zrychlit, proste to tam pod tou kapotou je
Spotreba pri vyssich rychlostech mezi 7-8 litry. Pri pohodove jizde do 130 km/h papa na dalnici 6,1 l, kombinovane pak 5,8 l
Dnes Praha - Cheb a zpet pres Plzen pohodova jizda, zadnej spech a spotreba tech 5,8 l/100km
Najeto lehce pres 10 000km
no mne na dialnici pri 130 nejde pod 7 litrov ani nahodou. a to skusam to najjemnejsie stlacenie pedalu ako to je len mozne
Re: Zajetí motoru
Napsal: pát kvě 11, 2012 12:13
od lord_maxx
Po měsíci a kousek máme najeto něco přes 1 200 km, pustili jsme se už i na dálnice a pocit moc dobrý. Pravda, snažil jsem se zatím vytáčet do 3 500 ot/min, takže žádná divočina, ale postupně začnu přitvrzovat. Na dálnici a tachometrových 130 km/hod jsou otáčky něco okolo 3 600 ot/min, to jsem čekal horší, spotřeba kolísala podle počítače od 8,0 do 9,6, podle toho, zda se jelo po rovince nebo do kopce, což není špatný. Vzrůstající hluk motoru je okolo 120 km/hod a výše už patrný, nicméně dělí se o pozornost se svistotem okolo zpětných zrcátek a valení 17" kol.
Na rovince, nikdo nikde předemnou ani za mnou (radary nepočítám
) jsem na chvilku zkusil nějakých 150 - 160 km/hod a motor se dostal do správných vysokých otáček a získal tak moc hezký sportovní zvuk. Ještě chvíli pojezdíme po místních silnicích a pak se vydáme do dojčlandu zkusit, kolik to dokáže jet a jak se to bude chovat.
Re: Zajetí motoru
Napsal: pát kvě 11, 2012 13:38
od Tsoenami
Mám najeto skoro 30tis a jak psal Naky nešetřím ho a mám 7.1 pruměr
Naky to dokrmuje pečivem proto jezdí za mín