Stránka 6 z 7
Re: Ukážka studeného sania
Napsal: sob úno 16, 2013 12:41
od martyr
Aký efekt ti to spravilo? Viem, že raketa z toho nebude, ale ide auto ľahšie, ochotnejšie reaguje na plyn alebo išla dolu spotreba? A či s dával? Komplet kit sania (
http://www.simota.cz/simota/eshop/3-1-I ... TS-VERSION), alebo si to riešil tak nejak
http://www.simota.cz/simota/eshop/5-1-U ... lni-filtry?
Re: Ukážka studeného sania
Napsal: sob úno 16, 2013 12:53
od JRD McLAREN
no a este si dajte teplomer ktym filtrom, aby ste videli, ze teplota nasavaneho vzduchu je cez 60stC..
Re: Ukážka studeného sania
Napsal: sob úno 16, 2013 13:03
od martyr
JRD McLAREN píše:no a este si dajte teplomer ktym filtrom, aby ste videli, ze teplota nasavaneho vzduchu je cez 60stC..
Dobrý nápad, priam skvelý. Máš ešte viac takých?
Re: Ukážka studeného sania
Napsal: ned úno 17, 2013 01:14
od jamal89
ked ten filter rozumne umiestnich tak teplota toho vzduchu urcite nebude 60stupnou
Re: Ukážka studeného sania
Napsal: ned úno 17, 2013 18:48
od martyr
jamal89 píše:ked ten filter rozumne umiestnich tak teplota toho vzduchu urcite nebude 60stupnou
Jeb na tajtrlíka. Radšej daj info o správaní sa agregátu s namontovaním saním. Teoreticky by mala ísť spotreba o niečo dolu, že? Kedže nasáva chaldnejší vzduch, ktorý má tým pádom väčšiu rozpínavosť. Funguje to?
Re: Ukážka studeného sania
Napsal: ned úno 17, 2013 19:11
od ladinek
A já myslel, že ohřátý auto žere míň a ono naopak
Co snímače otáček vačky a jejich zasírání neřešíte? Já to už byl čistit, proto se ptám
Re: Ukážka studeného sania
Napsal: ned úno 17, 2013 19:34
od martyr
Re: Ukážka studeného sania
Napsal: ned úno 17, 2013 19:43
od JRD McLAREN
martyr píše:... On sa rozpína na určitýn objem, a malo by platiť, že čím chladnejší, tým vúčšíefekt by sa mal pozorovať. čiže vačšímobjem kyslíka = manší objem paliva......
..co sa tu clovek po tych rokoch nedozvie ...
Re: Ukážka studeného sania
Napsal: ned úno 17, 2013 19:55
od tomask
Martyr nasadil jsi tomu korunu, kde si toto vyčetl ????
Re: Ukážka studeného sania
Napsal: ned úno 17, 2013 20:18
od martyr
Ak nie, tak ma opravte, rád sa priučím.
Re: Ukážka studeného sania
Napsal: ned úno 17, 2013 20:37
od ladinek
Já žiju asi 20 let v tom , že studený auto kor v zimě v mrazu žere víc
a myslím, že to tak je
Do avea je hruška úplně k prdu, akorát na okrasu
Re: Ukážka studeného sania
Napsal: ned úno 17, 2013 20:43
od lomngi
martyr píše:jamal89 píše:ked ten filter rozumne umiestnich tak teplota toho vzduchu urcite nebude 60stupnou
Jeb na tajtrlíka. Radšej daj info o správaní sa agregátu s namontovaním saním. Teoreticky by mala ísť spotreba o niečo dolu, že? Kedže nasáva chaldnejší vzduch, ktorý má tým pádom väčšiu rozpínavosť. Funguje to?
Martyr. to si teda zabil....označuješ JRD McLAREN za citujem tajtrlíka.. pri tom má uplnu pravdu.. A ked dokážeš s motora vyžmíkať tolko KW a koní ako on tak sa budem pred Tebou klaniať.
Možeš si dať sanie kam chceš aj na zem alebo na strechu. pri zohriatom motoru teplota vzducho čo ide priamo do valcov má 47,6 C. Merané pri tom včera cez diagnostiku. síce auto stálo na mieste teplota chladiacej kvapaliny bola 87,9C teplota vzduchu pri snímači na sacom potrubí 47,6C.
Ako stúpala teplota motora tak stúpala teplota nasávaného vzduchu. Pri tom na začiatku teplota vzduchu bola iba 3C.
Re: Ukážka studeného sania
Napsal: ned úno 17, 2013 21:04
od martyr
Zvyšovať výkon pri 1.2 určite nemá význam. Ale vychádzal som z toho, že nasávaný studený vzduch má pri zahriatí určitú rozpínavosť, zväčšuje svoj objem a tým pádom odovzdáva aj kynetickú energiu.
Re: Ukážka studeného sania
Napsal: ned úno 17, 2013 21:12
od JRD McLAREN
..si asi moc pozor v skole na fyzike nedaval ..co ..
Re: Ukážka studeného sania
Napsal: ned úno 17, 2013 21:17
od lomngi