Stránka 6 z 6
Napsal: ned říj 17, 2004 22:59
od Krtek
jakub píše:Krtek píše:No já měl černý vokna a už to nechci !!!! Nejni vidět ani ven (jo v zimně se staženejma okýnkama a zmijovkou... to bejvaly jízdy).
kdyz to mas blbe udelany, co na to rict ...
Krtek píše:A ted když to vidim zvenku že neni před auto s černejma voknama vidět naskrz...
skrz pickupa bez zadnich oken vidis jak?, skrz dodavku, nakladak, ...
Krtek píše:No křídlo uznávam nějaký elegantní. Třeba Feldě sluší to co prodává škodofka. Jenže ten hnus ala rychle a zprasile má význam někde od rychlosti 250+ jinak je to jenom brzda bez přítlaku. A na co mít přítlak vzadu u auta s přednim náhonem ?
ajaj, zase extremista, cili asi tolik
- elegance asi myslim, ze se shodnem, nicmene hned dodavas kridlo na filcku, coz je imho samo o sobe nesmysl - resp. je to minimalne v rozporu s tvym povidanim o dvoulitrove oktavce a nesmyslu a pritom uznat tuneni filcky - ...
- kridlo nepusobi od rychlosti 250+ (to tak maximalne zadni difuzory apod.), vetsina kridel ma ucinnost od 70-100km/h, zalezi na nastevni kridla a aerodynamice auta
- pritlak u auta s prednim nahonem je i proto, aby auto sedelo a neujizdelo (prave proto, ze je vzadu lehke
), jakkoli u zadniho nahonu je dulezitejsi
Krtek píše:Nelíbí se mi jak dělaj všichni tuneři to samý. S prvnim promítánim tohodle "filmu" se tu vyrojily stovky stejně zmrvenejch aut... Nemam rád modu a podobný kokotiny.
to ano ...
Krtek píše:Když se chci lišit koupim si auto který neni vočuměný. Pokud chci sport, koupim si GTI nebo jinou našláplou verzi, pokud nestačí, přijdou úpravy. Ale tunit třeba Koktávku 2.0 když se dělá RSo.... podle mně ubohost.
k tomudle snad jen viz vyse, proc nemit 100konovyho mateze, proc ne, hlavne to neposrat nalepkou na vicku nadrzi, nalepkama "chromovych" klik a nesmyslnym provedenim kridla ...
Jasně použít na filcku křídlo, ale at vypadá doře (mimochodem to škodovácký zabranuje špinění zadního okna) a nepůsobí jako brzda.
Folie jsem měl od profíků (ani bublinka během 3 let) ale byly moc tmavý. Skrz dodávku nevidim ale proč bych měl zvedat to procento náhody ?
Jasně nic proti 100konovýmu matezovi. Ale když je na výběr litrák, vezmu jeho než se snažit ždímat 0.8. Pokud nestačí litrák, ždímu litráka.
Napsal: ned říj 17, 2004 23:05
od Krtek
Takže křídlo působí od 70 OK. Beru. Jenže působí a brzdí. A neznam auto který by potřebovalo v těchhle rychlostech přítlak. Já když už tak od 150 vejš ale to se stejně jezdit nedá. Snad se shodneme se na tomže je lepší použít něco hezčího a miń komerčního
A poradí mi někdo jak dostat na forum fotky ? Rád bych svoje argumenty doložil
Napsal: ned říj 17, 2004 23:20
od jakub
Krtek píše:Takže křídlo působí od 70 OK. Beru. Jenže působí a brzdí. A neznam auto který by potřebovalo v těchhle rychlostech přítlak. Já když už tak od 150 vejš ale to se stejně jezdit nedá. Snad se shodneme se na tomže je lepší použít něco hezčího a miń komerčního
A poradí mi někdo jak dostat na forum fotky ? Rád bych svoje argumenty doložil
na mateze to nepatri stopro (tam je FF ciry nesmysl), na filcku nepatri nic krome lizatka, videl jsem spoustu otunenych felicii a vetsina z nich se obesla bez kridla, ladilo se snizenim podvozku, kliky pryc, zkratka vycistit apod.
ja vim, cim podlozis argumenty, foto nejakyho fucked-car, to si ale dokazu predstavit a ani to sem posilat nemusis ...
Napsal: ned říj 17, 2004 23:23
od jakub
Krtek píše:Jasně použít na filcku křídlo, ale at vypadá doře (mimochodem to škodovácký zabranuje špinění zadního okna) a nepůsobí jako brzda.
tak jestli se bavime ciste o FF kridlech, tak neni co resit, ty podle meho patri na ty auta, co byly ve filmu,
nicmene jedna 405, co tady jezdi v liberci nevypada spatne - 405 je od prirody hranac, takze to sedne ...
Krtek píše:Folie jsem měl od profíků (ani bublinka během 3 let) ale byly moc tmavý. Skrz dodávku nevidim ale proč bych měl zvedat to procento náhody ?
- ad odstin - spatny vyber, co dodat ..
- ad vyhled - mas drzet odstup a pripadne koukat bokem, kdyz ma auto pred tebou zamlzeny okna, co vidis - nic, to procento s tmavymi skly, kvuli kterymu nevidis - je to kazdyho vec (ja je treba na aute ted nemam)
Krtek píše:Jasně nic proti 100konovýmu matezovi. Ale když je na výběr litrák, vezmu jeho než se snažit ždímat 0.8. Pokud nestačí litrák, ždímu litráka.
a kdyz nestaci litrak, tak mu zatopim turbem ...
Napsal: pon říj 18, 2004 08:47
od Ondras
Krtek píše:A poradí mi někdo jak dostat na forum fotky ? Rád bych svoje argumenty doložil
[ i m g ] url_k_obrazku [ / i m g ]
bez mezer (!)
Napsal: pon říj 18, 2004 09:01
od Krtek
Ondras píše:Krtek píše:A poradí mi někdo jak dostat na forum fotky ? Rád bych svoje argumenty doložil
[ i m g ] url_k_obrazku [ / i m g ]
bez mezer (!)
ten obrázek mam na disku takže adresa tam bude třeba c:obrázky/franta.jpg ?
Napsal: pon říj 18, 2004 09:21
od radovan
Krtek píše:Ondras píše:Krtek píše:A poradí mi někdo jak dostat na forum fotky ? Rád bych svoje argumenty doložil
[ i m g ] url_k_obrazku [ / i m g ]
bez mezer (!)
ten obrázek mam na disku takže adresa tam bude třeba c:obrázky/franta.jpg ?
Z disku to nejde - musi byt dostupny z internetu
Re: Skuteční závoďáci
Napsal: pon říj 18, 2004 09:39
od PavelZ
jakub píše:Richard píše:Návod, jak přijít k penězům jsi viděl včera, ale kde budeš shnánět ten dusík?
Dusík? s tím by to moc nejelo! Domnívám se, že se přifukuje rajský plyn tuším N2O kysličník dusný natý itý ičitý ečný ový atd. čím víc kyslíku tím lépe!
laicky dusik, nedavno jsem nasel na netu prodejnu primo s bombama, je na nich NOx. Dusik jako tema jsme tu tusim taky nekde probirali, ale tezko rict jak to na motor pusobi bez dalsich uprav
btw: dneska rano nakladal soused do trabanta cerpadlo s expanzkou (zvenku chromova bomba - sestra to komentovala tak, ze se asi zhlidnul ve filmu a uz si instaluje dusik
)
Vstrikuje se N2O. Pri vstrikovani se musi vstrikovat i vic paliva. N2O je v lahvi v kapalnem stavu. Pri vstriku do motoru zacne prechazet do plynne faze. Coz je jeden pozitivni efekt, silne se pri tom ochlazuje. Tim ochlazuje smes vstupujici do motoru. Kyslik je pak vyuzit k tomu, ze je mozno spalit vice paliva nez za normalniho stavu (v normalnim vzduchu je asi 21% kysliku, v N2O 36%).
Napsal: pon říj 18, 2004 09:40
od Ondras
Krtek píše:
ten obrázek mam na disku takže adresa tam bude třeba c:obrázky/franta.jpg ?
Práskni ho tu do galrie, zobraz a jeho URL (řádek nahoře v prohlížeči) použij do img tagu
Napsal: pon říj 18, 2004 10:48
od Krtek
Ondras píše:Krtek píše:
ten obrázek mam na disku takže adresa tam bude třeba c:obrázky/franta.jpg ?
Práskni ho tu do galrie, zobraz a jeho URL (řádek nahoře v prohlížeči) použij do img tagu
Dík za rady, odpoledne doma zašlu tuzingovou galerii tady nemam nic.
Re: Skuteční závoďáci
Napsal: pon říj 18, 2004 10:49
od jakub
pavelz píše:Vstrikuje se N2O. Pri vstrikovani se musi vstrikovat i vic paliva. N2O je v lahvi v kapalnem stavu. (v normalnim vzduchu je asi 21% kysliku, v N2O 36%).
to ondras: no vidis ondrasi a na to vstrikovani vice paliva uz tam mas pripraveny tlacitko na klimu