Stránka 6 z 6
Napsal: pon říj 04, 2004 13:17
od zabijec
Napsal: pon říj 04, 2004 13:19
od PavelZ
1hp=745.7W, tedy 1kW=1.341022hp
takze prepoctem 50.29hp a 61.15hp
Napsal: pon říj 04, 2004 13:32
od zabijec
PavelZ píše:1hp=745.7W, tedy 1kW=1.341022hp
takze prepoctem 50.29hp a 61.15hp
Hezky je to vysvětlený v tom článku co na něj odkazuje Jakub. Ty kobyly u nás a v americe nejsou stejně silný, jednou je to cca 1.34 a podruhý cca 1.36
Napsal: pon říj 04, 2004 13:32
od jakub
PavelZ píše:1hp=745.7W, tedy 1kW=1.341022hp
takze prepoctem 50.29hp a 61.15hp
to mas ale americkeho kona, jinak, co jsem ted koukal, tak vsechna evropska auta maji opravdu prepocitavano 1,36, alespon mi to tak prijde ...
nicmene je to jedno, zkratka budto pomerovat kw nebo prepocitavat stejnym koeficientem, ja hodlam zit s udaji 51 a 64
Napsal: pon říj 04, 2004 13:37
od zabijec
Nejzajímavější údaj by byl z brzdy, kolik kw Mates má doopravdy, nebyl jste někdo
Napsal: pon říj 04, 2004 13:39
od PavelZ
Vim, ze americkej a evropskej kun je jinej
, myslel sem, ze tenhle je nas
. Prevadel sem si to na
http://www.chemie.fu-berlin.de/chemistr ... ts_en.html .
A hlavne, at tak nebo tak, jsou to jen teoreticky hodnoty a chtel bych videt jak v normalnim provozu nekdo tenhle vykon dostane na silnici
.
Napsal: pon říj 04, 2004 14:14
od Tomáš
Já teda jezdím Matizem spíš v pohodě na dálnici do 130. Zkoušel jsem ho a jde 160 když nefouká , někdo mi dokonce říkal, že ve 170 to bere na pětku omezovač , nicméně nejsem blázen, tolik jsem nejel ani Nubirou.Ještě k boxu co má Joska , nevím ,co to je , já mám obyč, a ten mě při cestě do Chorvatska nepustil přes 145, ale při 110-120 to jelo do 6l.
Napsal: pon říj 04, 2004 14:17
od Tomáš
Sorry , já jsem se procpal k jinýmu tématu, ani nevím jak sem se sem dostal.
Napsal: pon říj 04, 2004 16:52
od Robert
Nevim proc resite kone u Matizka, kdyz on ma jenom "LUCNI" koniky
Napsal: pon říj 04, 2004 17:55
od jakub
PavelZ píše:jak v normalnim provozu nekdo tenhle vykon dostane na silnici
.
pedalem uplne vpravo ...
Napsal: úte říj 05, 2004 06:17
od zabijec
Napsal: úte říj 05, 2004 18:51
od petrm
viki píše:petrm píše:Matiz má otáčkový omezovač a ty otáčky na vypnutí ho zastaví právě ve chvíli když jedete těch 165 a na víc se nerozjedete právě kvůli odporu vzduchu a všemu ostatnímu jakmile mu přestanete dodávat energii v téhle rychlosti začne okamžitě zpomalovat . K proměřování tachometru každý tachometr kecá ve váš neprospěch a je to kolem 10 % z toho co ukazuje takže když jedete tachometrových 160 tak ve skutečnosti je to kolem 145 a to je taky hodnota napsaná v techničáku jako maximální
hm zajimavy a ma to nejaky vysvetlitelny duvod proc to tak ukazuje? to maji vsechny auta? to me fakt prekvapilo, 10% je docela hodne
Nevím jestli to má nějaký důvod možná je to kvůli opotřebení pneumatik mezi novou a starou je přeci jen asi 8-10 mm rozdíl podle vzorku takže jak se ojíždí tak se to malinko mění . Všechny auta ukazují trošku vyšší rychlost než je skutečná ale některý víc některý míň Daeěwoo kolem 10%
Napsal: úte říj 05, 2004 23:02
od Joska
mmch box
je na prodej
viz sekce "Prodej"