Nebo taky 225 kobyl na laně za tou audinoujakub píše: Zase treba nekdo muze mit 52,5 (to mel udajne pridavat Laser vyfuk, co jsem mel na matezovi) a pak treba i 54 (to by mohl pridat filtr, svicky , nebo 50, kdyz na to nasadite siroky kola
Závoďák
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
to mas ale americkeho kona, jinak, co jsem ted koukal, tak vsechna evropska auta maji opravdu prepocitavano 1,36, alespon mi to tak prijde ...PavelZ píše:1hp=745.7W, tedy 1kW=1.341022hp
takze prepoctem 50.29hp a 61.15hp
nicmene je to jedno, zkratka budto pomerovat kw nebo prepocitavat stejnym koeficientem, ja hodlam zit s udaji 51 a 64
Vim, ze americkej a evropskej kun je jinej , myslel sem, ze tenhle je nas . Prevadel sem si to na http://www.chemie.fu-berlin.de/chemistr ... ts_en.html .
A hlavne, at tak nebo tak, jsou to jen teoreticky hodnoty a chtel bych videt jak v normalnim provozu nekdo tenhle vykon dostane na silnici .
A hlavne, at tak nebo tak, jsou to jen teoreticky hodnoty a chtel bych videt jak v normalnim provozu nekdo tenhle vykon dostane na silnici .
Já teda jezdím Matizem spíš v pohodě na dálnici do 130. Zkoušel jsem ho a jde 160 když nefouká , někdo mi dokonce říkal, že ve 170 to bere na pětku omezovač , nicméně nejsem blázen, tolik jsem nejel ani Nubirou.Ještě k boxu co má Joska , nevím ,co to je , já mám obyč, a ten mě při cestě do Chorvatska nepustil přes 145, ale při 110-120 to jelo do 6l.
Nevím jestli to má nějaký důvod možná je to kvůli opotřebení pneumatik mezi novou a starou je přeci jen asi 8-10 mm rozdíl podle vzorku takže jak se ojíždí tak se to malinko mění . Všechny auta ukazují trošku vyšší rychlost než je skutečná ale některý víc některý míň Daeěwoo kolem 10%viki píše:hm zajimavy a ma to nejaky vysvetlitelny duvod proc to tak ukazuje? to maji vsechny auta? to me fakt prekvapilo, 10% je docela hodnepetrm píše:Matiz má otáčkový omezovač a ty otáčky na vypnutí ho zastaví právě ve chvíli když jedete těch 165 a na víc se nerozjedete právě kvůli odporu vzduchu a všemu ostatnímu jakmile mu přestanete dodávat energii v téhle rychlosti začne okamžitě zpomalovat . K proměřování tachometru každý tachometr kecá ve váš neprospěch a je to kolem 10 % z toho co ukazuje takže když jedete tachometrových 160 tak ve skutečnosti je to kolem 145 a to je taky hodnota napsaná v techničáku jako maximální