Re: Sneži
Napsal: stř led 06, 2010 13:52
Tak dneska jsem telefonicky mluvila s mou babičkou, prý u nás v Ostravě-Polance napadlo dost sněhu, měli problém to odklidit.. Tady v Pardubicích nesněží..
Forum pro majitele vozů Chevrolet a Daewoo
https://www.chevroletclub.cz:443/
Musím se silničářů zastat - kdo to nikdy nedělal a nic o tom neví, lehce kritizuje. Já jsem šéfoval na cestmistrovství 3 roky a vím, co to obnáší. Každé vozidlo zimní údržby u nás mělo svůj okruh cca 40km a stačilo, aby ho jeden blbec s kamionem na letních někde zablokoval nebo havárka a všechno bylo jinak. A že těch blbců v sandálech jezdí. Ale všechno se svádí na silničáře. Každý by si měl přečíst Zákon o provozu na pozemních komunikacích. Tam jsou taky termíny, v jakých se má odstraňovat sníh na komunikacích (silnice I. třídy do 3 hodin od vzniku situace, II. třídy do 6 hodin, III. třídy do 12 hodin).saamm píše:UH – 5cm starého. Od 5.30 do 12.00 tak +20 cm nového bílého bordelu. A stále padá. Silničáři ? Nebudu komentovat.
Já s Tebou souhlasím...jen je potřeba říci, že kamiony zimáky nemají...resp. mají, ale používají se jen ve Skandinávii (min. ve Švédsku)...Vojta píše:Musím se silničářů zastat - kdo to nikdy nedělal a nic o tom neví, lehce kritizuje. Já jsem šéfoval na cestmistrovství 3 roky a vím, co to obnáší. Každé vozidlo zimní údržby u nás mělo svůj okruh cca 40km a stačilo, aby ho jeden blbec s kamionem na letních někde zablokoval nebo havárka a všechno bylo jinak. A že těch blbců v sandálech jezdí. Ale všechno se svádí na silničáře. Každý by si měl přečíst Zákon o provozu na pozemních komunikacích. Tam jsou taky termíny, v jakých se má odstraňovat sníh na komunikacích (silnice I. třídy do 3 hodin od vzniku situace, II. třídy do 6 hodin, III. třídy do 12 hodin).saamm píše:UH – 5cm starého. Od 5.30 do 12.00 tak +20 cm nového bílého bordelu. A stále padá. Silničáři ? Nebudu komentovat.
Pokud sníh padá stále, tak zásahové vozidlo ošetří (prohrne a posype) určený úsek a když dojede na konec svěřeného úseku, začátek je znovu zapadaný ( a silničáři jsou parchanti, protože se flákají).
Pěkný denIvoš píše:Já s Tebou souhlasím...jen je potřeba říci, že kamiony zimáky nemají...resp. mají, ale používají se jen ve Skandinávii (min. ve Švédsku)...Vojta píše:Musím se silničářů zastat - kdo to nikdy nedělal a nic o tom neví, lehce kritizuje. Já jsem šéfoval na cestmistrovství 3 roky a vím, co to obnáší. Každé vozidlo zimní údržby u nás mělo svůj okruh cca 40km a stačilo, aby ho jeden blbec s kamionem na letních někde zablokoval nebo havárka a všechno bylo jinak. A že těch blbců v sandálech jezdí. Ale všechno se svádí na silničáře. Každý by si měl přečíst Zákon o provozu na pozemních komunikacích. Tam jsou taky termíny, v jakých se má odstraňovat sníh na komunikacích (silnice I. třídy do 3 hodin od vzniku situace, II. třídy do 6 hodin, III. třídy do 12 hodin).saamm píše:UH – 5cm starého. Od 5.30 do 12.00 tak +20 cm nového bílého bordelu. A stále padá. Silničáři ? Nebudu komentovat.
Pokud sníh padá stále, tak zásahové vozidlo ošetří (prohrne a posype) určený úsek a když dojede na konec svěřeného úseku, začátek je znovu zapadaný ( a silničáři jsou parchanti, protože se flákají).
Jo to by jsi se divil.Topol píše: Mě i vadí to množství kamionů.Vždyť je to hrozný!Proč to nejde řešit vlaky ! Na větší vzdálenosti určitě i rychlejší ! Když člověk vidí nákladní vlak tak to už musí být ! Vždyť to snad nemůže být ani levnější !Těch řidičů to jako kdyby na každým vagonu seděl jeden nádražák Ty silnice to těžko zvládaj za optimálního počasí ale spadne trochu kalamitek a je vymalováno
No nic hlavně ať nám jezdí a nezlobí