Stránka 6 z 7

rám

Napsal: pon říj 22, 2007 01:32
od Serpico
...to Ivoš - seš si jistej, " nikdy to nebude moje vina "...nikdy bych ti to nepřál, ale to bych si nedovolil tvrdit...zcela jasnou situaci dokáže dobrý právník zcela obrátit...taky v tom vidím bezohlednost, představ si svoje dítě s dislokovanou - roztříštěnou zlomeninou s následky na celý život...dnes, když součástí hodnocení aut je i vyhodnocení střetu s chodcem, to snad nemyslíš vážně...anebo...


Mějte se fajn...

Napsal: pon říj 22, 2007 09:07
od Ivoš
Myslím to vážně. A svoje děti povedu k tomu (stejně jako jsem to byl naučen já), že než vstoupím do vozovky, tak se rozhlédnu na obě strany a začnu přecházet JEN TEHDY, pokud bude auto před přechodem stát, nebo bude daleko. A co se týká chodců, kteří chodí podél silnice, tak já pokud jede auto nějak rychle nebo hodně při kraji, tak raději udělám krok do příkopu, aby měl naprosté volno na vozovce.
Pokud bych měl spekulovat na náhodami typu: budu stát na přechodu a najede do mě auto, nebo půjdu podél silnice a pojede tam opilec a srazí mě.....tohle všechno se bohužel může stát, ale s tím se člověk musí naučit žít. Tak to je a tak to bude.

Takže svůj názor neměním a i kdybych měl obrněný pásák, tak pokud bude zachována ohleduplnost mezi chodcem a řidičem a naopak, tak je to v pořádku...a chdci, kteří jsou neukáznění? Pánbůh jim pomáhem,aby aspoň přežili.

Napsal: pon říj 22, 2007 09:32
od lubinob
To Serpico: stat sa moze vsetko a je jedno ci si na vine alebo nie, chodca som sice este nezrazil, ale byciklistu som uz mal na prednej kapote este na skodovke.... a nieje to prijemny pocit to mas pravdu
A co potom na jeepoch co to maju na ochranu v terene stym by potom po cestach nemali jazdit, nech to zakazu celkovo ked je to az take zivotu nebezpecne...
Nerozmyslam nad tym preto aby som vsetkych uhrnal z cesty...

rám

Napsal: pon říj 22, 2007 12:37
od Serpico
....to Ivoš uznávám, rám může být dobrý při střetu - třeba s divokým prasetem ( ale i v tomto případě bych udělal všechno proto abych se vyhnul, nakonec jakýkoliv živý tvor je rád na světě...), no a pokud jsou u tebe chodci na této úrovni nemám co dodat.....
to lubinov mluví s tebe praxe - taxi - a asi si uvědomuješ jak málo stačí...no nicméně legislativa řeší schvalování motorových vozidel a dost pochybuji o atestech všelijakých rámů....pak by crasch testy byly k ničemu...a vývojová činnost automobilek také, nakonec " modní trend " terénních vozidel s rámy pro safari a podmínky na safari se jaksi neslučují s provozem na silnicích - horší jízdní vlastnosti, vyšší spotřeba a horší následky kolizí, chybí absorpční zóny atd. - připouštím toto je můj subjektivní názor...

Mějte se fajn

Napsal: pon říj 22, 2007 20:46
od Tomac
BTW, mezi tristivejma zlomeninama a komplikovanejma nazorama ...

... jakpak dopadly ty zadni pera ... ?

Zatim jsem si na foru nevsiml popsanyho zdarilyho vysledku. To bude na orli pero na celenku ;-]

pružiny

Napsal: pon říj 22, 2007 20:55
od Serpico
....no Tomac já bych tam podložky nedával ale dal bych větší průměr péra při stejné délce - jsou různé síly, jak už jsem jednou psal...

Mějte se fajn

Napsal: pon říj 22, 2007 20:59
od Tomac
Ja jsem taky nekde v e-shopu narazil na "zesilene" pruziny na wagona. Akorat 2000,- (ani nevim jestli za par nebo za ks) + prace .... no zatim vaham.

Re: rám

Napsal: pon říj 22, 2007 21:45
od Ivoš
Serpico píše:....to Ivoš uznávám, rám může být dobrý při střetu - třeba s divokým prasetem ( ale i v tomto případě bych udělal všechno proto abych se vyhnul, nakonec jakýkoliv živý tvor je rád na světě...), no a pokud jsou u tebe chodci na této úrovni nemám co dodat.....
to lubinov mluví s tebe praxe - taxi - a asi si uvědomuješ jak málo stačí...no nicméně legislativa řeší schvalování motorových vozidel a dost pochybuji o atestech všelijakých rámů....pak by crasch testy byly k ničemu...a vývojová činnost automobilek také, nakonec " modní trend " terénních vozidel s rámy pro safari a podmínky na safari se jaksi neslučují s provozem na silnicích - horší jízdní vlastnosti, vyšší spotřeba a horší následky kolizí, chybí absorpční zóny atd. - připouštím toto je můj subjektivní názor...

Mějte se fajn
A ty si myslíš, že bych to just do chodce napálil??? Já řeším situaci, kdy už nemůžu střetu zabránit (brždění, úhybný manévr atd.).

Napsal: úte říj 23, 2007 08:41
od Tomáš
Tak kluci podložky jsou na autě , plánuju sem hodit fotoseriál , ale budete muset vydržet , nemám moc času , snad po víkendu a asi to dám jako celé nové téma , bude toho dost a tady se řeší přechody pro chodce :lol: . Ještě zbývá nastrojit kufr , akorát ,že u toho ještě dělám zásuvku na 12 V do boku kufru pro autoledničku a to všechno jen po chvilkách .....
Výsledek je ale parádní , budete asi dost překvapení , vypadá to fakt decentně , žádnej ofroad , na podložkách se ještě ubíralo na konečnou tlouštku 22 mm.
Jinak k těm pérům , nedával bych asi jiné , tvrdší , mohlo by to pak uskakovat , navíc mě vyhovuje měkkost Nubiry , podložkou pod uložení tlumiče se nezmění nic z charakteru pérování , ani jízdní vlastnosti , jen optický efekt ( pokud pominu , že nebudu škrtat zástěrkama o obrubníky při najíždění na zahradu).

Napsal: úte říj 23, 2007 09:30
od Ivoš
Tak to jsem moc zvědav, už se těším ;)

Napsal: úte říj 23, 2007 22:57
od palikx
jasne ja je potrebuju taky doufam ze mas nejaky rozmery a posles sem minimalne technicky vykres.zadam tatovi aby mi je vyrobil.ale pak budu muset najit nejakyho cernocha na odstrojeni kufru.

Napsal: stř říj 24, 2007 07:54
od Tomáš
Ten kufr je v pohodě , akorát to chce trochu času a pečlivosti ...

Napsal: stř říj 24, 2007 14:05
od Tomáš
Takže téma zvedání pokračuje v " Podložky pod silendblok zadních tlumičů ." je to včetně fotek . ;)

Napsal: pát říj 26, 2007 14:33
od stefan
Ivoši, bol som podobný ako ty, a potom prišli deti.
Keď budeš mať vlastné a spoznáš čo to je strach, tak pochopíš.

Daj so tam odrazu na predok parohy z býka aby si prípadne
človeka napichol a nestratil ho.

Napsal: pát říj 26, 2007 14:56
od Hanzy
To neni spatny napad aspon by nezustalo tolik bordelu na ceste!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: