Stránka 6 z 7

Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU

Napsal: čtv pro 09, 2010 17:17
od jamal89
ja mam 55 000 a tento problem nemam uz od novoty asi ze je to 1,2

Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU

Napsal: čtv pro 09, 2010 19:56
od mino
Kalos 1,4 16v 94k 120 tis km otačky klesaju pomale asi najviac, Aveo 1,2 8v 65 tiskm klesaju pomaly, 1,4 16v 32 tis klesaju pomyly ale nič hrozné, 1,2 16 v 29 tis asi najlepšie zo všetkých.

Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU

Napsal: čtv pro 09, 2010 21:21
od lomngi
Presne. Ja mám 1.2 16v a po 13 tisíc otáčky klesajú v norme. Tera po 18 tisíc je to všetko ok bez problémov

Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU

Napsal: čtv pro 09, 2010 21:47
od jamal89
mino píše:Kalos 1,4 16v 94k 120 tis km otačky klesaju pomale asi najviac, Aveo 1,2 8v 65 tiskm klesaju pomaly, 1,4 16v 32 tis klesaju pomyly ale nič hrozné, 1,2 16 v 29 tis asi najlepšie zo všetkých.
este ze nieje viac motorizacii inak by si ich asi tiez mal

Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU

Napsal: čtv pro 09, 2010 22:04
od mino
Je 1,4 8v ale od toho ma odhovorili. Ešte časy ked som chcel sedana. Inač máme všetko HB. Na rok pribudné nové Aveo do garáže po porade. Už aby to bolo.

Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU

Napsal: čtv pro 09, 2010 22:56
od Jarik
Mino ty si čistý AVEOTIK -i

Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU

Napsal: pát pro 10, 2010 07:55
od mino
Dakujem za uznanie. Teraz zvažujeme nové auto a Aveo má mať najvačší kufor vo svojej triede tak uvidíme, ale mne sa neskutočne páči na tých fotkách. Prvé výstavné Aveo u nás v salone bolo naše. Druhé som objednal s najvyššou možnou výbavou a 1,4 100k v žltej farbe čo chvílu trvalo. Nakoniec by to dlho trvalo v tejto kombinácii tak som zobral stred + sadu Look.

Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU

Napsal: ned kvě 01, 2011 12:22
od jari
Taky mě klesají otáčky pomaleji než u jiných aut. Klesání otáček a jemná spojka jsou věci, které mě na tom autě štvou nejvíc, jak auto celkem obstojné, je to prostě asijec s tím nic nenaděláme, ještě se mají co učit.

Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU

Napsal: ned kvě 01, 2011 13:05
od Hanzy
U te nove 1.2 16V 62KW jsem si nevsim ze by padaly pomalu u tech motoru to taky dela nekomu?

Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU

Napsal: sob črc 30, 2011 20:12
od roman77
Jel jsem zkusebni jizdu i v 1.4 16V i v 1.2 16V a prave kvuli tomu pomalymu klesani otacek u 1.4 jsem nakonec koupil 1.2, i kdyz jsem sel puvodne pro tu 1.4 s priplatkem za motor jen 5 tisic (doprodej starych modelu Avea).

Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU

Napsal: ned bře 11, 2012 22:12
od jari
avinko píše:ja mam nabehane uz 10 800km a otacky z 1 na 2 mi klesaju straaaaaaasne pomaly asi ako Vam vsetkyym.. a co sa tyka riadenia tak hodit z 3jky na 2jku je teda poriadne umenie .. niekedy si myslim, ze by s tym mal problem aj RAMBO :) :) ale inak som spokojnyyy xixi
No převodovky a spojka v aveu nic moc...

Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU

Napsal: ned bře 11, 2012 22:52
od Scorpion.11
Nevím co máš za problémy ze spojkou a převodovkou. Osobně jde řadit bez žádných problému :PP:

Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU

Napsal: pon bře 12, 2012 07:39
od jari
Scorpion.11 píše:Nevím co máš za problémy ze spojkou a převodovkou. Osobně jde řadit bez žádných problému :PP:
Převodovky nikdy nebyli silnou stránkou korejců..
A co se týká spojky o tom tady bylo na forech v sekco daewo napsáno mnoho.

Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU

Napsal: pon bře 12, 2012 09:47
od lomngi
ale stále nevieme aký problém máš Ty. Skus napísať konkrétne.

Re: POMALÉ KLESÁNÍ OTÁČEK MOTORU

Napsal: pon bře 12, 2012 14:45
od jari
lomngi píše:ale stále nevieme aký problém máš Ty. Skus napísať konkrétne.
Stačí tady si přečíst někomu zlobí spojka druhému špatně řadí z 3 na dvojku, recenze uvádějí problemy s převodovkami, ted jsem byl v servisu, měli tam dvě avea na opravě, jednomu měnili synchrony, druhý generálka převodovky po 50000 km, já slyším při přeřazení z 2 na 3 hučení, bud spojka nebo synchron. Když sedneš do jakéhokoli jiného auta, tak už na přeřazení je znát, že je uplně nikde jinde. takže asi takhle. O francouzích se to píše také, ale oproti chevroletu je to zlaté....