Stránka 6 z 7
Re: porucha spalovania
Napsal: čtv lis 25, 2010 21:49
od Krtek
Mně to připadá spíš na EGR podle popisu. Ale neboj, ten se taky zaslepuje a dělá to taky PalikX
Mně to pomohlo snad na dobro a po 6 letech trápění mam konečně skoro rok pokoj.
Re: porucha spalovania
Napsal: čtv lis 25, 2010 21:56
od jindrasourek
Krtek píše:Mně to připadá spíš na EGR podle popisu. Ale neboj, ten se taky zaslepuje a dělá to taky PalikX
Mně to pomohlo snad na dobro a po 6 letech trápění mam konečně skoro rok pokoj.
Bohužel, tohle u mě účinný nebylo..
Re: porucha spalovania
Napsal: čtv lis 25, 2010 22:55
od Marous
No koukám, že s tímhle autem se nudit nebudu
... a to sem měl na začátku takovou radost z konečně hezkýho auta za dobrou cenu(ojetina 2005 za sto tis.)... potřeboval bych někoho jako je palikx pro východní čechy...praha je dost z ruky
ty kabely nebo cívka to teda bejt nemůžou?...jinak díky za rychlý reakce
Re: porucha spalovania
Napsal: čtv lis 25, 2010 23:28
od jindrasourek
Marous píše:No koukám, že s tímhle autem se nudit nebudu
... a to sem měl na začátku takovou radost z konečně hezkýho auta za dobrou cenu(ojetina 2005 za sto tis.)... potřeboval bych někoho jako je palikx pro východní čechy...praha je dost z ruky
ty kabely nebo cívka to teda bejt nemůžou?...jinak díky za rychlý reakce
Ale jo, to víš, že můžou.. Je to taky to první s čim bych začal. Navíc, jestlis ho koupil nedávno tak svíčky bych stejně měnil tak jako tak. Kabely taky nestojí majlant a uděláš to před barákem na parkovišti. Pak taky vzduchovej filtr a taky vyhnat pavouky - točit motor aspoň pár minut v otáčkách před červenou oblastí. No ale.. nakonec stejně skončíš u palikxe.
Tak to holt je.
Re: porucha spalovania
Napsal: pát lis 26, 2010 09:53
od Serpico
No ale.. nakonec stejně skončíš u palikxe. Tak to holt je.
...je lepší rovnou začít u Pavla - palikxe, je to nejefektivnější - nejlevnější...
Mějte se fajn
Re: porucha spalovania
Napsal: pát lis 26, 2010 22:14
od palikx
no chyba spalovani -svicky je prvni dobra vec dalsi pak cistic vstriku a motoru a je dobry vedet co tam je za olej.
no a casto o tom kde je problem napovi mereni komprese valcu.pokud se nameri nekde vetsi rozdil je temer jasne ze je to na go hlavy.
ale cistic vstriku do benzinu muze taky pomoct.
a pokud nepomuze zadne cisteni je to spatny.
Re: porucha spalovania
Napsal: ned lis 28, 2010 18:17
od Marous
Svíčky byly měněny už 2x, vstřiky a čištěny ale pomohlo zase jen asi na 500km. Olej je tam Castrol 10w40. Všechny filtry a náplně jsou nové (asi 5 měsíců). Už mám objednány nové kabely a čistič spal.systému od STP(nevím jak se přesně jmenuje), tak uvidíme jak dlouho to vydrží. Kolik si mám připravit na GO hlavy? Tím myslíš i výměnu ventilů? Jsem amatér a vím o tom houby, proto se takhle vyptávám
dík
Re: porucha spalovania
Napsal: ned lis 28, 2010 18:47
od pekrtek
Marous píše:Svíčky byly měněny už 2x, vstřiky a čištěny ale pomohlo zase jen asi na 500km. Olej je tam Castrol 10w40. Všechny filtry a náplně jsou nové (asi 5 měsíců). Už mám objednány nové kabely a čistič spal.systému od STP(nevím jak se přesně jmenuje), tak uvidíme jak dlouho to vydrží. Kolik si mám připravit na GO hlavy? Tím myslíš i výměnu ventilů? Jsem amatér a vím o tom houby, proto se takhle vyptávám
dík
Neměl by tam být olej 5w-30? Ten čistič STP jsem dával také. Zkus ale ten čistič, co uvádím výše. Je tam sice rozdíl v ceně (stojí kolem 500 Kč), ale zatím mám klid.
Re: porucha spalovania
Napsal: ned lis 28, 2010 19:15
od Marous
Tohle by mělo být něco podobného
http://www.axa-oleje.cz/stp-cistic-cele ... ove-motory a už to mám objednaný tak to zkusím a uvidíme. Tenhle olej dávali i v aut.servisu tak doufám, že vědí co dělají
Re: porucha spalovania
Napsal: ned lis 28, 2010 20:06
od pekrtek
Tenhle stříbrný STP jsem dával do Lanose a byl dobrý.
K oleji: mám model 2008 a tam je předepsán 5W-30. Je to v knížce na provoz.
Re: porucha spalovania
Napsal: ned lis 28, 2010 20:56
od Krtek
Já nevim, ale já mam v servisce, návodě a všude předepsáno a 7 let tam leju 5w40. Dodnes neni se Soptíkem myslim sebemenší problém. Ačkoliv vana je kapku od oleje, mezi výměnama neubyde tak aby to bylo na měrce pozorovatelný.
Re: porucha spalovania
Napsal: ned lis 28, 2010 21:07
od pekrtek
strana 276:
TABULKA KAPALIN
Položka Objem Klasifikace
Motorový olej
(Včetně olejového filtru)
Benzín 3,75 L Třída API SM (ILSAC GF-IV)
SAE 5W-30
Re: porucha spalovania
Napsal: ned lis 28, 2010 21:09
od Marous
Může s tím ten olej souviset?jTak jsem se byl podívat a opravdu je v návodu k obsluze předepsán olej 5W30 ale jak říkám dávali ho tam v aut. servisu(Socar,servis Svitavy), takže když jsem to dával do servisu koupil jsem zase 10W40 podle ser. knihy. Zítra se snad zastavím pro nové kabely a uvidíme...
Re: porucha spalovania
Napsal: ned lis 28, 2010 22:06
od pekrtek
Domnívám se, že tyto oleje už mají menší obsah síry a to asi mohlo mít na to vliv. Mně se to ukázalo také potom, když mi při garančce nalili olej od nich. Od té doby zase nosím "svůj". Krtek píše, že dává stále 5W-40 a ten si myslím, že je také klasifikace SM. Občas jsem četl názor, jaký je rozdíl mezi 5W-30 a 5W-40. Na fóru oleje.cz jsou občas články a v jednom z nich jsem četl, že 5W-30 pomaleji "stárne". 40 by zase měla být odolnější v létě. V souhrnu se dá říct, že ani Krtek, ani já nemáme problémy, takže je jedno, jestli je to 30 nebo 40, ale myslím, že by to mělo být 5W a ne 10W. (Ten jsem dával kdysi do Racera).
Re: porucha spalovania
Napsal: ned lis 28, 2010 22:23
od palikx
no ten olej na to muze mit docela zasadni vliv.
no go hlavy nemusi se zarucene menit ventily zalezi jestli pujdou zabrousit.
neni to drahe 1000 je rovnani 600 tesneni hlavy 250 tesneni potrubi 300 simerinky vacek asi 600 simerinky ventilu a priblizne 2500 za praci a dopravu hlavy na rovnani.(ceny motoru 1,4 1,6 DOHC)sohc je levnejsi asi o 700