Stránka 6 z 23

Napsal: pon lis 17, 2008 22:56
od BAesperko

Napsal: sob lis 22, 2008 19:16
od BAesperko
:D má vliv na spotřebě benzínu sportovní výfuk....

Napsal: sob lis 22, 2008 19:43
od Petr S.
sandruš píše::D má vliv na spotřebě benzínu sportovní výfuk....
Otázkou je,co si představuješ pod pojmem "sportovní výfuk?

Napsal: sob lis 22, 2008 19:45
od BAesperko
myslela sem ten poslední díl...

Napsal: sob lis 22, 2008 19:46
od BAesperko
myslela sem ten poslední díl... :lol:

Napsal: sob lis 22, 2008 19:55
od Petr S.
sandruš píše:myslela sem ten poslední díl... :lol:
Takže jen laděný koncový díl. Já ho tam mám taky a že by mi vzrostla spotřeba? Tak to jsem nepoznal. A to ještě nemám prostřední díl s tlumičem,ale jen trubku. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: sob lis 22, 2008 20:00
od Hynek
sandruš píše:myslela sem ten poslední díl... :lol:
Motor s výfukem je jeden měřený a nastavený "komplet". Jakékoliv úpravy nebo výměny dílů vedou k horším nebo lepším výsledkům a samozřejmě zvyšují nebo snižují spotřebu v přímé závislosti na výkonu. ;) Nic lepšího než otestoval výrobce nevymyslíš!

Napsal: sob lis 22, 2008 20:07
od Petr S.
Pokud uděláš komplet potubí,svody,ocelový kat(nebo ho tam nedáš vůbec),poslední díl necháš naladit od profíka,tak ti stoupne i výkon,ale spotřeba taky a to dost,ale poslední díl dělá tak akorát zvuk.

Napsal: sob lis 22, 2008 20:17
od Hynek
Naprostej souhlas Peťas! Pokud to udělá někdo kdo tomu rozumí a ví co dělá. Ale vyhodit kus výfuku a dát tam jiný průměr trubky nebo vyřadit tlumič je úprava spíš k horšímu a to velkou většinou.

Když mi jeden borec udělal laděný výfuk na motor v letadle, je to teda dvoutakt, tak se zvýšil jeho výkon o celých 8 Hp. A navíc v otáčkách v plné zátěži na rozdíl od jiných motorů ještě zvyšuje otáčky tam, kde ostatní motory již "stagnují". Ale na tom výfuku pracoval celý kolektiv a to plných 9 let, než zvládli teorii a praxi a dokázali pro dané podmínky výfuk vyrobit. ;)

Napsal: sob lis 22, 2008 20:22
od BAesperko
aha..no táta mi včera tvrdil že mě bude nesí více žrát :? tak sem se raději poptala vás :lol: :lol:

Napsal: sob lis 22, 2008 20:29
od Hynek
A má pravdu! Příště mu věř!!! :) :? ;)

Napsal: sob lis 22, 2008 21:01
od Ivan
Sportovní výfuk musí být hodně průchozí - čili se v závislosti na úpravách na motoru upravuje i průměr a průchodnost výfukového potrubí. Ideální je mít na výfuku co nejméně ohybů, nejlepší je od svodů až na konec rovná trubka, což se ale blbě realizuje kvůli rezervě, nápravám apod.

Pokud chceš větší výkon (což asi ano, jinak by ses neptala na sportovní výfuk), tak v kombinaci s úpravami na motoru to prostě vždycky bude žrát více - něčím se ten motor nakrmit musí. 380koňový závodní turbo Kadett žere 50 litrů na 100 km.

Napsal: sob lis 22, 2008 21:39
od BAesperko
já chci jen aby měla jinej zvuk.....tolik peněz zase nemám... :lol:

Napsal: sob lis 22, 2008 21:58
od JRD McLAREN
no ..tak mat budesh...

ja som behal dva mesiace..bez zadeneho dielu...
tzv. "RAMUS" tuning..

a jelo to dooost dobre...vo visich oootackach tem motor hodne ozil...
..ale spotreba o cca 0.5l vyssia

Napsal: sob lis 22, 2008 22:09
od Ivan
sandruš píše:já chci jen aby měla jinej zvuk.....tolik peněz zase nemám... :lol:
OK, v tom případě to ale není "sportovní výfuk". Oddělej si střední tlumič a bude...