Stránka 6 z 13
Napsal: stř bře 05, 2008 23:55
od PeS
Ivoš píše:A dodali ti nějaký doklad? Pokud ne, tak ti můžou tvrdit, že s tím lítali a brali do toho kerosen
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
jinej servis poblíž nemáš?
No jedině v Hradci. Ale už to nechám asi být. Budu jezdit za 8 a počkám na konec leasingu. Já na to nemám nervy, abych půl roku uháněl servis k tomu, aby něco udělali.
Napsal: čtv bře 06, 2008 00:18
od Ivoš
V Hradci myslíš CoreCar, nebo VK Auto?
Jinak Tě chápu, taky by mě to naštvalo....škoda, že to je takhle....žes trefil blbej kus....
Napsal: čtv bře 06, 2008 07:41
od Jura
CoreCar zatím neznám (reference jsou na ně dobré), ale ve VK Auto jsem auto kupoval a taky tam zatím na servis jezdím. Až na malou neshodu kvůli autorádiu můžu jen doporučit. Zvlášť vedoucí servisu, pan Červinka, je podle mne férový a těmto autům rozumí.
Napsal: čtv bře 06, 2008 08:07
od martincakl
Jaký doklad nedoklad....
To byl tak velký problém si udělat na 2h volno...a sednout do toho auta i s mechanikem a ujet 100km?Nabrat nádrž po víčko a po skončení jízdy si zkontrolovat kolik benzínu doléval?
Mimo to,pokud bych servisu nevěřil...,tak byť nemám ve svém rodném městě na Chevrolet servis...tak do 50-70km mám 3 servisní místa..To se snad už vyplatí obětovat volnou sobotu,ne?
Napsal: čtv bře 06, 2008 09:12
od Ivoš
No pokud má PeS práci jako já (časová náročnost), tak je čas pro něj dost drahej a je ho málo...včetně víkendů.
Jinak my jsme obě auta kupovali v CoreCaru a tam nebyl nikdy problém....spokojenost...leda zkusit ještě se domluvit přímo s panem Červinkou ve VK Auto...ten by na ty mechaniky mohl trošku "vlítnout"...
Napsal: čtv bře 06, 2008 09:17
od martincakl
Ivoši.-...sorry...
Ale časově náročnou práci má dnes každý druhý...včetně mne..
Nicméně ty 2h si snad najdu pokud jde o "věc" tedy auto za 350 a více tisíc...
Také pracuji i o víkendech...a doma mám 5 měsíčního chlapečka..,takže volným časem neoplývám...ale přesto..
Napsal: čtv bře 06, 2008 09:39
od Ivoš
No je to o prioritách každého z nás....já sice naše auta miluju, ale dostanu se k nim většinou tak v sobotu večer...nebo když se podaří, tak v sobotu nebo neděli na chalupě (když je teplo a jedu tam) a tam je zas jiná práce....v tomhle případě ale člověk spoléhá na servis....chápu PeSa, že když mu tam neporadí, tak je naštvanej....prostě zkusil bych to VK Auto pana Červinku, případně CoreCar pana Ing. Michala Kleinera...to je majitel, ví o nás a mě s tátou zná (nadhodit tam, že je z Daewoo Clubu a že slyšel dobrý reference)....myslím, že by poradil.
Napsal: čtv bře 06, 2008 11:30
od Satik
To není žádná jiná metoda ? Trochu profesionálnější ?
Napsal: čtv bře 06, 2008 13:01
od Ivoš
Jak profesionálnější?
Napsal: čtv bře 06, 2008 14:40
od PeS
martincakl píše:Ivoši.-...sorry...
Ale časově náročnou práci má dnes každý druhý...včetně mne..
Nicméně ty 2h si snad najdu pokud jde o "věc" tedy auto za 350 a více tisíc...
Také pracuji i o víkendech...a doma mám 5 měsíčního chlapečka..,takže volným časem neoplývám...ale přesto..
Nejde o 2 hodiy. Klidně bych je obětoval - u mě je to hodina jízdy tam, měnili mi čelní sklo - musí se čekat 4 hodiny, 2 hodiny jízdy s mechanikem, nějaké papírování, hodina jízdy zpátky - ejhle, osmh hodin v trapu. Jelikož jsem tam strávil celý den táden předtím, již jsem neměl chu´t to opakovat. Taky jsme nebyli dfopmluveni, že budou takto testovat spotřebu. Samozřejmě, že až tam pojedu, domluvím s nimi, že tuto jízdu absolvujeme ještě jednou. Jinak obětovat každý týden 4 - 5 hodin kvůli autu, skutečně si to nemohu dovolit...
Napsal: čtv bře 06, 2008 14:41
od PeS
Satik píše:To není žádná jiná metoda ? Trochu profesionálnější ?
Přidávám se k ivošovi - jak profesionálnější?
Napsal: čtv bře 06, 2008 15:41
od Satik
Myslel jsem, že jdou nějak zpracovat údaje z ŘJ. Někde se tu psalo o palubním počítači a jeho nesmyslných hodnotách okamžité spotřeby. Pokud technik jede s autem a metodou dolití paliva zjistí spotřebu 4,8l, co ukazoval během testovací jízdy palubák ? Omlouvám se za neznalost, ale pokud někdo reklamuje motor s jeho spotřebou, připadá mi tato metoda PAT a MAT autorizovaného servisu zavádějící. PeS reklamuje auto za cca 400 000,-Kč !! Proto bych vyžadoval nějaký protokol o měření atd. Důležitý je papír v ruce
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Napsal: čtv bře 06, 2008 15:44
od PeS
Satik píše:Myslel jsem, že jdou nějak zpracovat údaje z ŘJ. Někde se tu psalo o palubním počítači a jeho nesmyslných hodnotách okamžité spotřeby. Pokud technik jede s autem a metodou dolití paliva zjistí spotřebu 4,8l, co ukazoval během testovací jízdy palubák ? Omlouvám se za neznalost, ale pokud někdo reklamuje motor s jeho spotřebou, připadá mi tato metoda PAT a MAT autorizovaného servisu zavádějící. PeS reklamuje auto za cca 400 000,-Kč !! Proto bych vyžadoval nějaký protokol o měření atd. Důležitý je papír v ruce
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Palubák neukazuje nic, protože Lacetti ho nemá
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Napsal: čtv bře 06, 2008 15:47
od Ivoš
No jasně, tohle jsem taky myslel....takhle bych jako technik taky mohl říct, že jsem jel za 4,5 litru....třeba i za 0,5 litru...ale nemám to podložený = můžu kecat....
to PeS: Kdybys jel náhodou do toho Hradce a konkrétně do CoreCaru, tak bychom si mohli dát sraz...rovnou bych tam vyřídil nějaký věci na sraz, jako minule na Manín....
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Teda podle toho, kdy bys tam jel
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)