Stránka 50 z 76
Napsal: stř bře 14, 2007 09:06
od Goose
Napsal: stř bře 14, 2007 19:42
od Goose
Dneska jsem prisel u Legy na zajimavou vec...a to,ze se kdyz odemknu dvere a necham to byt tak se auto samo asi za 30 vterin zamkne...
Napsal: stř bře 14, 2007 19:49
od -peha-
Napsal: stř bře 14, 2007 19:56
od Goose
Napsal: stř bře 14, 2007 20:03
od -peha-
Nó toto mají asi většina Daewátka proste je to dobré keď zabudneš zamknúť tak si to Lega urobí za teba
Napsal: stř bře 14, 2007 20:11
od Goose
Napsal: stř bře 14, 2007 20:27
od -peha-
Jako místo klími jó
Napsal: stř bře 14, 2007 20:50
od Goose
Taky by slo...ale,ze bych do toho nekdy nalozil pivicka a jel nekam k vode...
Napsal: čtv bře 15, 2007 09:27
od Slam
Goose píše:Dneska jsem prisel u Legy na zajimavou vec...a to,ze se kdyz odemknu dvere a necham to byt tak se auto samo asi za 30 vterin zamkne...
Jo, tohle pri sve skleroze docela ocenuji, samozrejme klicky jsem se naucil mit u sebe nebo v zapalovani.
A vsimli jste si, ze DAEWOO jsou asi jediny auta z Asie udelana dle evropskych meritek - tim myslim mj., ze maji hrdlo nadrze vpravo a vyfuk vlevo? Nechapu totiz ostatni sikmooky, kteri k nam klidne cpou ve velkym auta, ktera puvodne byla navrzena pro pravostranne rizeni. Uplne mimo logicke chapani to je pro me pak u modelu, ktere jsou kompletne navrzeny, vyrabeny a prodavany v Evrope - jako treba KIA cee’d...
Vim, je to vicemene jedno, ale kdyz si treba predstavim, jak na frekventovany uzky silnici hodlam dolit z kanystru palivo do nejakeho Hyundaje nebo jak stojim na kraji chodniku a nejaky cune s (nejlepe ropackym) Hyundajem zastavi u krajnice a tim mi cudi primo do frnaku... Rekl bych, ze koncepce vyfuk do vozovky a hrdlo nadrze ke krajnici neni zadna kosmeticka ci esteticka zalezitost, ale ryze funkcni a prakticka, proto me docela prekvapuje, ze ti, co rozhoduji o homologaci aut, zohlednuji kazdou hloupost a tohle jim nevadi, ac to defacto souvisi s bezpecnosti a zdravim. Nebo co treba auta s pravostrannym rizenim, lze je u nas prodavat ve velkem bez omezeni?
Napsal: čtv bře 15, 2007 09:47
od RoSta
Tak takto som sa na to nikdy nepozeral, ale máš pravdu, to hrdlo nádrže na pravej strane má z tohoto dôvodu veľké opodstatnenie!!!
A ozaj, Mondeo sa vraj občas zamkne aj s kľúčom v spínačke, takže ja zásadne, keď vystúpim, tak kľúče von, alebo otvorené dvere...
Napsal: čtv bře 15, 2007 10:00
od -peha-
preto majú daewoochevátka klinkátko a keď vystúpiš tak klinká
Napsal: čtv bře 15, 2007 10:18
od RoSta
Espero gongalo len pri zapnutých svetlách, kľúčiky ho nechávali chladným
Napsal: čtv bře 15, 2007 10:20
od Goose
Je fakt,ze sem na to u spousty aut koukal,kde maji umistenou nadrz a vyfuk,meli by na to byt normy a hotovo...
Napsal: čtv bře 15, 2007 10:21
od Goose
No je sice hezky,ze to cinka kdyz necham klic v zapalovani ale mohlo by to taky cinkat kdyz necham zapnuty svetla...
Napsal: čtv bře 15, 2007 10:23
od RoSta
keď Ti to necinká pri zapnutých svetlách a vytiahnutých kľúčoch a otvorených dverách šoféra, tak potom je niekde chyba...