Stránka 50 z 81

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: čtv bře 29, 2012 19:10
od čajda
Trochu lenivější je, ale Orlando není sportovní auto a ani to od něj neočekávám. Přece jen ma přes tunu a pul ;)

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: čtv bře 29, 2012 20:03
od cxl
Zdravím všechny, tak jsem si také včera jednoho přivezl, červený LTZ 1.8 AT + (polo)kůže.

Čekal jsem na něj od 17.11.2011, stálo mě s DPH 428000. Oproti objednávce to přišlo na 16 kolech a bez "ochranné sady" - což jsem rád protože 17 jsem ani nechtěl, ochranná sada jsem dodnes nepochopil co má být a výsledek je o cca 10000 nižší cena.

Dojmy zatím dobré, až na ten design přístrojové desky. Toho chlápka co vymyslel ten nesmysl u budíků pro stav paliva a teplotu motoru by měli postavit ke zdi, protože přes to vyvýšení nevidím na tachometr.

Co se týče línosti benzinu, u mě zatím OK, přechozí auto jsem měl (ještě mám) Ford Galaxy 2.3 AT a proti tomu je Orlando trochu svižnější (a o dost tišší).

Děkuji přispěvatelům tohoto fora za informace, při volbě mě to dost pomohlo....

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: čtv bře 29, 2012 20:06
od Tsoenami
Pokud by jsi bral naftu tak určitě neřekneš že je to´líné auto :lol: zrychlení uplně dotačující a maximalka :shock: v německu mi nestačí tachometr :o) Ty mouchy :mrgreen: má každé auto na které se podrobněji zaměříš a Orlík také nějaké maličkosti řeší ale na jízdu atd je to super auto -i

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: čtv bře 29, 2012 20:08
od Tsoenami
cxl píše:Zdravím všechny, tak jsem si také včera jednoho přivezl, červený LTZ 1.8 AT + (polo)kůže.

Čekal jsem na něj od 17.11.2011, stálo mě s DPH 428000. Oproti objednávce to přišlo na 16 kolech a bez "ochranné sady" - což jsem rád protože 17 jsem ani nechtěl, ochranná sada jsem dodnes nepochopil co má být a výsledek je o cca 10000 nižší cena.

Dojmy zatím dobré, až na ten design přístrojové desky. Toho chlápka co vymyslel ten nesmysl u budíků pro stav paliva a teplotu motoru by měli postavit ke zdi, protože přes to vyvýšení nevidím na tachometr.

Co se týče línosti benzinu, u mě zatím OK, přechozí auto jsem měl (ještě mám) Ford Galaxy 2.3 AT a proti tomu je Orlando trochu svižnější (a o dost tišší).

Děkuji přispěvatelům tohoto fora za informace, při volbě mě to dost pomohlo....
Blahopřeji a vítej v klubu :PP: jen nechápu co ti vadí na těch budíkách?

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: čtv bře 29, 2012 20:09
od Poky Ul
Tak tě vítam dneska jsi už druhý nový člen s Orlandem :PP: rodina se množí a to je super -i -i -i -i :!: Odkud jsi :?: Mužeš hlasovat v anketě jakou máš barvu ,výbavu a motor :D

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: čtv bře 29, 2012 20:11
od Tsoenami
cxl píše:Zdravím všechny, tak jsem si také včera jednoho přivezl, červený LTZ 1.8 AT + (polo)kůže.

Čekal jsem na něj od 17.11.2011, stálo mě s DPH 428000. Oproti objednávce to přišlo na 16 kolech a bez "ochranné sady" - což jsem rád protože 17 jsem ani nechtěl, ochranná sada jsem dodnes nepochopil co má být a výsledek je o cca 10000 nižší cena.

Dojmy zatím dobré, až na ten design přístrojové desky. Toho chlápka co vymyslel ten nesmysl u budíků pro stav paliva a teplotu motoru by měli postavit ke zdi, protože přes to vyvýšení nevidím na tachometr.

Co se týče línosti benzinu, u mě zatím OK, přechozí auto jsem měl (ještě mám) Ford Galaxy 2.3 AT a proti tomu je Orlando trochu svižnější (a o dost tišší).

Děkuji přispěvatelům tohoto fora za informace, při volbě mě to dost pomohlo....
Mužeš pak jen upřesnit odkud jsi 1.4 máme v Litoměřicích sraz :PP:

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: čtv bře 29, 2012 20:15
od smire666
Cxl vitaj v klube a želám veľa spokojnosti s novým fárom -i

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: čtv bře 29, 2012 20:19
od Poky Ul
Clx výhodu těch budíku poznáš až se tě bude ptát žena kolik :?: jedeš protože na to neuvidí :mrgreen:

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: čtv bře 29, 2012 20:24
od cxl
Tsoenami píše: Blahopřeji a vítej v klubu :PP: jen nechápu co ti vadí na těch budíkách?
Tak jak mám pro sebe ideálně nastavené sezení, tak se na tachometr dívám v takovém úhlu, že "vyvýšení" u budíku na stav paliva mě částečně stíní docela důležitou oblast tachometru od 40-60km/h.

Tedy, není to žádné velké neštěstí, ale vzhledem k tomu že to jen designova parádička, tak mě to z principu štve...

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: čtv bře 29, 2012 21:36
od Tsoenami
cxl píše:
Tsoenami píše: Blahopřeji a vítej v klubu :PP: jen nechápu co ti vadí na těch budíkách?
Tak jak mám pro sebe ideálně nastavené sezení, tak se na tachometr dívám v takovém úhlu, že "vyvýšení" u budíku na stav paliva mě částečně stíní docela důležitou oblast tachometru od 40-60km/h.

Tedy, není to žádné velké neštěstí, ale vzhledem k tomu že to jen designova parádička, tak mě to z principu štve...
To tady asi ještě nikdo neřešil :idea: chce to asi najít kompromis mezi nastavením sedačky volantu a řidiče :PP:Dojed na sraz na sraz tam vyřešíme vše :lol:

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: čtv bře 29, 2012 22:58
od tomask
cxl dopíš si prosím do profilu odkud jseš, pokud se za to stydíš tak tam napíš jenom s kterýho kraje jseš.
Díky.

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: pát bře 30, 2012 01:03
od naky
čajda píše:Trochu lenivější je, ale Orlando není sportovní auto a ani to od něj neočekávám. Přece jen ma přes tunu a pul ;)
jak ktera motorizace.. me se liny moc teda nezda 8)
jinak Cxl vitej v klubu -i

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: pát bře 30, 2012 08:19
od Tsoenami
naky píše:
čajda píše:Trochu lenivější je, ale Orlando není sportovní auto a ani to od něj neočekávám. Přece jen ma přes tunu a pul ;)
jak ktera motorizace.. me se liny moc teda nezda 8)
jinak Cxl vitej v klubu -i
Jo nafta je rychlík -i -i -i -i

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: pát bře 30, 2012 14:07
od lord_maxx
Ahoj všichni,

nejprve zdravím nového člena.

Co se týká zkušební jízdy: dojmy jednoznačně pozitivní, zkoušeli jsme LT+, 1,8 benzím s 514 km, na začátku nezahřáté auto. Po pár km mi předal prodejce řízení a já si udělal větší kolo po pražských silnicích.

Motor: už chápu, proč tomu někteří říkají, že je to auto líné (budu teď mluvit k benzínovým "kamarádům") - NEMÁ TO TURBO! To je vše. Já sám přesedám z Citroena Xsary Break, 2.0 HDi 80 kW a i běhen zkušební cesty bylo cítit, že motor se prostě chová jinak než s turbem. Nicméně, rozjezd z 0 na nějakých 80 km/h bez problémů, jen na to člověk musí šlapat a nebát se vysokých otáček. S dieslem jezdím na maximálně 2 000 ot/min, takže jsem se musel překontat a vyhnat otáčky do nějakých 3000 - 3500 ot/min. Samo už s zahřátým motorem ;) . Pak jsem zkoušel takový ten nájezd na dálnici z připojovacího pruhu, t.j. akceleraci z 30 km/hod na dvojku a potom na trojku a čtyřku. Neviděl jsem v tom jediný problém, je to jiné, ale pro nás maximálně dostatečné. Jízdu nad 100 km/hod jsme si bohužel vyzkoušet nemohl, ale věřím, že s tím obsahem a sílou motoru nebude 130 km/hod na dálnici problém ani do kopců a při plném autě. Možná nějaký ten hluk, ale což ...

Pokud bych motor srovnal s Ford Mondeo kombi (2.0 Duratec 145 k, 5st. manuální bez turba), jel jsem s tím nedávno na otočku do Bratislavy a zpět. Musím říct, že co se týká chování motoru, měl jsem u Odlanda stejný pocit, tzn. že DOBRÝ. Není to na závodění, ale pro rodinu to BOHATĚ stačí!

Řízení, ovládání, atp.: po celou dobu jízdy jsem měl pravou ruku na opěrce a řadil jen malým pohybem zápěstí, levou rukou jsem zvládnul řízení volantem, a to i na kruhovém objezdu. Já jsem si toho vůbec nevšiml, vše bylo intuitivní. Brzdy dobrý, příjemně silná odezva, spojka bez problémů, bude si potřeba zvyknout na jiné zabírání. Ale to by bylo potřeba u každého auta.

Výhled z auta byl super, i do zpětných zrcátek po stranách. Trochu menší se mi zdálo zpětné zrcátko, ale nic zásadního. Jediné, co bych zde poznamenal, je fakt, že umístění uchycení zpětného zrcátka je přesně v ose výhledu na semafor v případě, kdy jsem stál na prvním místě před křižovatkou. Holt jsme se musel trochu nahnout, abych viděl odbočovací šipku.

Docela mě překvapil středový tunel, že i přes svou mohutnout a značnou šířku jsem neměl pocit, že by nějak tlačil do nohy. A to jak na straně řidiče, tak u spolujezdce. A koukal jsem, že tam je i výšková rezerva pro případ, že bych byl v sedačce hodně rozvalenej. Nemáte někdo s tímto problémy při dlouhodobém používání?

Parkovací asistent: nakonec jsem se zeptal, jak funguje tato věc, neboť jsem nikdy neměl možnost ji vyzkoušet. Po krátné instruktáži jsem prostě zařadil zpátečku a jal jsme se najíždět na své staré auto. Docela mě překvapil "malá" vzdálenost od předmětu, kdy asistent začne oznamovat překážku. Odhadem bych to viděl na půl metru, což si myslím, že je málo. Nebo jsem to jen blbě odhadl, nebo jsem čekal pípání už na 2 metry dopředu.

Vyšší posez je prostě super, manželka nasedne i se slunečními brýlemi na hlavě bez zavadění, což se jí podařilo jen u nové Zafiry a několika obdobně drahých aut. Po přesednutí a cestě zpět domu v Xsaře jsem se cítil jaksi při zemi, rozhodně jak někdo zkusí jet v autě s vyšším posedem, nebude se mu pak chtít vrátit do obyčejných aut.

Auto na mě působilo mohutně, opět pocit v porovnání s jízdou v Citroenu domu.

Jako poslední - jakou příplatkouvou výbavu jste si objednali hned/jakou případně později?

Při prvním zkoumání mě napadlo toto:

Hliníkové prahové lišty
Lakovací tužka
Sada náhradních žárovek
Gumová vložka do zavazadlového prostoru
Boční clony
Gumové koberce

Má cenu řešit objednání někde jinde nebo přímo s autem?

A poslední - máte nějaký Construct nebo něco podobného?

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: pát bře 30, 2012 14:27
od Poky Ul
Ahoj tak jsem rád že se ti Orlando líbí a že jsi spokojený ty doplnky jako sada žárovek atd bych řešil s nákupem asi jinde já osobně třeba gumové koberce jsem kupoval v autokelly a sedí dobře mužu doporučit porovnej si ceny co ti nabízí prodejce a co internet a uvidíš :PP: Já jsem řídil Orlando poprvé když jsem si ho odvážel až od prodejce už jsem to tu psal mám přes dva metry a posez je super a sedačku jsem si dal dokonce i trošku hore .Místa na nohy je dost a ruku s opěrky taky nesundám :D