Ahojte, mam najazdene na LPG už 80 000 km ,
stav tacho je 102 500
čo sa týka vole ventilov , tak trochu sa zaklepavaju
treba to kontrolovat shruba okolo 80-100 000 najazdenych km
ja som zkontroloval a vysledky su take .
normalne je tam vola okolo 0,23 -0,25 na vyfukovych ventiloch
lenže potiaž je v tom,že nie všetky vyf.ventily maju rovnake vole, jeden ma večšiu druhy menšiu , na jednotlivych valcoch sa to líši...
zrejme ani to skladanie motora vo vyrobe nebolo nejak extra precízne, nahadzali tam čo mali poruke a neriešili to ake vole maju ventily
šak Chevrolet nie je Ferrari však ??
teda na dvoch valcoch boli namerane vole na vyf.ventiloch 0,23 - 0,18 to je O.K.
na dalších dvoch valcoch to už nie je O.K. vole vyf.ventilov su 0,18 - 0,13
hlavne ten 0,13 ma trápi nakolko mabyt min vola 0,15
ak by sa to blížilo k 0,10 BEZPODMIENEČNE to treba dat opravit , lebo podpali ventil a
bude treba otvarat motor a davat nový ventil
teda ak by vo fabrike dali pozor a poskladali ten motor vzhladom na najväčšie max. možne vole na vyf. ventiloch /sacie neriešime tie sa nepodpalia/ tak by som nemusel riešiť vobec nič, pretože min 200 000 km by to vydržalo v dobrých toleranciach
teda planujem to dat opravit pri stave tacho 120 000 + vtedy sa vymeni aj rozvodový remeň
v autorizaku mi povedali,že nikto nema na orlando večši najazd ako 50-60 000 km , taže neriešili taketo veci, ale teoreticky by to vedeli spraviť
Ja však to dam spraviť človeku, čo vie ako na to, robí taketo veci bežne a hlavne MA OCHOTU
zodpovedne spraviť VŠETKO , čo treba aby som JA ako ZAKAZNIK bol SPOKOJNY.