Stránka 5 z 5
oil
Napsal: čtv lis 15, 2007 22:27
od Serpico
...to Hanzy máš pravdu - ale pokud sundali hlavu - ventilový rozvod o něčem promluví - to ppp velký fy. SHELL, Castrol aj mají vlastní rafinérky tedy 80% základového oleje ( nápis syntetika je vlastně klamavý ) + 20 přísady od zase renovovaných fy. a nikdo neprozradí jakou si nechal namíchat směs a to jde....jinak se ppp nechci přít - dřív to bylo jednodušší aditivovaný " AD " a neé " A " a bohužel kvalita mogulů, sudovej se mi jednou srazil po 100km, přestal jsem mazat do 3tis. otáček...ale to je minulost¨...nakonec odbočím nemrznoucí směr dokáže zvednout bod varu od 105°C - 130°C prostě chemie už je někde jinde...tak ji lépe nedráždit...a přiznávám jsem špatný chemik...
Mějte se fajn
Napsal: čtv lis 15, 2007 22:31
od Hanzy
Nekdy byva nejvic bordelu usazeneho ve vane a je lepe to nepokouset...
olej
Napsal: čtv lis 15, 2007 23:00
od Serpico
...to Hanzy dyť se nepřu...dával jsem ti za pravdu...a k těm olejům dávám za pravdu chlapcům od toho palikx ( projde mu fůra auťáků rukama...) i třeba technikům od olejářů...prostě tam leju olej třídy 10W - 40 Castrol Magnatic, protože na to jezdilo, našel jsem tam nálepku konec a tečka...
...jenom se snažím to koupit co nejlépe a i to se mi daří rekord 166 Kč / 1 litr průměr je někde okolo 220 Kč...ještě jinak, když sem poprvé sundal víko na favoritu a ten jezdil na SHELL a viděl jsem ventilový rozvody...tak jsem pochopil, že na oleji nemá smysl šetřit...předtím na mogulové škodě to byl humus...já vím je to jenom " pohledové " zjištění ale mě stačilo...tedy moguly nemusím...
Inu mějte se fajn a kdo maže ten jede...
Napsal: pát lis 16, 2007 12:12
od ros
Taky jezdím olej 10-40 od texaco. Jelikož nekupuju nové auta, tak volím zlatý střed. Olej měním tak 2x do roka, tak si myslím,že ta polosynt. stačí.
Napsal: stř lis 28, 2007 13:15
od PeLi
Poradte prosim. Od tej vymeny tesnenia sa mi rozsvecuje v nepravidelnych intervaloch kontrolka tusim ECM - nieco je s motorom. Da sa zistit z riadiacej jednotky, kde je problem?
Napsal: ned pro 02, 2007 16:47
od Hanzy
Jeste se rozsvecuje?Ja nevim co by to mohlo delat ale jak uz si popisoval toho papalalu co ti to delal tak se ani nedivim...
Jak si nakonec vlastne dopadl a kolik za to chtel??
Napsal: pon pro 03, 2007 12:45
od PeLi
Hanzy píše:Jeste se rozsvecuje?Ja nevim co by to mohlo delat ale jak uz si popisoval toho papalalu co ti to delal tak se ani nedivim...
Jak si nakonec vlastne dopadl a kolik za to chtel??
Dohodli smé sa na 10k. Kontrolka sa rozsvedcuje. Ešte som neskúšal resetnúť riadiacu jednotku. Možno to pomôže.
Napsal: čtv pro 13, 2007 07:46
od PeLi
Tak som mal dva dni odpojenú batériu. Asi po 5 min po naštartovaní sa znova rozsvietila kontrolka "ECM" . Čakal som asi 10min a stále nezhasínala. Motor mal už pracovnú teplotu, tak som skúsil pridať plyn. Kontrolka zhasla.
Riadiacu jednotku som resetoval už asi 3x, ale nikdy sa kontrolka nerozsvietila. Určite je tam nejaky problem. Ozaj nikto neviete, ako vycucnúť z riadiacej jednotky LOG o chybách?
Napsal: čtv pro 13, 2007 08:34
od -peha-
Pokus už bol ale zatial mínus takže nadalej len daewoo servis bohužial
Napsal: stř led 16, 2008 09:52
od PeLi
Tak ECM už akosi prestala svietiť. Vyzerá to tak, že sa to spravilo samo.
Napsal: stř led 16, 2008 09:57
od PeLi
PeLi píše:Motor bol "špinavý" od oleja a prachu, tak ako pred tým, až na jedno miesto- hadajte aké?
Je to miesto, kde nalepil nálepku s najbližšou výmenou oleja - ale už sa odlepuje.