Stránka 5 z 6
Napsal: sob črc 26, 2008 23:07
od Goose
Napsal: pon črc 28, 2008 21:55
od Hanzy
Nestresuj Gosiku v oleji ses dival jestli neni voda?Jinak muze to byt jen topeni ze ti tece...koukni i tam jestli nemas mokro...jinak jeste pak na svicky ja mel jednu rezavou jak tam sla voda...
Kdyz vymenis auto tim to nevyresis...
Napsal: úte črc 29, 2008 23:23
od Goose
Napsal: stř črc 30, 2008 19:09
od Latrele
Tak to rad slysim
leganza
Napsal: stř črc 30, 2008 19:31
od Serpico
...to GOOSÍKU to si cením: Leginu bych precijen za nic nevymenil...ani za jakoukoliv zenskou...a co takhle za ženskou třeba s Porsche ( musím trochu otestovat tvou korejskou víru...promiň, já se přiznám já jo, ale už asi nemám šanci...)
ale vážně kontaktuj našeho palikxe ( má teď slušné technické zázemí o jakém se nezdá ani profi servisům ) a to by nemuselo vyjít až na tak velký ranec - těsnění, šrouby a pokud si měnil rozvody a pumpu, tak to nevidím nějak tragicky...měj se držím palce, vše je dané - není o čem...a palikxe znáš ze srazu na osmě, loni...
Mějte se fajn
Napsal: stř črc 30, 2008 20:39
od Goose
leganza
Napsal: čtv črc 31, 2008 10:00
od Serpico
...to GOOSÍKU to už by bylo [color=blue]" kuplířství "[/color] a to je trestné se sazbou..... navíc krásné ženy se jenom získávají a neprodávají, to dělají jenom bulharští cikáni...a teoreticky jsem Ti nabídl v tomto případě jenom jakéhosi " gigola " ... jsem ale dobrák...jo palikx by mohl být spásná adresa...
Mějte se fajn
Napsal: ned srp 17, 2008 11:46
od Hanzy
Toz jak si na tom Goosiku jak pokracuje oprava?
Re: Těsnění pod palicí v řiti
Napsal: úte zář 11, 2012 19:04
od Patrick
Zdravím vás, všiml jsem si lehkého úniku vody, občas dolévám pár deci tj..asi 1 cm od max. v nádržce...všiml jsem si, že se občas zvedne ručička teploty vody, tak mě napadá také těsnění pod hlavou, co myslíte?
V zimě topí po asi 2-3 km, takže se domnívám, že je špatný i termostat-možná také se proto přehřívá motor, ale únik vody stále trvá, takže se domnívám, že je špatné i těsnění pod hlavou.
Nikde voda neteče a radiator je starý asi 2 roky-původní tekl.
Dá se někde sehnat levně to těsnění pod hlavou? a výměnu asi doma před barákem neudělám že? díky
Ještě se musím zmínit o té ručičce vody. Když vidím, že se teplota zvedla, tak se mi stává to, že když klepnu rukou zvrchu po tachometru(palubovce), tak ručička spadne zpět na normální hodnotu..tak nevím, jestli i tachometr si nedělá co chce občas..ale jak jsem už psal voda ubývá a motor se někdy přehřívá-pozoruji to už pár měsíců
PS: V zimě se stává, že se motor není schopen zahřát úplně i když jedu 100 km-podle ukazatele teploty vody to soudím...takže snad tu je někde v tom všem souvislost.
Re: Těsnění pod palicí v řiti
Napsal: úte zář 11, 2012 20:45
od conpet
Je to větší oprava , raději to dej někomu komu věříš, nebo servis a záruku na práci. O tom jak poznat prasklý těsnění jsou tu stovky řádků, úbytek vody je jedna z možností.
Re: Těsnění pod palicí v řiti
Napsal: pon říj 08, 2012 20:50
od JRD McLAREN
Re: Těsnění pod palicí v řiti
Napsal: pon říj 08, 2012 20:53
od smire666
Re: Těsnění pod palicí v řiti
Napsal: pon říj 08, 2012 21:15
od conpet
Takhle strašně vypadají všechny motory co jezdí na LPG ? Jestli jo no tak to je mazec
Jinak mě prdlo taky na tom prvním , jen trochu jinde
Re: Těsnění pod palicí v řiti
Napsal: pon říj 08, 2012 23:49
od kesko
Tak ten motor ma podla počitadla 181t km, z toho cca 70t na lpg. Už mesiac sa mi tratila voda a tu je nafotena príčina. Postupne viac tlakovala a voda sa dostavala do 4 valca. Vďaka Vladovi je to už OK.
Re: Těsnění pod palicí v řiti
Napsal: úte říj 09, 2012 14:19
od smire666
Sánka dolu, šéfe, JRDčko je macher