Napsal: pon lis 05, 2007 22:43
tak dalsi solidni spotreba - opet benal za 500kc (tesne pod 17l), zatim ujeto 220km a jeste nejezdim na rezervu, ale pocitam ze to bude behem dalsich 20-30km....
Forum pro majitele vozů Chevrolet a Daewoo
https://www.chevroletclub.cz:443/
na rezervu neodporucam jazdit. nerobi to moc dobre cerpadlu.n3oklan píše:tak dalsi solidni spotreba - opet benal za 500kc (tesne pod 17l), zatim ujeto 220km a jeste nejezdim na rezervu, ale pocitam ze to bude behem dalsich 20-30km....
otazka jak je presnej palubak u vektry???palikx píše:jasne presne jak napsal mrk otacky nad 1800 a rychlost.v te dobe je davka paliva 0.
blok uceni je vlastnost jednotky prizpusobit se ridici.tedy podle toho jak motor vyuzivate jednotka prizpusobi styl zapalovani a hlavne davkovani paliva.takze pokud jezdite ostre a treba hodne nalozeni tak jednotka davkuje vic aby auto jelo podle vasich pozadavku.pokud jezdite klidne a plynule jednotka lehce ochudi smes.vyskledek rozdil treba 2 litry na 100 km .hodnoty se v jednotce upravuji samy ale je to dlouhodoba velicina.
jedine co lze v podstate zresetovat tuto hodnotu na zaklad z vyroby a zacit od 0.resetuje se pouze diagnostikou,a mozna dlouhym odpojenim baterky(to ale nemam potvrzene)
ja si myslim, ze je to blbost, to auto to proste nepozna.Slavek píše:poskakovat to zacalo protoze sme meli na 3 nizky otacky, nechapu jak auto pozna jestli je tam dvojka nebo trojka, jedu na dvojce 1300 a na trojce taky 1300 jaky je rozdil, jak to ta RJ pozna, nuze mi nekdo vysvetlit????
Nebe a dudy, aspon muj lososek s VPower/VPower Racing jezdi uplne jinak. Necha me bez problemu seslapnout plyn bez poskakovani uz od nejakejch 1200 otacek (s klasikou musim dostat aspon 1600-1800 abych neskakal). Nemluve o vyssim vykonu motoru (prece jen to je o par oktanu vic). Na spotrebu se dostanu tak o pullitr dolu, jelikoz si benzin uzivam a docela casto jesterku honim Myslim ze kdybych ho nehonil, tak se dostanu prumerne o 1-1,5 litru dolu... A ted navic je akce pro majitele Shell karet (-2Kc/l), takze se urcite vyplati natankovat lepsi benzinek za stejny prachy Urcite VPower/VPower Racing doporucuju natankovat aspon jednou za dva mesice, udajne to i cisti motor (imho to vypali usazenej bordel ze specialu).vaculcim píše:Tak po prezuti na zimni gumy mi sla prumerna spotreba z 7.2 na 7.4L. At jezdim jakkoli a kdekoli. Muzete nekdo zkusit dat dohromady sve zkusenosti s V-poverem, jestli se vyplati jej tankovat?
Diky! Michal
Chlapci! Říká vám něco význam slov " převodová zátěž"? Motor má sice stejné otáčky, ale k tomu aby jel stejnou rychlostí na 2 a na 3 , musí vyvinout diametrálně se lišící sílu! Jinými slovy: Na 3 převodový stupeň, je motor daleko víc zatížen při stejných otáčkách než na 2 převodový stupeň, který je "lehčí". Takže motor a jeho kontrolní systém to spolehlivě pozná.vaculcim píše:ja si myslim, ze je to blbost, to auto to proste nepozna.Slavek píše:poskakovat to zacalo protoze sme meli na 3 nizky otacky, nechapu jak auto pozna jestli je tam dvojka nebo trojka, jedu na dvojce 1300 a na trojce taky 1300 jaky je rozdil, jak to ta RJ pozna, nuze mi nekdo vysvetlit????
Přidávám se k názoru, že V-Power má něco do sebe... Osobně beru V-Power Racing, pokud je zrovna nějaká Shellka v dohledu. Subjektivní názor je takový, že to jezdí o trochu lépe (minimálně v nižších otáčkách), ale statistikama to doloženo nemám...vaculcim píše:Tak po prezuti na zimni gumy mi sla prumerna spotreba z 7.2 na 7.4L. At jezdim jakkoli a kdekoli. Muzete nekdo zkusit dat dohromady sve zkusenosti s V-poverem, jestli se vyplati jej tankovat?
Diky! Michal