Stránka 5 z 7

Napsal: pon lis 05, 2007 22:43
od n3oklan
tak dalsi solidni spotreba - opet benal za 500kc (tesne pod 17l), zatim ujeto 220km a jeste nejezdim na rezervu, ale pocitam ze to bude behem dalsich 20-30km.... :lol:

Napsal: pon lis 05, 2007 22:55
od peco
n3oklan píše:tak dalsi solidni spotreba - opet benal za 500kc (tesne pod 17l), zatim ujeto 220km a jeste nejezdim na rezervu, ale pocitam ze to bude behem dalsich 20-30km.... :lol:
na rezervu neodporucam jazdit. nerobi to moc dobre cerpadlu.

lanos

Napsal: pon lis 05, 2007 23:20
od Serpico
...jo jo peca benzín čerpadlo nemá rádo stav bez benzínu - nechladí se a nemaže se - prostě je na sucho...a to je začátek jejíhi konce....

Mějte se fajn

Napsal: úte lis 06, 2007 09:35
od Slavek
palikx píše:jasne presne jak napsal mrk otacky nad 1800 a rychlost.v te dobe je davka paliva 0.
blok uceni je vlastnost jednotky prizpusobit se ridici.tedy podle toho jak motor vyuzivate jednotka prizpusobi styl zapalovani a hlavne davkovani paliva.takze pokud jezdite ostre a treba hodne nalozeni tak jednotka davkuje vic aby auto jelo podle vasich pozadavku.pokud jezdite klidne a plynule jednotka lehce ochudi smes.vyskledek rozdil treba 2 litry na 100 km .hodnoty se v jednotce upravuji samy ale je to dlouhodoba velicina.
jedine co lze v podstate zresetovat tuto hodnotu na zaklad z vyroby a zacit od 0.resetuje se pouze diagnostikou,a mozna dlouhym odpojenim baterky(to ale nemam potvrzene)
otazka jak je presnej palubak u vektry???
moje poznatky opel vektra 1.8 mpi rok 98
jizda z kopce za 3 otecky 2200 spotreba 0l pak vyrazeni do neutralu spotreba naskocila na 1.1l zase sme zaradili 3 a snizovali sme postupne otacky az do 1000 a spotrebu nam to ukazovalo porad 0l, pak uz to zacalo na 3 cukat, jak to tada je s tima otackama, nemela by tam po prekroceni hranice 1800 naskocit nejaka spotreba, nebo je to tak nepatrny ze to palubak ani neumi spocitat????

Napsal: úte lis 06, 2007 21:51
od palikx
je mozne ze vectra ma jinak nastavenou jednotku a ta ma davku nula az do volnobehu tezko rict.moje opel diagnostika bohuzel nepodporuje blok hodnot a tak to proste nemuzu rici presne.
palubak je podle me preci jen presnej (ale nevim jak je na tom opel)tak ze pozna behem vteriny zmenu tedy mel by poznat i to ze uz jednotka zacala davkovat

Napsal: úte lis 06, 2007 23:16
od orgi
Slavek - mozno trepnem blbost, ale pokial viem, tak niektore auta pri zaradenej rychlosti (3,4,5ka) aj pri spominanych nizkych otackach (napr. pod 1800) nezacnu davkovat benzin - preto ti to zacalo skskat.

Skus to iste pri zaradenej dvojke, tam vecsinou pri poklese otacok pod nejaku kriticku hranicu (1700-1800ot/min) zacne jednotka pumpovat benzin.. a palubak by ti potom mohol/mal ukazat rozdiel.

Napsal: čtv lis 08, 2007 06:39
od vaculcim
Tak po prezuti na zimni gumy mi sla prumerna spotreba z 7.2 na 7.4L. At jezdim jakkoli a kdekoli. Muzete nekdo zkusit dat dohromady sve zkusenosti s V-poverem, jestli se vyplati jej tankovat?
Diky! Michal

Napsal: čtv lis 08, 2007 07:40
od Slavek
poskakovat to zacalo protoze sme meli na 3 nizky otacky, nechapu jak auto pozna jestli je tam dvojka nebo trojka, jedu na dvojce 1300 a na trojce taky 1300 jaky je rozdil, jak to ta RJ pozna, nuze mi nekdo vysvetlit????

Napsal: čtv lis 08, 2007 08:11
od vaculcim
Slavek píše:poskakovat to zacalo protoze sme meli na 3 nizky otacky, nechapu jak auto pozna jestli je tam dvojka nebo trojka, jedu na dvojce 1300 a na trojce taky 1300 jaky je rozdil, jak to ta RJ pozna, nuze mi nekdo vysvetlit????
ja si myslim, ze je to blbost, to auto to proste nepozna.

Napsal: čtv led 31, 2008 15:49
od n3oklan
vaculcim píše:Tak po prezuti na zimni gumy mi sla prumerna spotreba z 7.2 na 7.4L. At jezdim jakkoli a kdekoli. Muzete nekdo zkusit dat dohromady sve zkusenosti s V-poverem, jestli se vyplati jej tankovat?
Diky! Michal
Nebe a dudy, aspon muj lososek s VPower/VPower Racing jezdi uplne jinak. Necha me bez problemu seslapnout plyn bez poskakovani uz od nejakejch 1200 otacek (s klasikou musim dostat aspon 1600-1800 abych neskakal). Nemluve o vyssim vykonu motoru (prece jen to je o par oktanu vic). Na spotrebu se dostanu tak o pullitr dolu, jelikoz si benzin uzivam a docela casto jesterku honim :lol: Myslim ze kdybych ho nehonil, tak se dostanu prumerne o 1-1,5 litru dolu... A ted navic je akce pro majitele Shell karet (-2Kc/l), takze se urcite vyplati natankovat lepsi benzinek za stejny prachy :lol: Urcite VPower/VPower Racing doporucuju natankovat aspon jednou za dva mesice, udajne to i cisti motor (imho to vypali usazenej bordel ze specialu).

Napsal: čtv led 31, 2008 16:28
od Hynek
vaculcim píše:
Slavek píše:poskakovat to zacalo protoze sme meli na 3 nizky otacky, nechapu jak auto pozna jestli je tam dvojka nebo trojka, jedu na dvojce 1300 a na trojce taky 1300 jaky je rozdil, jak to ta RJ pozna, nuze mi nekdo vysvetlit????
ja si myslim, ze je to blbost, to auto to proste nepozna.
Chlapci! Říká vám něco význam slov " převodová zátěž"? Motor má sice stejné otáčky, ale k tomu aby jel stejnou rychlostí na 2 a na 3 , musí vyvinout diametrálně se lišící sílu! Jinými slovy: Na 3 převodový stupeň, je motor daleko víc zatížen při stejných otáčkách než na 2 převodový stupeň, který je "lehčí". :roll: ;) :) Takže motor a jeho kontrolní systém to spolehlivě pozná.

Napsal: pát úno 01, 2008 07:10
od vaculcim
Nastesti nerika :lol: To by se mi uskvaril mozek :lol: Zjednodusene, ja myslel, ze cim vyssi otacky, tim vetsi zatez a tim i spotreba :?:

Napsal: pát úno 01, 2008 07:13
od vaculcim
To n3oklan: Me se to snizeni spotreby prave moc nezda, motor je klidnejsi, ale spotreba mi zusatla na stejne urovni :oops: a jezdim porad stejne...

Napsal: pát úno 01, 2008 10:47
od JIRKAToR
vaculcim píše:Tak po prezuti na zimni gumy mi sla prumerna spotreba z 7.2 na 7.4L. At jezdim jakkoli a kdekoli. Muzete nekdo zkusit dat dohromady sve zkusenosti s V-poverem, jestli se vyplati jej tankovat?
Diky! Michal
Přidávám se k názoru, že V-Power má něco do sebe... ;) Osobně beru V-Power Racing, pokud je zrovna nějaká Shellka v dohledu. Subjektivní názor je takový, že to jezdí o trochu lépe (minimálně v nižších otáčkách), ale statistikama to doloženo nemám...

Napsal: pát úno 01, 2008 12:58
od vado
Ono to nieco s benzinom ma. Klasicka 95-tka je najrozsirenejsia, vyraba sa jej najviac, tak to mozno trochu flakaju. Ja som naposledy omylom (naozaj som si nevsimol) natankoval do svojho 98-cku. Zistil som az pri plateni, ze ten benzin " je dnes nejaky drahy" :roll: . Ale auto jazdi ovela lepsie, netrha, necuka, taha od nizsich otacok, spotreba o pol litra dole - citelna zmena. Tak neviem, skusim natankovat zase 95-tku a potom zase 98-cku. Uvidim, ako sa to prejavi. :?: