Stránka 5 z 8

Napsal: pát bře 16, 2007 18:39
od dedo.miki
A v Madarsku sú naozaj demonštrácie .Ja pozerám správy aj madarské.
Treba vydržať.Obrázek

Napsal: sob bře 17, 2007 08:53
od Muco
Nie je to príjemné -hlavne pre servis,ktorý toto naozaj neovplivní.Ja ich aj chápem!Ale prekvapilo ma to,že nemajú na slovensku nejaký centrálny sklad na náhr.diely...To musia s každým l(nielen)ožiskom "otravovať" korejčanov??!! . :oops:

Napsal: úte bře 20, 2007 13:21
od Muco
Takže-dnes som tam volal...opäť to ložisko neprišlo v dnešnej zásielke tovaru...to mám dokedy čakať????? -pýtam sa pani" X Y "...Že ona za to nemôže,aj to urgovala do maďarska ale neodpísali, a že ona mi nevie povedať,kedy to bude...atď..veď keď príde,zavolá mi.(to mi teda povedala novinku)...volal som do blavy na General motors a povedali ,že dajú mi vedieť.Vraj Povinnosťou každého značkového servisu je opraviť auto v čo najkratšej dobe...tak fajn

Napsal: úte bře 20, 2007 16:24
od dedo.miki
Neviem čo tam robia ,ale na Daewoo je sklad v Pieštanoch.Obrázek

Napsal: úte bře 20, 2007 16:29
od Muco
?????????????-nemám slov..... :evil: A to som sa inak tiež divil,ako je možné,že na slovensku nemajú sklad náhr.dielov....

Napsal: úte bře 20, 2007 18:58
od Rastos
Pani mala pravdu, hlavny sklad pre vychodnu Europu je v Budapesti. Piestany su len slaby odvar, co nemaju tam, objednava sa v Pesti.

Napsal: úte bře 20, 2007 19:10
od dedo.miki
Len ložiská dostať aj v iných obchodoch.Ved keby dali vyrobiť v ZVL prešov tak ho už dávno majú.To sú len výhovorky .V mojom servise to musí byť do 24 hod.Za 14 rokov čo robím sám sa my len raz stalo že som nedokázal do 24 hod zabezpečiť diel.Lenže v takej firme kde sú zamestnanci tak oni nemajú snahu ,ved im na tom nezáleží.Práve preto ja robím sám a moje meno nikto nekazí.Obrázek

Napsal: úte bře 20, 2007 19:20
od Muco
To je v poriadku...do toho im kecať ani nemôžem a ani nechcem,no problem je trošku inde.Povedala mi,že poslala mail do madarska-čo je s tým ložiskom,ale neodpovedali...ja k tomu len toĺko: ak mi niekto neodpovie na dopis,tak sa snažím inak zistiť,kde je zádrhel.Lenže ta pani mi povedala že musia už len len čakať,kedy to pošlú... ja som chcel vedieť,dokedy budem čakať.odpoveď znela:..."neviem,ja za to nemôžem"...atď .Veď ja ich neobviňujem,len chcem odpoveď na moju otázku a ona hneď na mňa začala slovne útočiť.Chcem toho tak veľa???:roll:

Napsal: úte bře 20, 2007 19:24
od Muco
dedo.miki píše:Len ložiská dostať aj v iných obchodoch.Ved keby dali vyrobiť v ZVL prešov tak ho už dávno majú.To sú len výhovorky .V mojom servise to musí byť do 24 hod.Za 14 rokov čo robím sám sa my len raz stalo že som nedokázal do 24 hod zabezpečiť diel.Lenže v takej firme kde sú zamestnanci tak oni nemajú snahu ,ved im na tom nezáleží.Práve preto ja robím sám a moje meno nikto nekazí.Obrázek
Miki,ale musíme uznať aj to,že ak je auto v záruke,musí byť vymenené za orig.diely.Veď je každému predsa jasné,že náhr.diely sa bežne najneskôr do 2-3dní dodajú.A o to smutnejšie je aj to,že aj keby som chcel orig.diel,15dní predsa nebudem zháňať-to by som skôr skrachol,ako by sa mi obchod rozbehol... ;)

Napsal: úte bře 20, 2007 19:45
od dedo.miki
Ved ja robím pre značkové servisy tak viem ako to má byť a ako to v skutočnosti je.Robí sa to tak ,že oni majú zmluvu kde to musia dodržať ,ale ked to dajú spraviť dodavatelsky tak tam môže ísť hocičo ,len nech funguje a je lacnejšie a rozdiel majú vo vrecku.Na tom predsa žijem.Ja to robím lacnejšie ako oni no dávam tam repliky(neorginál ND).To záleží na majitelovi servisu.Obrázek

Napsal: úte bře 20, 2007 20:28
od Muco
Keby sa to opravovalo nie v rámci záruky,možno by sa to dalo urobiť-ako píšeš.Ale -neviem-keď je to v záruke,tak odo mňa neuvidia ani korunu,čiže si myslím,že to v mojom prípade môžu mať na háku.Dobre vedia ,že na mne nezarobia...A ak im len trochu bliká v palici,':idea:',mali by sa obracať naozaj poctivo ,rýchlo a kvalitne,hlavne počas záručných opravách,pretože keď mám také skúsenosti aké mám počas záruky,tak nie som predsa blbec,aby som tam chodil aj po záruke...Ale to už nechám na nich... :lol:

Napsal: stř bře 21, 2007 14:26
od Muco
TAK TEDA opäť som o niečo múdrejší.Minimalne v tom,že v budúcnosti určite nekúpim ani chevrolet,ani opel. A to len pre to,aby som nemusel ísť v prípade sevisu do toho nášho-bansko bystrického v Badíne...Dnes mi volali z General motors v Bratislave,že to moje ložisko nebude skôr,ako o týždeň štvrtok,lebo majú nejaké nezhody s dodávateľom náhr.dielov.Okrem iných otázok,som sa spýtal aj na to,že keby som bol schopný skôr zohnať to ložisko ako oni,či mi to preplatia(samozrejme originál...)Odpoveď znela:...nie,lebo oni majú nejaké dohody atď. a v tom prípade by mi ani nepreplatili ložisko a ani by to nebolo opravené v rámci záruky.Ona sice vie,že bežne sa dá zohnať do 24hod.material,ale oni nie su schopní tak rýchlo zohnať.Okrem toho malo maďarsko štátny sviatok(A až 2 dni!!!!!!!!) ... :?: a furt to isté dookola!!! Takže suma-sumárum: auto budem mať mesiac v oprave a nikoho to nesere,ďalej-prečo by som mal zohnať ja materiál do 24hod.,keď oni to vedia zohnať UŽ DO MESIACA...a čo môžem ja ako zákazník??? -kúpil som auto na splátky,ktoré je rozobraté a ešte nejakú dobu bude(do servisu bol prijatý 5.3.2007 ako reklamácia zlej opravy-nesprávne diagnostikovanie...) a chodím v tomto krásnom počasí pešo-MHD-pešo-MHD-pešo-MHD.... :cry: tak sa zatial majte fajn,a asi o 12dní sa možno pochválim,že mám hotového KALOSA(ak sa trafia do diagnostiky a nepôjdem s tým opäť nazad - akože do tretice...čomu verím,že sa to veľmi ľahko môže stať...)

Napsal: stř bře 21, 2007 15:02
od dedo.miki
Ja ti zodpovedne píšem ,že to neodstránia výmenou ložiska.Ide im o to aby si už viac nemal chuť to tam nosiť.V tvojom prípade pomôže len zmena prevodovky a to oni nechcú,lebo to je drahé a náklady znášajú oni.Inak by stačilo vymeniť obal a ozubené kolesá,ale to sa takto neoplatí.to by bolo ešte drahšie.Tak musíš vydržať.Obrázek

Napsal: stř bře 21, 2007 17:20
od Muco
Kua-človeče ,hneď som "kľudnejší"..... :( len som zvedavý,že ak sa to tou výmenou neodstráni-ako ty píšeš-,dokedy tam budem chodiť ???.Ja viem byť otravný,až pokiaľ, nie som spokojný,takže so mnou to nemá význam bojovať,lebo nerád prehrávam v podobných veciach-hlavne keď som presvedčený,že som v práve...Takže pokiaľ je v záruke a radi by boli keby som ich neotravoval,tak majú jedinú cestu-OPRAVIT TO!!!(Ja mam takú "debilnú"povahu)Musím sa ale priznať,že pri tom dosť pením...

Napsal: stř bře 21, 2007 17:29
od dedo.miki
Nečuduj sa ,keby si bol majitelom servisu ty ,tak by si urobil to isté.Ide o ušetrenie penazí .Tu sa jedná o dosť slušnú sumu(pekný mesačný plat).A to môže mať vo vrecku.tak načo hned mínať peniaze ,ved možno si dáš povedať.ObrázekObrázek