EMISNÁ KONTROLA OD 1.4.2007 (SLOVAKIA)
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
jegi, jasne ze horuci motor, ja som sa tiez prvy krat toho zlakol
ale teraz uz viem ako to chodi, prvy krat mi emisie odmeral na treti pokus, kym sa zasa zohrial motor a vypol autom, sitic.
ale teraz uz viem ako to chodi, prvy krat mi emisie odmeral na treti pokus, kym sa zasa zohrial motor a vypol autom, sitic.
Daewoo Espero, 1,5 DOHC, 66kw, 103 000km pri kúpe, teraz 136 000 km, plná esperácka výbava, AL-disky ExclusiveLine 14" a pneu DUNLOP SP200 195/60/R14 H, audio SONY CDX GT 500 /52x4 + 52 w priamo na subwoofer/, vpredu repro koax. Ground Zero GZTF 100 MK2, vzadu repro Hertz DSK 165 kompo
Ak by mne chceli merat emisie so studenym motorom, tak si vypytam meno technika so slovami ze cislo prevadzy a cislo na spravny odbor ministerstva dopravy si zistim sam. Pretoze vo vykonavacich predpisoch (ciakosatovola) maju napisane ze pred meranim musia zahriat auto na prevadzkovu teplotu bud jazdou alebo mieren zvysenymi otackami na mieste.
emise
....jasně jegi, ppp, peha - jenom dodávám, když technikovi vyjede papír - je tam teplota oleje a pokud není aspoň k 90°C anebo je například 40°C je technik vůl.... - tedy protáhnout jízdou na STK a nevypínat nechat běžet, ideální opravdu okolo 90°C a přes a hlavně je zahřátý katalyzátor ten nesmí vychladnout a zahřívá se 10km a více....
Mějme se fajn a procházejme emise i STK
Mějme se fajn a procházejme emise i STK
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Ano to som si vsimol, katalyzator musi byt zahriaty min na 10 km. Teraz idem merat emisie tak som zvedavy ako to dopadne...Drzte palce.
Daewoo Espero, 1,5 DOHC, 66kw, 103 000km pri kúpe, teraz 136 000 km, plná esperácka výbava, AL-disky ExclusiveLine 14" a pneu DUNLOP SP200 195/60/R14 H, audio SONY CDX GT 500 /52x4 + 52 w priamo na subwoofer/, vpredu repro koax. Ground Zero GZTF 100 MK2, vzadu repro Hertz DSK 165 kompo
mrchy
Včera som bol na emisnej S Esperom. Samozrejme som ho pekne prebehol a čuduj sa svetu že som neprešiel. Na drzovku si pýtal úplatok aby to bolo OK, lebo vraj je vadný katalyzátor. Take hodnoty čo to ukazovalo, no neveril som a tak som odišiel.
Prečítal som si príspevky na tomto fóre a okúsil prax.
Povedal som že som bol na diagnostike atď., podoťahovali spoje na výfuku. Neveril som vlastným očiam, všetko hlboko pod povolenými hodnotami. Toho TECHNIKA tam skoro vyvalilo ako je to možné.
Najväčšia sranda na tom je, že pani na espere predomnou neprešla z toho istého dôvodu ako ja včera, ale ona si priplatila tým celý problém vyriešila.
Ako može malá lož pomôcť dobrej veci.
Na zváženie.
Prečítal som si príspevky na tomto fóre a okúsil prax.
Povedal som že som bol na diagnostike atď., podoťahovali spoje na výfuku. Neveril som vlastným očiam, všetko hlboko pod povolenými hodnotami. Toho TECHNIKA tam skoro vyvalilo ako je to možné.
Najväčšia sranda na tom je, že pani na espere predomnou neprešla z toho istého dôvodu ako ja včera, ale ona si priplatila tým celý problém vyriešila.
Ako može malá lož pomôcť dobrej veci.
Na zváženie.
EMISE
...to andyjj...vono stačí málo prostě studenej motor ( nakonec je zima )...a šup mužeš solit,mazat vyber si...no a pokud si přečet vše tak je ti to jasný...nemám rád, když někdo ze mě dělá vola... no a když si byl navíc předtím na diagnostice a vše hluboko pod normou není co řešit...aneb co dodat...
Mějte se fajn
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
To SERPICO
Ja som na tej diagnostike ani nebol.
Jediné čo som urobil bolo, že som odpojil OCTANE SELECTOR. Auto som nezahrieval, skrátka tá istá trasa ako pri 1. pokuse tak tá istá trasa pri pokuse druhom ale bez toho selektora.
ale aj tak Vďaka.
Jediné čo som urobil bolo, že som odpojil OCTANE SELECTOR. Auto som nezahrieval, skrátka tá istá trasa ako pri 1. pokuse tak tá istá trasa pri pokuse druhom ale bez toho selektora.
ale aj tak Vďaka.
Chceš povedať že pri odpojenom oktan selectore
má
auto lepšie hodnoty ako pri zapojenom na 95 oktan benzín?
Všetci tu tvrdili opak !!!
má
auto lepšie hodnoty ako pri zapojenom na 95 oktan benzín?
Všetci tu tvrdili opak !!!
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
espero
...to andyjj popíráš všechny teorie... ( optimální spalování ) a nakonec i praxi...po nastavení na 95 octanů ( petrm+palikx ) jede nessie velmi dobře, předstih v základu poklesl z 10° na 9° ( scanner Daewoo palikx )... a emise jsou na třetinových hodnotách...HC povoleno 100 naměřená hodnota 10 volnoběh atd.,samozřejmě to souvisí s celkovým stavem motoru, jinak se nechci přít, můžu teoreticky připustit, že tvůj natankovaný benzín neměl deklarovaných 95 ale jenom 91, to se taky stává, navíc benzín má určitou espiraci ale nevím přesně....
Mějte s fajn
Mějte s fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
..no ..ja maam octan selector...
a na emiske to tiez malo hodnoty az.az..
a cesta na stk/ek bola cca 6-7km..
polhodina cakania, so zapnutym motorom..
..a aj tak to bolo malo..
az po cca 5min. drzania motora v otackach cca. 5000ot/min.
hodnoty zacaly klesat...
a pokial som dobre cital jeden "navod", taq EK by mali robit na teplom motore,..
pri teplote OLEJA na priblizne 90stC
ale co ja maam tu naokolo Emisky, ..taq vseci technici vedia ze DAEWAA 16V proste nejduu..
a nezmestia sa do limitov..
a na emiske to tiez malo hodnoty az.az..
a cesta na stk/ek bola cca 6-7km..
polhodina cakania, so zapnutym motorom..
..a aj tak to bolo malo..
az po cca 5min. drzania motora v otackach cca. 5000ot/min.
hodnoty zacaly klesat...
a pokial som dobre cital jeden "navod", taq EK by mali robit na teplom motore,..
pri teplote OLEJA na priblizne 90stC
ale co ja maam tu naokolo Emisky, ..taq vseci technici vedia ze DAEWAA 16V proste nejduu..
a nezmestia sa do limitov..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
nexia
....tak, tak JRD McLaren - teplota oleje okolo 90°C - jinak chceš mi vyhodit príma dej mi nudli ( na nudli z P.C. 50°C olej a mám následnou zdarma a ty si hledej místo...) no vono se to hezky píše...no asi je lepší se dohodnout....prostě motor musí být na provozní teplotě ( olej ke 20km minimámálně ) + zahřátý katalyzátor ( opravdu začíná být funkční až po 10 - 15 km, prostě ohřátý-nažhavený....)
Mějte s fajn
Mějte s fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Takze emisnou a stk som presiel... na dva roky mam pokoj. No klakson mi nejde stale a to je "B" chyba, cize vazna, ale dohodol som sa s nimi
Daewoo Espero, 1,5 DOHC, 66kw, 103 000km pri kúpe, teraz 136 000 km, plná esperácka výbava, AL-disky ExclusiveLine 14" a pneu DUNLOP SP200 195/60/R14 H, audio SONY CDX GT 500 /52x4 + 52 w priamo na subwoofer/, vpredu repro koax. Ground Zero GZTF 100 MK2, vzadu repro Hertz DSK 165 kompo