Stránka 5 z 5
Napsal: pát dub 20, 2007 13:36
od Habron
Já samozřejmě zkušenosti uznávám - jen tomu nerozumím
Beru, že se může poškodit ten zapalovací modul, jsou v tom polovodiče, a polovodič stárne, kromě toho se může prostřelit nějakou špičkou, nebo se špatně chladí a odejde tepelně, nebo ta cívka je z tenkého drátu a může se utřepat, ale co se může pokazit na magnetu, to fakt nevím.
Napsal: pát dub 20, 2007 17:35
od dedo.miki
A ak odmagnetizuje a bude magnetizmus slabší?Ak je vybitá oska tak sa tie štyry výstupky trochu opotrebia a vznikne väčšia medzera a aj následkom vôle sa tá medzera mení a je nepravidelný signál čiže aj iskra .
jiskra
Napsal: ned dub 22, 2007 09:01
od Serpico
....jo dedo.miky to byl můj problém - auto sice jelo, ale za studena nešlo akcelerovat a škubalo - palikx se svezl a vyřešil to, ale i ty máš dobrý vysvětlení - já jsem to taky nechápal co se tam může pokazit...navíc pozor na hřídelku se musí kolíček nasazovat fest - nemá tam být vůle ( pro ty co rozdělávali škodovácké rozdělovače s vůlí jako hrom )....
mějte se fajn
Napsal: ned dub 22, 2007 16:39
od dedo.miki
Ved aj u tej škodovky to trhalo ,alebo raz išlo lepšie raz horšie-za jazdy pri ustálenom plyne samovolne zrýchlovalo a spomalovalo(kolísali otáčky).Pri skladaní je potrebné ten kolík dať do náhonu ,ale pozor na uhol,lebo sa dá aj opačne o 180 stupnov ale potom zapalovacie káble na rozdelovači musia ísť tiež inak o tých 180 stupnov.Preto pred rozobraním poznačiť aby si vedel ako má byť náhon na hriadelke.
rozdělovač
Napsal: stř dub 25, 2007 09:54
od Serpico
....jo dedo - miki je dobré si poznačit ( zapamatovat postavení palce proti spodnímu dílu do vačky - podle výřezu )....jseš praktik
mějte se fajn
Napsal: čtv dub 26, 2007 09:58
od Habron
Tak vážení,
už vím, co tomu je. Urvaná klika.
klika
Napsal: čtv dub 26, 2007 14:59
od Serpico
....to Habron upřímnou soustrast urvaná klika - byl si bez oleje?, nebo s tomu dal tak za uši, ale to snad už nejde takhle tahat za plyn....sou chvíle, kdy tomu dám taky za uši jsem citlivej na " TDI " ....měj se a porozhlídni se bylo tady dost motorů...
Mějte se fajn
Napsal: čtv dub 26, 2007 15:06
od Habron
Proč se urvala klika, nikdo netuší. V servisu mi mechanik taky říkal, že něco podobného vidí poprvé a že netuší, proč se to tak mohlo stát. V místě, kde se to urvalo (u dolního rozvodového kola) ta klika byla celkem orezlá ...
Olej a všechno kolem motoru bylo samozřejmě v pořádku, před měsícem měněno těsnění pod hlavou (o to víc mě to sere, kdybych věděl, jak to skončí, tak bych vyměnil motor rovnou).
Motor už mám a s prací, rozvodama, vodní pumpou, olejem, a ostatním drobným spotřebním materiálem bych se snad mohl vejít do patnácti tisícovek.
Dost dlouho jsem váhal, jestli do toho tolik investovat, nebo to prostě poslat na vrakáč, ale nakonec jsem si neřekl nu což a teď to stojí v servisu a čekám, až si mechanik najde čas a přehodí motory.
motor
Napsal: čtv dub 26, 2007 15:26
od Serpico
...to Habron za tu cenu
do 15tisíc můžu jenom gratulovat ( kolega 38tisíc na 16V nexii ) nicméně ke korozi si pročti
www.oleje.cz zajímavý počtení i v diskuzi AUDI A6 nepřežilo třetí výměnu " long life " nískovizkozní oleje 0W,5W - 30 ( 2,9 - 3,5 mPa.s tzv. prodloužené výměny a zvlášť TAN a TBN kyselost a koroze a doba výměny - rozlišení pro městký provoz... hale já už Tě nechci sr.. ať Ti jezdí....
Mějte se fajn
Napsal: čtv dub 26, 2007 15:38
od Habron
Možný je všechno. Příští týden bych to měl mít doma, tak poreferuju. Kolega z práce je taky zvědavej, protože nikomu z nás nejde do hlavy, jak poměrně rozumně servisovanej motor mohl urvat kliku, ale stalo se.
A asi bych si měl stočit tachometr, protože tenhle motor má prokazatelně o 40 000 km najeto míň