Stránka 5 z 6

Napsal: sob bře 11, 2006 01:04
od peco
co je to cesta?

to je ta hmota co rozdeluje tu velku jamu na 100vky malych jam?

Napsal: sob bře 11, 2006 07:34
od Vojta
Akri to vystihl naprosto dokonale. Dokud byl na silnicích sníh, tak alespoň byly ty díry zasypané a dalo se trochu jet. Jak to trochu roztálo, je to děs hrůza. U nás se na to pán Bůh už nemohl dívat a zase to zasypal sněhem.

Napsal: pon bře 13, 2006 07:42
od vado
No neviem, ako inde, ale v BA uz snad cesty ani nie su, len asfaltovymi mostikmi poprepajane jamy. Dnes som skoro urval napravu, lebo od piatka "sa" vytvorila na mojej dennej trase obrovska jama. V piatok tam este nebola a dnes uz hej, navyse plna vody :evil:
V novinach pisu, ze maju nejaku technologiu studenej zmesi, aj teplej zmesi. Ale asi sa hadaju, ktoru pouzit a nerobia nic. Dier je viac a viac.
Pozdravujem z tankodromu na Dunaji (a to urazam tankodrom) :lol:

Napsal: pon bře 13, 2006 12:35
od Vojta
Protože jsem dělal u silničářů, tak o těch směsích něco vím. Teplá směs se používá v létě na velkoplošné vysprávky, studená balená na vysprávky v zimě. Ta studená je v pytlích po cca 20kg a pokud to chlapi dobře udělají, drží to dobře. Díra se ale musí řádně vyčistit a vysušit (hořák propan-butan) a pak pořádně udusat. Ve spoustě případů ale chlapi nadělají spíš krtince a místo díry je kopeček. A ten stejně nevydrží.

Napsal: pon bře 13, 2006 13:49
od vado
Vojta píše:Ve spoustě případů ale chlapi nadělají spíš krtince a místo díry je kopeček. A ten stejně nevydrží.
Hej, mas pravdu. Je tu vela takto "opravenych" dier, ked je tam pre zmenu kopec. Asi pocitaju s tym, ze to auta "ujazdia". Ale niektore kopce uz vydrzali aspon 3 roky a nie a nie sa ujazdit. A okolo vznikaju nove diery.
Auto sa po takej ceste uz nekotula, ale podskakuje.

Napsal: pon bře 13, 2006 22:11
od mino
Tak dnes na ceste KE-RS som strávil nádherných 9 hodín. Zostali sme stáť asi 20 km za Ke bola hromad. havária. 5 hod. sme stáli na jednom mieste a fúkal totálny vietor ktorý mi Matíka obalil do 2-4 cm vrstvy. Ked som doma chcel vystúpiť tak to išlo ťažšie ale po otvorení dverí s nich spadol kus ladu so snehom tak ak by chcel niekto odliať formu dveri tak čim skor. :lol:

Napsal: pon bře 13, 2006 23:38
od peco
mino píše:Tak dnes na ceste KE-RS som strávil nádherných 9 hodín. Zostali sme stáť asi 20 km za Ke bola hromad. havária. 5 hod. sme stáli na jednom mieste a fúkal totálny vietor ktorý mi Matíka obalil do 2-4 cm vrstvy. Ked som doma chcel vystúpiť tak to išlo ťažšie ale po otvorení dverí s nich spadol kus ladu so snehom tak ak by chcel niekto odliať formu dveri tak čim skor. :lol:
5 hodin :?: :?: :?: :?: :?:

kokso, ved to ked niekto nemal riadne natankovane, alebo isiel iba na dojazd tak tam musel zamrznut :!: :!: :!:

inak nedalo sa otocit a ist spat???

Napsal: úte bře 14, 2006 18:12
od mino
Mal som našťastie pol nádrže a kurilo to dobre takže pohoda. Len už som mal nervy. :(

Napsal: úte bře 14, 2006 21:05
od petrm
Jo to je stará pravda že v zimě by se nemělo jezdit s prázdnou nádrží pro takové připady že někde zůstanete trčet ;)

Napsal: čtv bře 23, 2006 07:35
od Vojta
Tak jsem včera viděl asi největší díru (mimo výkopů pro plyn a vodu). Bohužel jsem neměl sebou foťák, pouze metr. Na hlavním průtahu městem díra o rozměrech: délka 39cm, šířka 34cm, hloubka 29cm. Do toho s Matýskem vlítnout, tak urvu nápravu. Není se co divit, při tom počasí. Přes den +4, v noci bylo -9, teď už jen -5,5.

Napsal: čtv bře 23, 2006 07:38
od mipo
Na trase Rožnov pod. Radhoštěm - Makov sú po celej ceste diery často až cez celú cestu s hĺbkou 5-20. Naozaj dávajte pozor.

Napsal: čtv bře 23, 2006 10:43
od SkylineGTR
Jo jo, tu na ostravsku to je stejne. Sama jama a asfalt pryč. :?
Zajímalo by mě, kdy se u nás dají do pořádných oprav cest. To jejich lepení vydrží 2 týdny a zase se robí díry.
Jak nahodím liťáče, tak se ze mě stane slalomový mistr. :lol:

Napsal: čtv bře 23, 2006 11:40
od Kessler
Známej mi vyprávěl, jak se ve Finsku spravujou silnice...to prej nejdřív jede přes celou šířku silnice mašina s plamenometem, která šlehá na asfalt plameny. Potom jede mašina která dávkuje asfalt a nakonec jedou válce a válcujou to. Žádný flikování. Výsledek je ten, že i když tam mají dvakrát takovou zimu, tak jsou silnice luxusní a to i na polárním kruhu...

Napsal: čtv bře 23, 2006 11:47
od djpsx
Vojta píše:Protože jsem dělal u silničářů, tak o těch směsích něco vím. Teplá směs se používá v létě na velkoplošné vysprávky, studená balená na vysprávky v zimě. Ta studená je v pytlích po cca 20kg a pokud to chlapi dobře udělají, drží to dobře. Díra se ale musí řádně vyčistit a vysušit (hořák propan-butan) a pak pořádně udusat. Ve spoustě případů ale chlapi nadělají spíš krtince a místo díry je kopeček. A ten stejně nevydrží.
Zrovna včera spravovali díry u nás před barákem. Na nějaké vysoušení se vyprdli. Přivezli kolečko horkého sypkého asfaltu, nasypali něco do díry, uhrabali lopatou a přejeli 3 x válcem....Je z toho krtinec a vzhledem k tomu, že takhle to dělají každé jaro, tak záplatě dávám tak týden (a to je prosím silnice uprostřed sídliště). Zbytek roku resp. do příštího jara budem míjet zase obří díry...Jsou to lenoši.

Napsal: čtv bře 23, 2006 22:48
od SkylineGTR
To je pravda. Ještě jsem nikdy neviděl, že by tu díru vysušovali. Jen to tam prdnou a mají po šichtě. :(
A taky mě s..., jak se u nás na silnicích "rychle" pracuje. :x