No na to, že jsi Krtku značený daewoo master, ta se pěkně rozjíždíš. Člověče já tu svoji nubirku hýčkal a ona sloužila. Žárovky jsem měnil dvakrát za čtyři roky jednou protože staré byly ještě původní a druhýkrát po bouračce, pětwattovky ve předních světlech jeden měsíc odcházeli velmi často, v týdnu jsem vyměnil čtyři, ale z fyziky vím, že to není normální a tak vylučovací metodou bylo nutné začít kontrolovat elektriku a závada byla nalezena a odstraněna (špatně uložené svíčkové káble=>propálená izolace=>probíjení=>nestabilní elektrika=>odpalování žárovek), je lépe si některé věci dělat sám. Palivové čerpadlo 3100,- Sk velkosklad, práce cca hodina (natrápil jsem se s poistným kroužkem a sám sobě si nic neúčtuju - v podstatě jsem se bavil). Originál servis účtoval výměnu rozvodů a rozvodového řemene a když to po dvou měsících kleklo, tak u kámoše, který byl ochotný pracovat i v neděli do oběda jsme zjistili, že nebylo vyměněno nic, ale hlavně že jsem to zaplatil od té doby jezdím k němu vždy řekne co si ve velkoskladě mám koupit za součástky a práci účtuje velmi kamarádskou: jednoduchá výměna oleje(před panelákem to dělat nebudu) - 0,5 l abslolut vodky (olej a filtr vlastní); přezutí a nahození kol - 0,5 l abslolut vodky + 100,- Sk na pivko. Vodní čerpadlo (neplánovaný nákup přes jeho servis původně měnil tlakové čidlo oleje, které jsem rovněž měl zakoupené ve velkoskladě) - okolo 2600,-Sk a zapráci nevzal nic. nubča jezdila a trhala asfalt. Tlumiče mi měnili přední - 2600,- Sk aj s prací. Do pr.... tak co furt skuhráš. je pravdou, že jsem perfekcioalista a byl jsem v servisu pečený vařený, protože přes hrající rádio bylo slyšet nějaké klepkání než jsme zjistili že to na nerovném asfaltu klepe packa na pásech do sloupku. Není třeba strácet ervy a urážet stroj, kde máš za peníze, které jsi investoval komfort, který ti za stejné peníze ani octávka nenabídne, leda že by jsi si připlatil, jo a nikdy jsem nedával H7 jen H4 a nebyl problém, když jsem neviděl umyl jsem na nejbližší pumpě světla