Stránka 5 z 8
Napsal: pon srp 22, 2005 10:54
od DREAM
slusny chyby v tom mailu ... a neexistence tecky.. no hrozny lopaty ...
jinak VIN bych rek,ze souvisi s cipovanim,prtoze na eaby jsem ted videl nejaky cipy na nubiru a vzdy tam bylo napsano od VIM #464446 nejaky cislo.. takze urcite cipovani jde od urcite serie...
Napsal: pon srp 22, 2005 12:45
od Vojta
zabijec píše:Tak málo, a s litrem to jsi měl lehkou práci.
Taky už jsem se zařekl, že žádné sprinty nepojedu. Jedině v případě, že tam bude nějakej litr. Připadám si jak podvodník.
Napsal: pon srp 22, 2005 12:58
od zabijec
Vzdyt je to jedno, nekdo vyhrat musi. Pristi rok to muzes byt zase ty i mezi litry, kdyz mas cipnuto a jede to lepe. to mas mozna jedineho cipnuteho Matize v Cechach. Gratuluji
Napsal: pon srp 22, 2005 14:22
od Tomáš
Vojto , to ti teda toho nejrychlejšího Matize u nás celkem závidím
Napsal: pát zář 09, 2005 07:16
od Vojta
Tak jsem si zase změřil spotřebu. Po srazu v Morávce jsem po příjezdu natankoval do plna. Spotřeba na cestu do Morávky a zpět, včetně sprintů, průměr 5,62. Teď jsem jezdil jen couračky po městě - od srazu do včerejška 115km. Zítra jedu na Olomouc, tak jsem dotankoval do plné (6,42 l) - dělá to průměr 5,58/100. Zítra ho trošku proženu a uvidím, jak se čipování projeví.
Napsal: ned zář 11, 2005 08:32
od V.Brousek
Tomáš píše:Vojto , to ti teda toho nejrychlejšího Matize u nás celkem závidím
já bych nezáviděl,protože si to nerozdal ještě s mým Matízkem
Napsal: ned zář 11, 2005 09:14
od Vojta
V.Brousek píše:Tomáš píše:Vojto , to ti teda toho nejrychlejšího Matize u nás celkem závidím
já bych nezáviděl,protože si to nerozdal ještě s mým Matízkem
Rád bych to udělal, ale Matízka (vlastně Matěje) p. Brouska ještě nikdo ani neviděl.
Napsal: ned zář 11, 2005 09:18
od V.Brousek
Napsal: ned zář 11, 2005 11:49
od Vojta
Další výsledky měření spotřeby:
Jeseník - Olomouc celkem 98km, čas 1:28 (26km silnice I.tř, 72km silnice II. a III. třídy, z toho 30km v kopcích)
Olomouc - Jeseník celkem 107km, čas 1:44 (15km silnice I.tř., 92km silnice II. a III. třídy včetně objížďky, z toho 32km kopce)
Po Olomouci courání 22km.
Celkem 227km, dotankováno 11,69 lt. Průměr 5,149/100km. Posledně (před čipováním) na stejné trase mimo objížďky průměr 5,58/100km.
Snížení průměrné spotřeby cca o 8%. Ale je to zatím příliš krátká doba na definitivní závěry o spotřebě. Zvýšení výkonu je ale sakra poznat.
Napsal: ned zář 11, 2005 11:59
od ppp
Nie je to mierne hlucnejsie? Najma pri akceleracii?
Mne esperko po prepnuti na 95oktanov zacalo byt mierne hlucnejsie pri akceleracii. Pri volnobehu a ustalenej jazde motor nadalej do 3tot nepocujem.
Napsal: ned zář 11, 2005 18:18
od Vojta
ppp píše:Nie je to mierne hlucnejsie? Najma pri akceleracii?
Mne esperko po prepnuti na 95oktanov zacalo byt mierne hlucnejsie pri akceleracii. Pri volnobehu a ustalenej jazde motor nadalej do 3tot nepocujem.
Zvýšení hlučnosti jsem nezaregistroval.
Napsal: ned zář 11, 2005 19:15
od Docent
Mno, jestli máš v autě puštěnou muziku "tuc, tuc", tak se ani nedivím, žes zvýšení hlučnosti nezaregistroval
. Já byl před dávnými lety na koncertě Katapultu, seděl jsem ve 2. řadě na pravé straně před reproduktorem, pak jsem se cestou domů divil, jaká je ta Š100 najednou tichá, i když jela na trojku kilo
!
Napsal: ned zář 11, 2005 19:47
od Robert
Jojo, to zname
To kdyz ja presednu z Tavrie, ktera ma komplet udelanej sport. vyfuk do Matize, tak ho pak chudaka tocim az do omezovace, abych vedel, jestli to jeste nechciplo
(na semaforech to samy
)
Napsal: ned zář 11, 2005 19:59
od mipo
Robert píše:Jojo, to zname
To kdyz ja presednu z Tavrie, ktera ma komplet udelanej sport. vyfuk do Matize, tak ho pak chudaka tocim az do omezovace, abych vedel, jestli to jeste nechciplo
(na semaforech to samy
)
To mi pripomína, že keď som kúpil Kalosa (pred tým som mal Škoda 105L), tak osm sa bežne na križovatke strhol, že mám vypnutý motor. Ono ho nebolo počuť:-) Známemu sa stávalo to isté. Ten presedlal z favorita do Mitsubushi Carisma.
Napsal: ned zář 11, 2005 21:35
od Vojta
Docent píše:Mno, jestli máš v autě puštěnou muziku "tuc, tuc", tak se ani nedivím, žes zvýšení hlučnosti nezaregistroval
. Já byl před dávnými lety na koncertě Katapultu, seděl jsem ve 2. řadě na pravé straně před reproduktorem, pak jsem se cestou domů divil, jaká je ta Š100 najednou tichá, i když jela na trojku kilo
!
Já jsem na tuc tuc nebyl ani za mlada a můj Maťulka je zajetej na Beatles, Queen a podobnou slušnou muziku. S tuc tuc odmítá jezdit.