Chiptuning od ACH
Moderátor: Blue Lanos
slusny chyby v tom mailu ... a neexistence tecky.. no hrozny lopaty ...
jinak VIN bych rek,ze souvisi s cipovanim,prtoze na eaby jsem ted videl nejaky cipy na nubiru a vzdy tam bylo napsano od VIM #464446 nejaky cislo.. takze urcite cipovani jde od urcite serie...
jinak VIN bych rek,ze souvisi s cipovanim,prtoze na eaby jsem ted videl nejaky cipy na nubiru a vzdy tam bylo napsano od VIM #464446 nejaky cislo.. takze urcite cipovani jde od urcite serie...
NUBIRA COMBI I 99:106k, lpg v rezerve(40l),fólie,ladak
e-shopy a weby za 999,- na DREAMMEDIA.CZ
DAEWOO/NUBIRA/LACETTI PORTÁL DAEWOO.ZDE.CZ
e-shopy a weby za 999,- na DREAMMEDIA.CZ
DAEWOO/NUBIRA/LACETTI PORTÁL DAEWOO.ZDE.CZ
- Reklama
Tak jsem si zase změřil spotřebu. Po srazu v Morávce jsem po příjezdu natankoval do plna. Spotřeba na cestu do Morávky a zpět, včetně sprintů, průměr 5,62. Teď jsem jezdil jen couračky po městě - od srazu do včerejška 115km. Zítra jedu na Olomouc, tak jsem dotankoval do plné (6,42 l) - dělá to průměr 5,58/100. Zítra ho trošku proženu a uvidím, jak se čipování projeví.
Vojta píše:Rád bych to udělal, ale Matízka (vlastně Matěje) p. Brouska ještě nikdo ani neviděl.V.Brousek píše:já bych nezáviděl,protože si to nerozdal ještě s mým MatízkemTomáš píše:Vojto , to ti teda toho nejrychlejšího Matize u nás celkem závidím
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Další výsledky měření spotřeby:
Jeseník - Olomouc celkem 98km, čas 1:28 (26km silnice I.tř, 72km silnice II. a III. třídy, z toho 30km v kopcích)
Olomouc - Jeseník celkem 107km, čas 1:44 (15km silnice I.tř., 92km silnice II. a III. třídy včetně objížďky, z toho 32km kopce)
Po Olomouci courání 22km.
Celkem 227km, dotankováno 11,69 lt. Průměr 5,149/100km. Posledně (před čipováním) na stejné trase mimo objížďky průměr 5,58/100km.
Snížení průměrné spotřeby cca o 8%. Ale je to zatím příliš krátká doba na definitivní závěry o spotřebě. Zvýšení výkonu je ale sakra poznat.
Jeseník - Olomouc celkem 98km, čas 1:28 (26km silnice I.tř, 72km silnice II. a III. třídy, z toho 30km v kopcích)
Olomouc - Jeseník celkem 107km, čas 1:44 (15km silnice I.tř., 92km silnice II. a III. třídy včetně objížďky, z toho 32km kopce)
Po Olomouci courání 22km.
Celkem 227km, dotankováno 11,69 lt. Průměr 5,149/100km. Posledně (před čipováním) na stejné trase mimo objížďky průměr 5,58/100km.
Snížení průměrné spotřeby cca o 8%. Ale je to zatím příliš krátká doba na definitivní závěry o spotřebě. Zvýšení výkonu je ale sakra poznat.
Mno, jestli máš v autě puštěnou muziku "tuc, tuc", tak se ani nedivím, žes zvýšení hlučnosti nezaregistroval . Já byl před dávnými lety na koncertě Katapultu, seděl jsem ve 2. řadě na pravé straně před reproduktorem, pak jsem se cestou domů divil, jaká je ta Š100 najednou tichá, i když jela na trojku kilo !
To mi pripomína, že keď som kúpil Kalosa (pred tým som mal Škoda 105L), tak osm sa bežne na križovatke strhol, že mám vypnutý motor. Ono ho nebolo počuť:-) Známemu sa stávalo to isté. Ten presedlal z favorita do Mitsubushi Carisma.Robert píše:Jojo, to zname To kdyz ja presednu z Tavrie, ktera ma komplet udelanej sport. vyfuk do Matize, tak ho pak chudaka tocim az do omezovace, abych vedel, jestli to jeste nechciplo (na semaforech to samy )
Já jsem na tuc tuc nebyl ani za mlada a můj Maťulka je zajetej na Beatles, Queen a podobnou slušnou muziku. S tuc tuc odmítá jezdit.Docent píše:Mno, jestli máš v autě puštěnou muziku "tuc, tuc", tak se ani nedivím, žes zvýšení hlučnosti nezaregistroval . Já byl před dávnými lety na koncertě Katapultu, seděl jsem ve 2. řadě na pravé straně před reproduktorem, pak jsem se cestou domů divil, jaká je ta Š100 najednou tichá, i když jela na trojku kilo !