Stránka 5 z 5
Napsal: pon čer 18, 2007 21:24
od vado
No, neviem, na lanose mam zatial len druhe "obycajne" H4-ky. Prve som vymenil za "modre halogenove" - ale tie svietili len na okrasu. Terajsie normalne mam asi 50-tisic km, svietim stale. Napatie pri beziacom motore mam ~14.3V. Vaecsinu km najazdim po meste, v zapchach a tak podobne.
Zeby to bolo znackou ? Nemyslim. Ja som tie sucasne kupoval v hypermarkete, stali asi 80Sk/kus ....
Je pravda, ze ked som dal namiesto parkovaciek modre LED-ky, vydrzali iba chvilu. Ale problem nebol v aute, ale v tom ze tam boli velmi nizke odpory zapojene do serie s LED.
Inak, zatial som nemusel menit ziadnu ziarovku okrem tych H4-iek. Vsetky ostatne su este koerjske originaly a ziadna z nich zatial neodisla a auto ma za sebou 90 tkm ...
Skuor by som sa zamerakl na nejake napatove spicky v elektrike, najskuor regulator.
Napsal: ned čer 24, 2007 22:35
od Mikewone
Zdar všickni hele ja nevím ale asi bych opravdu reklamoval regulátor napětí 14.7 V je víc než by bylo zdrávo zlášť dneska kdy se jezdí s rozsvíceými světly a jsou takové hyca. odporové kabely jsou ok ale jinak bych se zaměřil na světla pro denní svícení alespoň v tvém případě. čau ať nám jezdí a tobě i svítí
Mike
Napsal: pon čer 25, 2007 19:55
od dedo.miki
Ak neviete kolko môže byť výška napätia dobíjania tak radšej nereklamujte,lebo zažijete trapas.Regulátory sa robia bud presné na stotiny volta alebo len obyčajné -lacnejšie ,kde je tolerancia niekolko desatín volta.Tie presnejšie sa robia až na 14,8V a stretol som sa dokonca u jedného typu až s hodnotou 14,9V. Tak 14,7V je úplne v norme tak čo chcete reklamovať.
Napsal: pon čer 25, 2007 20:53
od Hanzy
Napsal: pon čer 25, 2007 21:26
od ppp
Tych 14.7V u korejcoch bude asi kvoli lacnym regulatorom. Neviem ci je v esperackom altiku pomocny uzmernovac alebo nie, ale predpokladam ze ano, pretoze chovanie alternatora so zabudovanym reglerom tomu napoveda. Bez zataze za chladu dava 14.7V, pri zatazi za chladu 14.3V za zataze za tepla 13.8V. Pomaly ako u skodovky akurat s usmernovacou diodou za pomocnym usmernovacom (to kvoli zdvihnutiu napatia o 0.6V). Vo felde napatie za tepla klesne asi o 0.15V a zataz (az na svetla + vetrak + zadne sklo pri volnobehu, tam to uz nevladze) na napatie nema bud ziaden vplyv alebo to regulator ureguluje na o 0.05V vyssie.
Napsal: úte čer 26, 2007 23:32
od Mikewone
Hele dedo ja dělal pár let elektrikáře ve škodovce pár let a vím že pro daewáře jsou škodárny podřadné vozy,:lol: ale ty měly dané 13.8 - 14.2 ani víc ani míň takže 14.9 se mi jeví jako dost mimochodem už si nabíjel baterku tolika voltama?
Apokud má krtek nové auto v záruce, tak ať to ten servis řeší prože pak záruka padne a on si koupí třeba nový altík za svoje, znám i takové případy
Napsal: stř čer 27, 2007 17:00
od Vlasta
Mám v autě teploměr kombinovaný s voltmetrem. Ten jsem porovnával s digitálem, který mám na domácí měření a ukazují za chodu motoru oba stejně 14.2 až 14,4V. Při delší jízdě se to usadí na 14.2V a nijak se to nehýbe. Žárovku jsem za dva roky zatím měnil jen ve třetím brzdovém světle. Při 14.4V začíná akumulátor plynovat a je prakticky nabitý na plnou kapacitu. To znamená, že v ideálním případě by regulátor neměl dávat víc. Těch 14.9V je podle mě už hodně. Možná to ale mají takhle schválně kvůli svítivosti, na žárovkách je každá desetina voltu dost znát. Bohužel i na jejich životnosti.
Napsal: stř čer 27, 2007 17:32
od dedo.miki
No ja nemôžem spraviť menšie dobíjacie napätie ak výrobca spraví regulátor až na 14,9V.To nereklamujte tu na fore ale u výrobcu.
Napsal: stř črc 04, 2007 21:20
od Krtek
Mikewone: auto už je půl roku po záruce. To víš,že jsem to zkušel reklamovat (hned první půlrok asi po 5. žárovce). Bylo mi řečeno, že to je vlastnost a praskaj jim u všech předváděček. Už sem se o tom narozepisoval myslim dost.
Tak nějak doufam, že dojde k únavě a zhoršení altíku. U Feldy mi omylem udělal autoelektrikář repasi altíku v 70 tis. km a rozdíl pak byl šílenej. Takže u Soptíka repasi dělat nebudu
Ještě 1 Volt a lepil bych si na kufr ono slavný 16V
Napsal: stř črc 04, 2007 23:48
od Jura
Napsal: čtv črc 05, 2007 07:41
od dedo.miki
Môžem všetkých ubezpečiť ,že H7 odchádzajú často na všetkých vozoch.Pravdepodobne je to od výroby už také poruchové.
Napsal: pát črc 06, 2007 00:09
od Mikewone
hm tak tak až budeš mít na kufru 16 V tak si budeš ve světlech zapaovat svíčky hahav