Myslím, že nejlépe ti poradí Palix.compro píše:Zdravím všechny, koupil jsem nubiru 1.6 98 r a vyskytla se závada - nesvítí palubovka, zadní světla, mlhovky, dálkové světla. Brzdy a přední světla i blinkry jdou. Palubovka se rosvítí až do doby než nastartuju. Prosím radu, vubec netuším co s tímto rébusem. Dík
Nubira r.v.98 - závady u staršího vozu
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
- Ivo R.
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte dub 05, 2005 00:08
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: opakovaný dotaz
- Reklama
- Mr.Problem
- Příspěvky: 264
- Registrován: ned čer 19, 2005 22:01
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Už jsem se dlouho neozval. Tak sem připisuji počet aktuálních závad. Jen pro připomenutí, auto jsem měl dvakrát již na opravě problému s tím, že mi teče olej kolem těsnění motoru. Nyní opět asi po roce olejíček teče a dost. Opravené silentbloky opět v háji. Praskl mě ten plastový pásek na anténě - spravil jsem si sam . Ale se zbytkem opět do servisu. Už bych do toho auta nešel.
Nemáte někdo zkušeností s tím olejem apd. ?
Nemáte někdo zkušeností s tím olejem apd. ?
Daewoo Nubira I 1,6/16V CDX, černá sedan plná výbava.
Můj webík se vším :-) http://servisvm.cz a http://firmyzregionu.cz
Můj webík se vším :-) http://servisvm.cz a http://firmyzregionu.cz
A kde že ti ten olej teče? Nad hlavou z toho krytu rozvodů? Tam bych možná použil Lukopren S9780 (80ml stálo asi 60,-) www.lucebni.cz. Odolává olejům vodě atd. až do 300 C. No a silentbloky myslíš v přední nápravě? Pokud ano, bavil jsem se na toto téma s Palikxem a ten mi potvrdil, že není silentblok jako silentblok. Ty v levných polských ramenech cca do 2000,- za komplet moc nevydrží tak 20000 a jsou zas v háji
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
jo jo presne tak silentbloky jsou ruzne druhy podle vyrobce.jen korejske vydrzi kolem 60-80 tis.a nekdy i vic.
to kde tece olej za to nemuze auto ale servis.musi pouzit poradny tesnici tmel ktery funguje.
ja jsem mel cca pred 6ti tisici rozebrany cely motor a nyni jsem koukal a nikde nic netece(krom vypustni zatky vany kterou nekdo prede mnou spatne opravil a ja zapomel pouzit teflonovou pasku)
takze napis kde to tece a poradim ti co pouzit za tesneni.
to kde tece olej za to nemuze auto ale servis.musi pouzit poradny tesnici tmel ktery funguje.
ja jsem mel cca pred 6ti tisici rozebrany cely motor a nyni jsem koukal a nikde nic netece(krom vypustni zatky vany kterou nekdo prede mnou spatne opravil a ja zapomel pouzit teflonovou pasku)
takze napis kde to tece a poradim ti co pouzit za tesneni.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Pod víko ventilů jsem dal origo těsnění , nasucho , akorát u těch dvou půlměsíců v ose vaček jsem použil červený sikon na motory . Po cca 20tis. je jen slabý náznak jemného průsaku , je to jen špinavé , nikoliv vlhké od oleje.
Jinak k tomu , jak píše Mr. problem ( stylovej nick ), " už bych do toho auta nešel " , tak já naopak klidně znovu , nic mě na něm extra nevadí , běžná údržba a je klid ...... pokud máš ovšem štěstí na kus , když se o něj předchozí majitel nestaral , tak se to dohání těžko.
Jinak k tomu , jak píše Mr. problem ( stylovej nick ), " už bych do toho auta nešel " , tak já naopak klidně znovu , nic mě na něm extra nevadí , běžná údržba a je klid ...... pokud máš ovšem štěstí na kus , když se o něj předchozí majitel nestaral , tak se to dohání těžko.
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
To je přesný....náš Sedan je toho důkazem....ve srovnání s Kombikem je to děs horší...ale dá se to...stojí to sice docela dost, ale dá se to.Tomáš píše:...... pokud máš ovšem štěstí na kus , když se o něj předchozí majitel nestaral , tak se to dohání těžko.
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
- Mr.Problem
- Příspěvky: 264
- Registrován: ned čer 19, 2005 22:01
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Tak je pravda ,že ty silentbloky mě stály včetně výměny jen nějakých 5000 Kč i s prací, měnili mi je ve předu. Auto jezdilo jako nový. Ale teď mi přijde že to bouchá vzadu... Tak jsem smířenej že peníze na stavbu fláknu do auta.
Ten olej mi teče jak je to víko motoru, nebo jak to nazvat. Nejsem moc na tohle technik. Když stojím k autu čelem, tak prostě jak je to těsnění které mi tam dávali nové teklo. Šel jsem na opravu což samozřejmě jsem opět zaplatil a zase teče...( tam co vím tak prý pouze nějakým silikonem či co ty hrany objeli.) Netušil jsem že ta oprava celkem na 7000 Kč mě vydrží rok. Když se podívám na ty lístky za opravy... a co by bylo ještě potřeba poladit... spotřeba, plyn bere nějak divně, začalo škytat což mi nikdy nedělalo, přetahat novou elektriku aspoň na přední světlomety protože jsou potrhaný, nevím od čeho... viz práce asi původního majitele. Tak si spíše zasluhuji nick Smolař. Problem to je slabý slovo. Prodám to auto. A koupím si trabanta. Či cokoliv do čeho nenasypu za 2 roky ježdění skoro totéž co jsem vrazil do půlky toho auta. 50.000 Kč už skoro zařvalo. Nepočítám tu spotřebu...
Ten olej mi teče jak je to víko motoru, nebo jak to nazvat. Nejsem moc na tohle technik. Když stojím k autu čelem, tak prostě jak je to těsnění které mi tam dávali nové teklo. Šel jsem na opravu což samozřejmě jsem opět zaplatil a zase teče...( tam co vím tak prý pouze nějakým silikonem či co ty hrany objeli.) Netušil jsem že ta oprava celkem na 7000 Kč mě vydrží rok. Když se podívám na ty lístky za opravy... a co by bylo ještě potřeba poladit... spotřeba, plyn bere nějak divně, začalo škytat což mi nikdy nedělalo, přetahat novou elektriku aspoň na přední světlomety protože jsou potrhaný, nevím od čeho... viz práce asi původního majitele. Tak si spíše zasluhuji nick Smolař. Problem to je slabý slovo. Prodám to auto. A koupím si trabanta. Či cokoliv do čeho nenasypu za 2 roky ježdění skoro totéž co jsem vrazil do půlky toho auta. 50.000 Kč už skoro zařvalo. Nepočítám tu spotřebu...
Daewoo Nubira I 1,6/16V CDX, černá sedan plná výbava.
Můj webík se vším :-) http://servisvm.cz a http://firmyzregionu.cz
Můj webík se vším :-) http://servisvm.cz a http://firmyzregionu.cz
Ono se to dá těžko posuzovat podle peněz . Já už jsem na svém udělal tolik , že kdybych měl platit servis , tak jsem v tom asi taky za hodně přez 50. Takhle jsem v materiálu asi 15- 20 tis. za tři roky , ale už mám skoro všechno nové. ( rozvody , kladky , chladič klimy , kotouče , destičky , komplet výfuk, silentbloky předních ramen , čepy řízení , všechny kosti , zadní ložiska, zadní vlečné tyče nápravy, lambdasondu , ... a samozřejmě oleje , filtry ....) a můj čas a ten je drahej...
píšeš , že ti to objeli zvenku silikonem , to je vrchol čuňárny , musí se dát nové těsnění , silikon zvenku nemůže vubec nic řešit . Co na tom stálo 7tis. ? To dělali snad ještě něco jiného , ne ?
píšeš , že ti to objeli zvenku silikonem , to je vrchol čuňárny , musí se dát nové těsnění , silikon zvenku nemůže vubec nic řešit . Co na tom stálo 7tis. ? To dělali snad ještě něco jiného , ne ?
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
- Mr.Problem
- Příspěvky: 264
- Registrován: ned čer 19, 2005 22:01
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Prý to těsnění bylo drahé při první opravě, a rozebrání. Plus olej, a nějaká kokotina oc mi tam ladili. A plus částka co práce rozebrání a dání toho silikonu. Bohužel. a muj čas je taky drahej ale do opravy bych sebe nepouštěl.
Daewoo Nubira I 1,6/16V CDX, černá sedan plná výbava.
Můj webík se vším :-) http://servisvm.cz a http://firmyzregionu.cz
Můj webík se vším :-) http://servisvm.cz a http://firmyzregionu.cz
Pridam sa i ja, tecie mi olej okolo vika ventilov priamo na sviecky, zevraj bolo menene tesnenie nez ho kupil, ale asi na nieco zabudli.
A teraz pred vianocami v nedelu ma nechalo auto stat pred domom a nakoniec som zistil ze boli len zaoxidovane kontakty v konektore snimaca otacok, ale to som opravil az vo stvrtok... ;-((
A teraz mam doma novy original snimac otacok, keby nahodou niekto chcel tak predam, neviem ci sa mi ho podari vratit...
A na doplnenie, uz par dni som citil ze odchadza spojkove lozisko, vcera zacalo uz piskat a v noci som uz mal problem so zaradenim nejakej rychlosti... ;-(((( to bude moj najvacsi vydavok, cela nova spojka vyjde na 3660 Sk + robota....
A teraz pred vianocami v nedelu ma nechalo auto stat pred domom a nakoniec som zistil ze boli len zaoxidovane kontakty v konektore snimaca otacok, ale to som opravil az vo stvrtok... ;-((
A teraz mam doma novy original snimac otacok, keby nahodou niekto chcel tak predam, neviem ci sa mi ho podari vratit...
A na doplnenie, uz par dni som citil ze odchadza spojkove lozisko, vcera zacalo uz piskat a v noci som uz mal problem so zaradenim nejakej rychlosti... ;-(((( to bude moj najvacsi vydavok, cela nova spojka vyjde na 3660 Sk + robota....
Nubi 1,6 SX combi, r.v. 97, LPG Lovato, klima - PREDANÉ
ŠKoda Octavia II 1,9 TDi Elegance Plus 2008
ŠKoda Octavia II 1,9 TDi Elegance Plus 2008
- Mr.Problem
- Příspěvky: 264
- Registrován: ned čer 19, 2005 22:01
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
A už to vím. Ten rachot prý by měla dělat kost ve předu. Olej co tekl údajně povolený šroub na olejovém filtru, což nechápu proč to teklo i u toho víka.tlumiče jdou asi pryč.... mají 130.000 což by odpovídalo běžnému opotřebení a mojí jízdě po D1 .
Daewoo Nubira I 1,6/16V CDX, černá sedan plná výbava.
Můj webík se vším :-) http://servisvm.cz a http://firmyzregionu.cz
Můj webík se vším :-) http://servisvm.cz a http://firmyzregionu.cz
- Mr.Problem
- Příspěvky: 264
- Registrován: ned čer 19, 2005 22:01
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Výsledek:Mr.Problem píše:A už to vím. Ten rachot prý by měla dělat kost ve předu. Olej co tekl údajně povolený šroub na olejovém filtru, což nechápu proč to teklo i u toho víka.tlumiče jdou asi pryč.... mají 130.000 což by odpovídalo běžnému opotřebení a mojí jízdě po D1 .
Jelikož se sousedy slupracuji. Cena 650 Kč vč. DPH. Uff. Vyměnili mě tu stabilizační kost na pravém kole, doplnili olej, dotáhly olejový filtr, včetně kontroly .. prý tam byl ještě jakýsi problém... nepochytil jsem jej, a prý že mokvá těsnění je normálka. Mno a na tlumiče kašlu říkali mě, že by mě to stálo včetně práce 5000 Kč , což mi přidje dost, na to že mi vyměnijou jen dva tlumiče vzadu.
PS: Včera mě malinko zklamali brzdy, potřeboval jsem po delší době zabrzdit a vono fakt nic moc....
Daewoo Nubira I 1,6/16V CDX, černá sedan plná výbava.
Můj webík se vším :-) http://servisvm.cz a http://firmyzregionu.cz
Můj webík se vším :-) http://servisvm.cz a http://firmyzregionu.cz
- Mr.Problem
- Příspěvky: 264
- Registrován: ned čer 19, 2005 22:01
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Jelikož jsem odkojený v řízení tátovou stodvacítkou, kde brzdy byly taky nic moc, takže já k jízdě nějak moc významně brzdy nepotřebuji, ale jednou za čas potřebuje člověk opravdu zabrzdit...a to je pak vzrůšo kam to stočit... však mě možná na dálnici či v Brně můžete potkat jo a jinak i ve Velkém Meziříčí potkávám dva Nubiráky, ale nějak se moc nemaj....
Daewoo Nubira I 1,6/16V CDX, černá sedan plná výbava.
Můj webík se vším :-) http://servisvm.cz a http://firmyzregionu.cz
Můj webík se vším :-) http://servisvm.cz a http://firmyzregionu.cz
Zdravím pánové, svým prvním příspěvkem se přihlašuji do topicu Nubira, jelikož jsme se právě stal novopečeným majitelem.
Nubira 2.0 Wagon, r.v. 1998, naj. 95tis. km, zelená metal.
Do Nubiry jsem šel proto, že s Daewoo nikdy problémy nebyly a Wagon skýtá spoustu místa, solidní auto za dobrou cenu.
Nubiru jsem koupil v autobazaru, vím, že kolem ní chodilo dost lidí, ale nikdo ji nebral. Věděl jsem proč: totálně opotřebené tlumiče, ty zadní nejvíc, stabilizátory, kuláky, silentbloky.... bodejď by ji někdo koupil, když na nerovné silnici plavala a houpala se jako kačena s náchylností poodskočit bůhvíkam.
Další problém je hlučnější motor, jak to nazval můj syn - jako když kňourá kočka. Nejspíše ložisko na kladce.
S těmito vadami jsem počítal, počkal na slevu a koupil. Nelituji, karoserie absolutně bez koroze, nebourané, čistý interiér, fungl nové gumy Brilantis....
Zítra vezu Nubiru do servisu na komplet prohlídku a opravu, počítám tak 15tis, ale vím, že to bude další kus z osvědčených Daewoo pracovníků v naší rodině.
Nubira 2.0 Wagon, r.v. 1998, naj. 95tis. km, zelená metal.
Do Nubiry jsem šel proto, že s Daewoo nikdy problémy nebyly a Wagon skýtá spoustu místa, solidní auto za dobrou cenu.
Nubiru jsem koupil v autobazaru, vím, že kolem ní chodilo dost lidí, ale nikdo ji nebral. Věděl jsem proč: totálně opotřebené tlumiče, ty zadní nejvíc, stabilizátory, kuláky, silentbloky.... bodejď by ji někdo koupil, když na nerovné silnici plavala a houpala se jako kačena s náchylností poodskočit bůhvíkam.
Další problém je hlučnější motor, jak to nazval můj syn - jako když kňourá kočka. Nejspíše ložisko na kladce.
S těmito vadami jsem počítal, počkal na slevu a koupil. Nelituji, karoserie absolutně bez koroze, nebourané, čistý interiér, fungl nové gumy Brilantis....
Zítra vezu Nubiru do servisu na komplet prohlídku a opravu, počítám tak 15tis, ale vím, že to bude další kus z osvědčených Daewoo pracovníků v naší rodině.
Daewoo Nubira 2.0 kombál
Lancia Kappa 2.0 Turbo - Amore Motore
Lancia Kappa 2.0 Turbo - Amore Motore