Napsal: úte bře 01, 2005 20:27
Ty ho mas? Lebo ja ano...palladin píše:No aj pri 100-120 cez leto na obycajnu 95 mi to robilo do 6l. Ale zalezi ako jazdis. Vyborna vec je trip computer,podla neho sa da jazdit.
Forum pro majitele vozů Chevrolet a Daewoo
https://www.chevroletclub.cz:443/
Ty ho mas? Lebo ja ano...palladin píše:No aj pri 100-120 cez leto na obycajnu 95 mi to robilo do 6l. Ale zalezi ako jazdis. Vyborna vec je trip computer,podla neho sa da jazdit.
Ani sa nepytaj! 9 litrov. Ale kolega Ondras isiel kvoli mne preto do Polska,mam najdokonlejsiu LCD verzie. Ukazuje vsetko okrem teploty vonku a v aute. A nema cidlo na plavaku v nadrzi,ked natankujes,musis mu zadat kolko si natankoval. Alebo ked das plnu,len stlacis tlacidlo plnej nadrze a on ma v pamati ulozenych tych 50 litrov plnej nadrze. Je to velmi presne a dokonale meranie,ked stojis na volnobehu,ukazuje Ti spotrebu v litroch za hodinu a to na ziadnom papieri nikdy nevyratas. Papierovo sa da ratat spotreba iba podla ubehnutych kilometrov,takze nikdy to nie je presne. Na palubaku to presne je.palladin píše:Ozaj a co vsetko ti trip ukazuje . A kolko ta to stalo ?
Co kdybychom téma " palubní počítač " zase trochu oživili ?Ani sa nepytaj! 9 litrov. Ale kolega Ondras isiel kvoli mne preto do Polska,mam najdokonlejsiu LCD verzie. Ukazuje vsetko okrem teploty vonku a v aute. A nema cidlo na plavaku v nadrzi,ked natankujes,musis mu zadat kolko si natankoval. Alebo ked das plnu,len stlacis tlacidlo plnej nadrze a on ma v pamati ulozenych tych 50 litrov plnej nadrze. Je to velmi presne a dokonale meranie,ked stojis na volnobehu,ukazuje Ti spotrebu v litroch za hodinu a to na ziadnom papieri nikdy nevyratas. Papierovo sa da ratat spotreba iba podla ubehnutych kilometrov,takze nikdy to nie je presne. Na palubaku to presne je.
Můžu potvrdit: u filcky stačilo nechat chvíli odpojenou baterku, ale tam sem to nikdy neřešil, u 16V je to znát, ale kvůli spotřebě ji odpojuji co nejméně, vždyt stačí 30 km a už to trhá asfaltpalladin píše:No nechcem byt chytry, ale mne poradili v Nr v daewe tak ze das kluc zapalovania do polohy aby svietili kontrolky a 3 krat odpojis a pripojis + od baterie s prestavkou 5s . To by ho malo resetnut a vymazat register zavad. Robil som to ked mi blbol krokovy motorcek...
A ako som spominal , ked mi cistili krokovy motor a skrtiacu klapku, potom to islo daleko lepsie- hlavne sa to lepsie rozbiehalo z nizsich otaciek (asi pri tej oprave bola odpojena bateria... )
Ale je to na kazdom ako sa rozhodne a co urobi so zvojim autom....
Odpojuješ baterii, nebo tu ŘJ - a jak ?Můžu potvrdit: u filcky stačilo nechat chvíli odpojenou baterku, ale tam sem to nikdy neřešil, u 16V je to znát, ale kvůli spotřebě ji odpojuji co nejméně, vždyt stačí 30 km a už to trhá asfalt
mimochodem nevíte kdo dodával korejcum baterky-mám tak orig. 8 let starou a zimě chodí jak víno
Já taky řadim 5 při 80km/h a mam 16v a je to docela živí,ikdyž na 3 sem 100 taky jel,ale chdák malá...S tim pamatovánim sem to taky vyzkoušel,po 10km to už bylo znat a byl sem dost překvapanej jak to lítá a člověk ani nemusí pořádně šlapat na plyn,jen to lechtat...Baterka,mam taky original a vybila se mi jen jednou,jinak šlape jak hodinky...olin píše:hele já taky při 80km/h už dávám pětku a nezdá se mi nexie líná,když chci rychle něco předjet, mám 16V
Ivan píše:Při 100 km/h jet na 3, to neznamená "chudák malá", ale naopak Nexie je šťastná, když takhle může jet...