Re: Cruze Station Wagon (neboli kombi)
Napsal: ned říj 14, 2012 22:22
klakson23:
No jasný město přes těch 7 taky zkousnu ale ta dálnice je vážně jak to město pokud chceš trochu jet. Největší skok ve spotřebě je mezi tou (spořící jízdou - 110/a tou průměrnou - 130) tam je rozdíl klidně 2.5 l. Ale když ještě sešlápneš třeba na 160-170 tak už to žere jen o další litr víc. Takže buď jedu vážně spořivě, když neni provoz a nepospíchám (ale to mě předjíždí i cyklisti) a nebo když jedu tak jedu těch 160 určitě. A okresky taky záleží na stylu jízdy. Když jsem jel Plzeň-Orlík v pátek (takže provoz jako blázen - kamiony, klobouci, sváteční jezdci atd.) a jel jsem vážně ostřeji, že jsem předjížděl kde se dalo, jel jsem za 6.8-6.9 průměr. Asi jsem tě trochu vylekal, ale to jsou pouze moje subjektivní zkušennosti. Třeba se soudruzi v Korei jednou špatně vyspali a to auto prostě po*rali.
Když to shrnu, když chci spořit umim jet za málo (Orlík-Žižkov - 4.8 l - provoz OK), ale to to auto docela podtáčim a to neni uplně dorbý, hlavně pak se mi hned ozve filtr, takže to co napořim hned sežeru vypalováním. Pokud se chceš v tom dvoulitru trochu povozit, počítej, že se budeš pohybovat lehce pod benzíny. Ale ten výkon je zase někde jinde.
Jinak jsem slyšel, že až se motor zajede a pak by to mělo klesnout, ale se zajetím se počítá třeba kolem 30tis.km.
Je pravda, že moderní diesely, žerou víc, než starší. Ty motory jsou dneska už prej tak předimenzovaný, že už je to začíná srát. Jsou hrozně choulostiví, nejvíc na palivo a na to v dnešní době není spoleh už téměř nikde.
No a poslední. Největší zlo je filtr pevných částic!!! .. už delší dobu zvažuji jeho odstranění. Tím odstraníš problémy s regenerací a lehce snížíš spotřebu.
Ale nechci tě od ničeho odrazovat. Jen je to moje prozatimní zkušenost.
No jasný město přes těch 7 taky zkousnu ale ta dálnice je vážně jak to město pokud chceš trochu jet. Největší skok ve spotřebě je mezi tou (spořící jízdou - 110/a tou průměrnou - 130) tam je rozdíl klidně 2.5 l. Ale když ještě sešlápneš třeba na 160-170 tak už to žere jen o další litr víc. Takže buď jedu vážně spořivě, když neni provoz a nepospíchám (ale to mě předjíždí i cyklisti) a nebo když jedu tak jedu těch 160 určitě. A okresky taky záleží na stylu jízdy. Když jsem jel Plzeň-Orlík v pátek (takže provoz jako blázen - kamiony, klobouci, sváteční jezdci atd.) a jel jsem vážně ostřeji, že jsem předjížděl kde se dalo, jel jsem za 6.8-6.9 průměr. Asi jsem tě trochu vylekal, ale to jsou pouze moje subjektivní zkušennosti. Třeba se soudruzi v Korei jednou špatně vyspali a to auto prostě po*rali.
Když to shrnu, když chci spořit umim jet za málo (Orlík-Žižkov - 4.8 l - provoz OK), ale to to auto docela podtáčim a to neni uplně dorbý, hlavně pak se mi hned ozve filtr, takže to co napořim hned sežeru vypalováním. Pokud se chceš v tom dvoulitru trochu povozit, počítej, že se budeš pohybovat lehce pod benzíny. Ale ten výkon je zase někde jinde.
Jinak jsem slyšel, že až se motor zajede a pak by to mělo klesnout, ale se zajetím se počítá třeba kolem 30tis.km.
Je pravda, že moderní diesely, žerou víc, než starší. Ty motory jsou dneska už prej tak předimenzovaný, že už je to začíná srát. Jsou hrozně choulostiví, nejvíc na palivo a na to v dnešní době není spoleh už téměř nikde.
No a poslední. Největší zlo je filtr pevných částic!!! .. už delší dobu zvažuji jeho odstranění. Tím odstraníš problémy s regenerací a lehce snížíš spotřebu.
Ale nechci tě od ničeho odrazovat. Jen je to moje prozatimní zkušenost.