Stránka 5 z 5
Re: kolisanie otacok pri startovani a strata vykonu za stude
Napsal: pon říj 29, 2012 20:22
od Eugo
vilem píše:koukám máš LPG tak to je potřeba seřídit obě jednotky,zdřejmě máš přístřik benzínu na oclazování ,a neumí se dohodnout,je to většinou u dovezených aut.seřídit a klesne i spotřeba,není to ni c neobviklého.budeš spokojen.zdřejmě tam áš BRC?
ano mam brc ale problem mam len pri studenom motore na benzine.lpg je nastavene,teraz som bol v servise.ked sa motor mierne zahreje uz je vsetko v poriadku a na benzin ide rovnako super ako aj na lpg.
Re: kolisanie otacok pri startovani a strata vykonu za stude
Napsal: pon říj 29, 2012 21:55
od vilem
toje ono seřídili jenLPG.není to synchronyzované. dej dotaz na autogascentrum Srakonice. u dovezených aut bíva i zamčená řídící jednotka tak je třba i víměna za novou.dovezené auta maj tu ví hodu že mají upravenou celou hlavu již od dodavatele.(ty motory jso skoro bezporuchové stopadesát tisíc není problem)jak sis sto dovezl? tak máš i lpší podvozek lepší dílenské spracování a další veci jako jiné komponenty.než u vuzu určené pro víchodní trhy.
Re: kolisanie otacok pri startovani a strata vykonu za stude
Napsal: pon říj 29, 2012 22:27
od lomngi
len že toto auto Nie je dovoz. Je kúpené na Slovensku od dovozcu.
Re: kolisanie otacok pri startovani a strata vykonu za stude
Napsal: pon říj 29, 2012 22:37
od Eugo
Presne jak hovori lomngi,auto nieje dovoz ale kupene v SR.
Re: kolisanie otacok pri startovani a strata vykonu za stude
Napsal: stř říj 31, 2012 16:35
od vilem
natom nesejde kdeje koupené..když po jednom km (asy) sudnáš nohu s plynu tak to chcípne, nastartuješ a jede normálě,.jeto třba seřídit. jeto častý problém.až začne mrznot bude těto trápit ještě víc.
Re: kolisanie otacok pri startovani a strata vykonu za stude
Napsal: stř říj 31, 2012 16:47
od Eugo
vilem píše:natom nesejde kdeje koupené..když po jednom km (asy) sudnáš nohu s plynu tak to chcípne, nastartuješ a jede normálě,.jeto třba seřídit. jeto častý problém.až začne mrznot bude těto trápit ještě víc.
Mne auto vobec neskapina a po jednom km ide uz uplne normalne.A je jedno ci mrzne alebo je 20 stupnov.Robi to stale rovnako.
Re: kolisanie otacok pri startovani a strata vykonu za stude
Napsal: stř říj 31, 2012 19:04
od vilem
jedno duše na dálku jen typuji.škoda žes tak daleko, mrkli bi sme nato. určitě bi tě to běhalo bez zakolisání. zkus Vípravcu jeto podle mně skušenej šofer.
Re: kolisanie otacok pri startovani a strata vykonu za stude
Napsal: čtv lis 15, 2012 16:55
od Eugo
V manualy som sa dozvedel ze ked sa cisti skrtiaca klapka alebo sa odpoji bateria (obe su moj pripad) treba previest tzv ucenie volnobeznych otacok.V nedelu som sa do toho pustil.kedze som mal problemi so studenymi startami mi to nedalo.Od nedele auto startuje ako nove a nic nekolise netrha.Tu je postup z toho manualu
Volnoběžné otáčky motoru, postup při učení
Kdykoliv jsou provedeny některé z níže uvedených činností, je nutné provést následující postup výuky při volnoběhu;
•- Výměna nového ECM
•Výměna nového těla škrticí klapky
•- Čištění nánosů uhlíku na těle škrtící klapky
•Výpadek napájení (odpojení akumulátoru, pojistka ECM atd.)
1.Přepněte spínač zapalování do polohy ON.
2.Vypněte zapalování na 15 sekund.
3.Zapněte zapalování na 5 sekund.
4.Vypněte zapalování na 15 sekund.
5.Spusťte motor v parkovací/neutrální poloze.
6.Nechte motor běžet, dokud teplota chladicí kapaliny nepřesáhne 85 °C.
7.Zapněte klimatizaci na 10 sekund, pokud je jí vozidlo vybaveno.
8.Pokud je vozidlo vybaveno automatickou převodovkou, aplikujte parkovací brzdu. Při sešlápnutém brzdovém pedálu nastavte převodovku do polohy D (jízda) na 10 sekund.
9.Vypněte klimatizaci na 10 sekund, pokud je jí vozidlo vybaveno.
10.Pokud je vozidlo vybaveno automatickou převodovkou, tak při sešlápnutém brzdovém pedálu přesuňte převodovku do parkovací/neutrální polohy.
11.Vypněte zapalování. Postup inicializace volnoběhu je ukončen.
Pred tymto ukonom so este menil snimac teploty chladiacej kvapaliny ktory dava udaje do rj ale to bola len taka preventivna kontrola a zmena nenastala ziadna.
Rozhodol som sa ze precistim lmbdasondu 1 a tatko (tatko vyuceny elektrotechnik) mi povedal ze medzi lambdasondou a potrubim musi byt dobry kontakt ktory tam ziadny nebol.Zaujimave je ze po precisteni lambdy a kontaktu medzi nou a potrubim (kontakt bol po precisteny ukazkovy taky aky ma byt) auto ide za studena ovela lepsie ako predtym.Cistenie lambdy som robil tyzden predtym ako som sa dostal k nastavenie tych volnoveznych otacok.
Budem to sledovat aj nadalej a keby sa nieco zhorsilo dam vediet.
Re: kolisanie otacok pri startovani a strata vykonu za stude
Napsal: čtv lis 15, 2012 17:05
od Vypravca
Ten kontakt je skor dolezity pri 1vodicovej lambde.
Ty uz mas 4vodice: signal, kostra, a 2su ohrev.
A o uceni RJ, sa pise v kazdej sekcii. Ale nezaskodi si to zopakovat.
Vacsinou staci 3x zap a vyp podla navodu a potom startovat.
Re: kolisanie otacok pri startovani a strata vykonu za stude
Napsal: pon pro 17, 2012 18:42
od Eugo
Zda sa ze problem s lenivym autom mam vyrieseny.Klop klop klop.Do nadrze som dal pripravok na cistenie vstrekov z kauflandu za 5 eur a natankoval som doplna.Teraz jazdim na benzin a po prejdeni zatial 200 km rozbeh za studena sa polepsil asi o 80%.Po starte nic netrha a ani nekolise.Takze zavada?zanesene benzinove vstreky.Aj jazda ako taka sa zlepsila a auto ozilo.
Re: kolisanie otacok pri startovani a strata vykonu za stude
Napsal: pon pro 17, 2012 19:00
od ladinek
Eugo , konečně jsi pochopil, že auto jede na benzín ne na plyn
Re: kolisanie otacok pri startovani a strata vykonu za stude
Napsal: pon pro 17, 2012 19:11
od Eugo
Re: kolisanie otacok pri startovani a strata vykonu za stude
Napsal: pon pro 17, 2012 19:18
od ladinek
Třeba to chce občas protáhnout ty vsřiky
kor teď v zimě
Re: kolisanie otacok pri startovani a strata vykonu za stude
Napsal: pon pro 17, 2012 19:19
od Eugo
ladinek píše:Třeba to chce občas protáhnout ty vsřiky
kor teď v zimě
budem to precistovat castejsie ale takyto rozbeh aky ma teraz to auto nemalo od kupy.