Re: Interier
Napsal: úte dub 30, 2013 13:42
Samozřejmě důvody proč nedat led se vždycky najdou.
Ale zase bych to tak nedramatizoval
Důvody jsou to například tyto:
- všímavý policista vás pošle na nedobrovolnou technickou kontrolu - za špatné, namontované DRL ti může dát pokutu, ale není to auto nezpůsobilé provozu, protože rozsvítíš hlavní světlomety a podmínku denního svícení plníš. Pokud pojedeš vytuněnou plečkou tak se domnívám, že hlavní důvod technické kontroly nebudou ledky
- na pravidelný technický neprojdete tak snadno, pravděpodobně budete pro jistotu všechno před návštěvou STK vracet do původního stavu - - zase pokud nemáš vyloženě čiré překrytí, třeba na brzdovkách nikdo nepozná, jestli máš led nebo žárovku (musí ale svítit, žádné bludičky) o parkovačkách se s tím dá souhlasit. Nové auto jede na technickou až po 4-letech
- v případě, že někoho nabouráte, můžete mít (v případě všímavých účastníků, policistů nebo pojišťováků) značný problémy s úhradou škody - tohle nastat může a nemusí, záleží na způsobu nehody. Domnívám se, že dřív příjdou na to, že námi zakoupené auto z druhé ruky bude kradené a má stočené kilometry, ale to je můj názor
- v případě poruchy světlometu nemusíte uspět s reklamací, i když bude způsobeno něčím jiným - tohle u ledek nehrozí, navíc nevím proč bych to reklamoval i s tou žárovkou když vím, že tam třeba nepatří, ale většinou se jedná o klasické nehomologované žárovky 100W apod.
- jak už zmiňoval Dlabka, že je to LED automaticky neznamená, že to bude líp svítit, ve velkým procentu případů, spíš naopak, ten světlomet je zkrátka konstruovanej na žárovku - tohle mohu potvrdit, ale neplést hlavní světlomet např. se zadním světlometem, zpátečkou apod. to je úplně jiný způsob rozptylu světla, prostě musí být ta správná žárovka
Ale jak jsem napsal už výše, prostě to chce trošku zdravého rozumu.
Když to porovnám s tím, na jakých pneu někteří lidé jezdí a to nejen v létě a další "zaručeně originální" náhradní díly související s brzdami a řízením vozu, tak ledky jsou jen slabý odvar
Ale zase bych to tak nedramatizoval
Důvody jsou to například tyto:
- všímavý policista vás pošle na nedobrovolnou technickou kontrolu - za špatné, namontované DRL ti může dát pokutu, ale není to auto nezpůsobilé provozu, protože rozsvítíš hlavní světlomety a podmínku denního svícení plníš. Pokud pojedeš vytuněnou plečkou tak se domnívám, že hlavní důvod technické kontroly nebudou ledky
- na pravidelný technický neprojdete tak snadno, pravděpodobně budete pro jistotu všechno před návštěvou STK vracet do původního stavu - - zase pokud nemáš vyloženě čiré překrytí, třeba na brzdovkách nikdo nepozná, jestli máš led nebo žárovku (musí ale svítit, žádné bludičky) o parkovačkách se s tím dá souhlasit. Nové auto jede na technickou až po 4-letech
- v případě, že někoho nabouráte, můžete mít (v případě všímavých účastníků, policistů nebo pojišťováků) značný problémy s úhradou škody - tohle nastat může a nemusí, záleží na způsobu nehody. Domnívám se, že dřív příjdou na to, že námi zakoupené auto z druhé ruky bude kradené a má stočené kilometry, ale to je můj názor
- v případě poruchy světlometu nemusíte uspět s reklamací, i když bude způsobeno něčím jiným - tohle u ledek nehrozí, navíc nevím proč bych to reklamoval i s tou žárovkou když vím, že tam třeba nepatří, ale většinou se jedná o klasické nehomologované žárovky 100W apod.
- jak už zmiňoval Dlabka, že je to LED automaticky neznamená, že to bude líp svítit, ve velkým procentu případů, spíš naopak, ten světlomet je zkrátka konstruovanej na žárovku - tohle mohu potvrdit, ale neplést hlavní světlomet např. se zadním světlometem, zpátečkou apod. to je úplně jiný způsob rozptylu světla, prostě musí být ta správná žárovka
Ale jak jsem napsal už výše, prostě to chce trošku zdravého rozumu.
Když to porovnám s tím, na jakých pneu někteří lidé jezdí a to nejen v létě a další "zaručeně originální" náhradní díly související s brzdami a řízením vozu, tak ledky jsou jen slabý odvar