Stránka 5 z 7
Re: diesel v zime
Napsal: sob úno 11, 2012 20:50
od inza
V nějakých fotkách tady už to je - ve všech zemích kolem nás nic, ale v Koreji to existuje.
Re: diesel v zime
Napsal: sob úno 11, 2012 23:22
od Tsoenami
inza píše:Tsoenami píše:Poky Ul píše:Kámoš to má u Citroena dokonce mi to vysvětloval ale už nevím
Ono je to v poho jen je jaksi
beze mne
Všichni jste zvyklí držet klíček, než naskočí. U Orlanda (i benzínového) je to tak, že celý systém je připraven na startování tlačítkem, tedy otočení klíčku je pouze impuls k tomu, aby motor naskočil - vše ostatní se děje automaticky (doporučuji zkusit jen "ťuknout" klíčkem do té startovací polohy, auto by i tak mělo normálně nastartovat)...
Jo tukl jsi hřebíček na hlavičku já to hned zkoušel
a opravdu nějaký držení klíčku není nutné
sou ty auta ale čím dál chytřejší
Re: diesel v zime
Napsal: ned úno 12, 2012 12:12
od naky
tady jsem to nasel
http://www.chevrolet.co.kr/cars/ord_interior.do, daval jsem obrazky uz nekam na forum, je tam videt startovaci tlacitko v pravo od volantu - my tam mame cernou zaslepku a pak tlacitko na volantu pro prijem telefonu - da se predpokladat ze korejske verze maji i vestavene HF. - jen to je krapet mimo tema
Re: diesel v zime
Napsal: ned úno 12, 2012 15:31
od Matsonic
Ja jsem videl na
ebay sadu pro prestavbu na bezklickove startovani pro chevy/holden
Re: diesel v zime
Napsal: ned úno 12, 2012 16:01
od 18lukin18
Re: diesel v zime
Napsal: ned úno 12, 2012 16:23
od Matsonic
Vem si vsak kolik by to stalo jako priplatkova vybava
Re: diesel v zime
Napsal: ned úno 12, 2012 16:44
od 18lukin18
jj to jo,ale zase si vem,že musíš na diagnostiku aby ti poštelovali ŘJ,nějakého technika který ti to zabuduje a to také bude dobrá palba
takže pomalu to vyjde na stejno
Re: diesel v zime
Napsal: ned úno 12, 2012 17:18
od Matsonic
Tot otazka se zprovoznenim
Re: diesel v zime
Napsal: ned úno 12, 2012 23:06
od naky
inza píše:Tsoenami píše:Poky Ul píše:Kámoš to má u Citroena dokonce mi to vysvětloval ale už nevím
Ono je to v poho jen je jaksi
beze mne
Všichni jste zvyklí držet klíček, než naskočí. U Orlanda (i benzínového) je to tak, že celý systém je připraven na startování tlačítkem, tedy otočení klíčku je pouze impuls k tomu, aby motor naskočil - vše ostatní se děje automaticky (doporučuji zkusit jen "ťuknout" klíčkem do té startovací polohy, auto by i tak mělo normálně nastartovat)...
Ted uz mi je jasne, proc Orel chyta vzdy na prvni dobrou
Re: diesel v zime
Napsal: pon úno 13, 2012 20:52
od smire666
Len škoda, že auto nemá zámok volantu elektronický ale mechanický. Tým by odpadlo aj to pootočenie kľúčom pred hypotetickým stlačením gombíka... Podľa toho čo tu píšete stačí kľúčik iba pretočiť do polohy na štartovanie, čiže s kľúčikom treba manipulovať v každom prípade. Neviem, či by v takomto prípade bolo "tlačítko navyše" prínosom... Podľa mňa by to malo zmysel pri bezkľúčovom prístupe
Re: diesel v zime
Napsal: pon úno 13, 2012 22:03
od Tsoenami
Už to zkouším pár dní a opravdu nějaké držení klíčku není nutné
myslím že čudlík
není potřeba
Re: diesel v zime
Napsal: úte úno 14, 2012 03:48
od Matsonic
Take jsem to vyzkousel a funguje to.
Pri tlacitku by byl asi i problem s imobilizerem
Re: diesel v zime
Napsal: úte úno 14, 2012 07:21
od Tsoenami
Re: diesel v zime
Napsal: stř úno 15, 2012 15:42
od inza
Takže vlastně čudlík co se ovládá klíčkem
Re: diesel v zime
Napsal: čtv úno 16, 2012 22:16
od Tsoenami
inza píše:Takže vlastně čudlík co se ovládá klíčkem
No jasně klíček čudlíkový
made in korea