Orlando recenze
Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666
Re: Orlando recenze
HLAVNĚ!!!,jím popisovaný model má být s hydraulickým posilovačem,nikoliv elektrickým!!!
Yamaha XJ6 Diversion,Yamaha WR 250R,Chevrolet Orlando 1,8LTZ černá metalíza
- Reklama
Re: Orlando recenze
Tak jsem si to taky přečetl a s komentářem k posilovači mě Jožan předběhnul...
Nerad bych byl neobjektivní kvůli tomu, že Orlando mám, ale taky mě napadlo, že zmiňovaná hlučnost turbodieslu mohla třeba souviset s poruchou, která je potkala, protože s turbodieslem jsem jel na předváděčce a to auto bylo naopak velice tichý!
Nehledě na to, že pokud jste si všimli, to auto, který měli k dispozici, bylo skoro ve všech recenzích u nás. Myslím, že dostává pěkně zabrat...
Nerad bych byl neobjektivní kvůli tomu, že Orlando mám, ale taky mě napadlo, že zmiňovaná hlučnost turbodieslu mohla třeba souviset s poruchou, která je potkala, protože s turbodieslem jsem jel na předváděčce a to auto bylo naopak velice tichý!
Nehledě na to, že pokud jste si všimli, to auto, který měli k dispozici, bylo skoro ve všech recenzích u nás. Myslím, že dostává pěkně zabrat...
Chevrolet Orlando 1.8 LT+ '11, pewter grey
dříve - Mondeo III 2.0 TDDi kombi '01, ještě dříve - Renault R21 GTS '91, ještě dříve - ...
Suzuki AN400 Burgman '99
dříve - Mondeo III 2.0 TDDi kombi '01, ještě dříve - Renault R21 GTS '91, ještě dříve - ...
Suzuki AN400 Burgman '99
Re: Orlando recenze
Po necelých 1000 km a aktuálně třídenním výletu s rodinou, doplňuju svojí „recenzi“.
Budu se držet původního schématu, k jednotlivým odstavcům jen doplním svoje nejnovější poznatky a zkušenosti.
Vzhled
Ohraná písnička, podle mýho názoru ve svý třídě jednoznačně jedno z nejhezčích (ne-li nejhezčí) auto! Zatím poměrně neokoukaný, takže se řidiči i chodci celkem ohlížejí, což je docela příjemný. Navíc jsme za tři dny ježdění v okolí Moravskýho krasu žádný jiný Orlando nepotkali!
Interiér
Ergonomie – pořád mi z nějakýho záhadnýho důvodu jdou obráceně ruce na ovladače klimatizace – zaměňuju otáčky ventilátoru a teplotu, všechno ostatní celkem v pohodě.
Zpracování – začal mi bohužel trochu drnčet nějakej plast v přístrojovce, ještě jsem nepřišel na to, kterej. Dost těžko se to místo identifikuje, je to někde u rádia nebo výdechů topení (asi). Blbý je, že to nedělá pořád, ale jen na některých typech nerovností a ještě ne vždycky, takže nevím, jestli s tím mám zajet rovnou „za tepla“ zaprudit do servisu, nebo to nechat až na garančku… Je to docela nepříjemný!
Rádio – fleška nacpaná MP3 s dětskýma (i jinýma) písničkama nemá chybu! Vyhledávání a přehrávání pěkně ve složkách – to jsem nikdy neměl, takže moc oceňuju!
Sedačky – pohodlí výborný, tvrdý (měkký) akorát, víc nemám co dodat...
Výhled z auta – tak tady musím svůj původní názor trochu korigovat. Výhled je sice dobrej, např. parkování (taky díky senzorům) mi problémy vůbec nedělá, co mě ale trošku nemile překvapilo (a přitom třeba v křižovatkách se mi zdá i lepší než u Mondea), je výhled přes „A“ sloupky - na serpentinách kolem zmiňovanýho Moravskýho krasu, jsem se musel pořád předklánět, sloupek mi úplně přesně zakrýval výhled do zatáček…
Kufr – no, u Mondea byl jednoznačně větší, ale i tady se do něj vešlo (dokonce pod roletu, kterou jsem tam zkusil dočasně vrátit) všechno, co jsme potřebovali.
Jízda
Najeto zatím cca 1000 km, spotřeba za tuhle dobu 8,1 l. Cestou z Jihlavy na Blansko šla na 7,9 l, v tamních kopcích a zmiňovaných serpentinách jsem to ale zase rychle nahnal…
Když chcete (s benzínem) pořádně jet, chce to víc plynu, ale pak to utíká celkem pěkně, jak už tady někde někdo psal, pocitově to vypadá, že to nějak nejede, ale při pohledu na tachometr zjistíte, že už vlastně ani nejedete předpisově, takže rozhodně stačí.
Ještě k tachometru – docela dost proměřuje, asi + 6 km/h proti GPS (samozřejmě vím, že je to schválně a je to normální, ale Mondeo proměřovalo asi +3 až +4 km/h).
Závěr
Nový závěry zatím dělat nebudu, nemám v podstatě co, opakoval bych se…
I přes pár drobných kompromisů zatím velká spokojenost, další postřehy zase jak něco najedu.
Budu se držet původního schématu, k jednotlivým odstavcům jen doplním svoje nejnovější poznatky a zkušenosti.
Vzhled
Ohraná písnička, podle mýho názoru ve svý třídě jednoznačně jedno z nejhezčích (ne-li nejhezčí) auto! Zatím poměrně neokoukaný, takže se řidiči i chodci celkem ohlížejí, což je docela příjemný. Navíc jsme za tři dny ježdění v okolí Moravskýho krasu žádný jiný Orlando nepotkali!
Interiér
Ergonomie – pořád mi z nějakýho záhadnýho důvodu jdou obráceně ruce na ovladače klimatizace – zaměňuju otáčky ventilátoru a teplotu, všechno ostatní celkem v pohodě.
Zpracování – začal mi bohužel trochu drnčet nějakej plast v přístrojovce, ještě jsem nepřišel na to, kterej. Dost těžko se to místo identifikuje, je to někde u rádia nebo výdechů topení (asi). Blbý je, že to nedělá pořád, ale jen na některých typech nerovností a ještě ne vždycky, takže nevím, jestli s tím mám zajet rovnou „za tepla“ zaprudit do servisu, nebo to nechat až na garančku… Je to docela nepříjemný!
Rádio – fleška nacpaná MP3 s dětskýma (i jinýma) písničkama nemá chybu! Vyhledávání a přehrávání pěkně ve složkách – to jsem nikdy neměl, takže moc oceňuju!
Sedačky – pohodlí výborný, tvrdý (měkký) akorát, víc nemám co dodat...
Výhled z auta – tak tady musím svůj původní názor trochu korigovat. Výhled je sice dobrej, např. parkování (taky díky senzorům) mi problémy vůbec nedělá, co mě ale trošku nemile překvapilo (a přitom třeba v křižovatkách se mi zdá i lepší než u Mondea), je výhled přes „A“ sloupky - na serpentinách kolem zmiňovanýho Moravskýho krasu, jsem se musel pořád předklánět, sloupek mi úplně přesně zakrýval výhled do zatáček…
Kufr – no, u Mondea byl jednoznačně větší, ale i tady se do něj vešlo (dokonce pod roletu, kterou jsem tam zkusil dočasně vrátit) všechno, co jsme potřebovali.
Jízda
Najeto zatím cca 1000 km, spotřeba za tuhle dobu 8,1 l. Cestou z Jihlavy na Blansko šla na 7,9 l, v tamních kopcích a zmiňovaných serpentinách jsem to ale zase rychle nahnal…
Když chcete (s benzínem) pořádně jet, chce to víc plynu, ale pak to utíká celkem pěkně, jak už tady někde někdo psal, pocitově to vypadá, že to nějak nejede, ale při pohledu na tachometr zjistíte, že už vlastně ani nejedete předpisově, takže rozhodně stačí.
Ještě k tachometru – docela dost proměřuje, asi + 6 km/h proti GPS (samozřejmě vím, že je to schválně a je to normální, ale Mondeo proměřovalo asi +3 až +4 km/h).
Závěr
Nový závěry zatím dělat nebudu, nemám v podstatě co, opakoval bych se…
I přes pár drobných kompromisů zatím velká spokojenost, další postřehy zase jak něco najedu.
Naposledy upravil(a) dadif dne ned srp 14, 2011 00:34, celkem upraveno 2 x.
Chevrolet Orlando 1.8 LT+ '11, pewter grey
dříve - Mondeo III 2.0 TDDi kombi '01, ještě dříve - Renault R21 GTS '91, ještě dříve - ...
Suzuki AN400 Burgman '99
dříve - Mondeo III 2.0 TDDi kombi '01, ještě dříve - Renault R21 GTS '91, ještě dříve - ...
Suzuki AN400 Burgman '99
Re: Orlando recenze
ja este pridam svoj postreh. zarazilo ma, ze tam uvadzaju zaber turba od 2000 otacok a koniec pri 3800. teda neviem, ci jazdim cudne, ale moje turbo taha ako dive od 1500 a viac ako 2200 som nikdy nemal pri ziadnom kvalte. a moje orlando je uplne tichucke - dokonca aj po 12000 km mi niekedy v meste zdochne, pretoze nepocujem motordadif píše:Tak jsem si to taky přečetl a s komentářem k posilovači mě Jožan předběhnul...
Nerad bych byl neobjektivní kvůli tomu, že Orlando mám, ale taky mě napadlo, že zmiňovaná hlučnost turbodieslu mohla třeba souviset s poruchou, která je potkala, protože s turbodieslem jsem jel na předváděčce a to auto bylo naopak velice tichý!
Nehledě na to, že pokud jste si všimli, to auto, který měli k dispozici, bylo skoro ve všech recenzích u nás. Myslím, že dostává pěkně zabrat...
Chevrolet Orlando, LT plus 2,0 diesel 120 kW, strieborne
Opel Astra G Caravan, 1,6 benzin automat, 74 kW, sedy - rok vyroby 1999, kupeny v roku 2007 v AAA
Trabant 601 Combi, 19 kW, biely
Nitra
Opel Astra G Caravan, 1,6 benzin automat, 74 kW, sedy - rok vyroby 1999, kupeny v roku 2007 v AAA
Trabant 601 Combi, 19 kW, biely
Nitra
Re: Orlando recenze
souhlasím ... teda, je fakt, že zatím mám najeto asi 150km, ale zabírá při 1500 otáčkách ... a je tichý ... může se to všechno ještě pos.at, ale těm otáčkám teda moc nevěřím ...Sajner píše:ja este pridam svoj postreh. zarazilo ma, ze tam uvadzaju zaber turba od 2000 otacok a koniec pri 3800. teda neviem, ci jazdim cudne, ale moje turbo taha ako dive od 1500 a viac ako 2200 som nikdy nemal pri ziadnom kvalte. a moje orlando je uplne tichucke - dokonca aj po 12000 km mi niekedy v meste zdochne, pretoze nepocujem motordadif píše:Tak jsem si to taky přečetl a s komentářem k posilovači mě Jožan předběhnul...
Nerad bych byl neobjektivní kvůli tomu, že Orlando mám, ale taky mě napadlo, že zmiňovaná hlučnost turbodieslu mohla třeba souviset s poruchou, která je potkala, protože s turbodieslem jsem jel na předváděčce a to auto bylo naopak velice tichý!
Nehledě na to, že pokud jste si všimli, to auto, který měli k dispozici, bylo skoro ve všech recenzích u nás. Myslím, že dostává pěkně zabrat...
Chevrolet Orlando LT+ 2,0 VCDi (163 íhahá) ... smoke grey
Re: Orlando recenze
Docela dost tech. informací v popisu, to jsem předtím nenašel...
http://www.periskop.cz/cz/clanky/jizdni ... u-orlando/
http://www.periskop.cz/cz/clanky/jizdni ... u-orlando/
Chevrolet Orlando 1.8 AT6 MY2014 LTZ + LPG
Honda Accord Tourer 2.4 VTEC AT 2007 140kW + LPG
Honda Accord Tourer 2.4 VTEC AT 2007 140kW + LPG
Re: Orlando recenze
Jo jo, na tom Periskopu jsem už taky četl, taky celkem slušná recenze.
Já ještě, jen tak pro zajímavost, přidávám pár drobných postřehů, které jsem zaznamenal při uklízení a umývání auta. Opět upozorňuju, že nejde vyloženě o kritiku, jen konstatování stavu.
- Vnitřek zámku pátých dveří („zobáček“, nevím jak to jinak nazvat) je plastový, jak dlouho vydrží?
- Kdo jste to ještě neudělal, schválně nakoukněte pod plastový kryt v koberci u spolujezdce – skrývá se tam VIN, to ale není to, co tím chci říct - zarazilo mě, jak je podlaha uměle zvýšená vrstvou polyuretanové pěny – takže moc nedivočit, jinak to prošlápnete!
- Koberec (originál, ten co je přímo na podlaze) - při luxování nepěkně „pelichá“.
- Originál velurové koberečky jsou sice pěkné a měkké, ale tam, kde se dotýkají paty řidiče, je už kobereček po čtrnácti dnech používání (po vyndání z auta viditelně) ošlapaný.
- Klavírový lak na části palubní desky a u ovladačů oken (LT+) je taky pěkný a efektní, ale jeho čištění je dost problematické. Např. u ovladačů oken u řidiče jsem ho jenom otřel suchou rukou a i toto hned zanechalo na laku (plastu) jemné škrábanečky.
- Celkově i ostatní plasty jsou docela náchylné na poškrábání, např. plasty v kufru nebo plasty na prazích v interiéru už jsou taky trochu poškrábané od nákladu a nastupování, to by ale asi bylo u většiny aut. Např. Mondeo má ale i na bocích kufru koberec, což považuji za praktičtější.
- Originální zástěrky – svojí funkci asi plní docela dobře, ale pojmenování LAPAČE NEČISTOT pro ně sedí naprosto přesně. Proč mají takové nádherné „kapsy“ na bláto? V zimě to bude taky asi paráda ten led z toho dostat...
Já ještě, jen tak pro zajímavost, přidávám pár drobných postřehů, které jsem zaznamenal při uklízení a umývání auta. Opět upozorňuju, že nejde vyloženě o kritiku, jen konstatování stavu.
- Vnitřek zámku pátých dveří („zobáček“, nevím jak to jinak nazvat) je plastový, jak dlouho vydrží?
- Kdo jste to ještě neudělal, schválně nakoukněte pod plastový kryt v koberci u spolujezdce – skrývá se tam VIN, to ale není to, co tím chci říct - zarazilo mě, jak je podlaha uměle zvýšená vrstvou polyuretanové pěny – takže moc nedivočit, jinak to prošlápnete!
- Koberec (originál, ten co je přímo na podlaze) - při luxování nepěkně „pelichá“.
- Originál velurové koberečky jsou sice pěkné a měkké, ale tam, kde se dotýkají paty řidiče, je už kobereček po čtrnácti dnech používání (po vyndání z auta viditelně) ošlapaný.
- Klavírový lak na části palubní desky a u ovladačů oken (LT+) je taky pěkný a efektní, ale jeho čištění je dost problematické. Např. u ovladačů oken u řidiče jsem ho jenom otřel suchou rukou a i toto hned zanechalo na laku (plastu) jemné škrábanečky.
- Celkově i ostatní plasty jsou docela náchylné na poškrábání, např. plasty v kufru nebo plasty na prazích v interiéru už jsou taky trochu poškrábané od nákladu a nastupování, to by ale asi bylo u většiny aut. Např. Mondeo má ale i na bocích kufru koberec, což považuji za praktičtější.
- Originální zástěrky – svojí funkci asi plní docela dobře, ale pojmenování LAPAČE NEČISTOT pro ně sedí naprosto přesně. Proč mají takové nádherné „kapsy“ na bláto? V zimě to bude taky asi paráda ten led z toho dostat...
Chevrolet Orlando 1.8 LT+ '11, pewter grey
dříve - Mondeo III 2.0 TDDi kombi '01, ještě dříve - Renault R21 GTS '91, ještě dříve - ...
Suzuki AN400 Burgman '99
dříve - Mondeo III 2.0 TDDi kombi '01, ještě dříve - Renault R21 GTS '91, ještě dříve - ...
Suzuki AN400 Burgman '99
Re: Orlando recenze
Čo je to "pelichá"?
Re: Orlando recenze
Přejeď plastovou hubicí vysavače koberec s dostatečnou silou tak, abys vysál drobný písek a uvidíš to sám na vlastní oči
No zkrátka, vlas toho koberce má délku x a vysáváním (např. zmíněného písku) získá v daném místě délku x+20 mm...
No zkrátka, vlas toho koberce má délku x a vysáváním (např. zmíněného písku) získá v daném místě délku x+20 mm...
Chevrolet Orlando 1.8 LT+ '11, pewter grey
dříve - Mondeo III 2.0 TDDi kombi '01, ještě dříve - Renault R21 GTS '91, ještě dříve - ...
Suzuki AN400 Burgman '99
dříve - Mondeo III 2.0 TDDi kombi '01, ještě dříve - Renault R21 GTS '91, ještě dříve - ...
Suzuki AN400 Burgman '99
Re: Orlando recenze
Už mi to je jasné, ďakujem za vysvetlenie .
Asi to s vysávaním nebudem preháňať
Asi to s vysávaním nebudem preháňať
Naposledy upravil(a) peterv dne čtv srp 18, 2011 20:57, celkem upraveno 1 x.
Re: Orlando recenze
S tou zvysenou podlahou pomocou peny si starosti nerobim, robi to tak aj VW a Porsche pri inak drahsich modeloch... ( vidim to denne v praci )
Pred kupou som sa zaprisahal ze na orlovi nebudem hladat chyby, ktore robia problem pri VW a zatial sa mi dari...
Pred kupou som sa zaprisahal ze na orlovi nebudem hladat chyby, ktore robia problem pri VW a zatial sa mi dari...
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
- johnlord
- Příspěvky: 322
- Registrován: úte čer 28, 2011 17:34
- Bydliště: Brníčko u Zábřeha na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orlando recenze
Dnes vyšel crash test několika aut a je mezi nimi i Chevy Orlík. No a samozřejmě obstál
http://auto.aktualne.centrum.cz/fotogal ... =centrumHP
http://auto.aktualne.centrum.cz/fotogal ... =centrumHP
Re: Orlando recenze
Tady je taková menší recenze ale nic moc :http://www.autopruvodce.cz/testy/chevro ... i_ltz_test
Ta celkem ujde : http://www.autoexpress.cz/testy-aut/che ... za-hubicku
Ta celkem ujde : http://www.autoexpress.cz/testy-aut/che ... za-hubicku
Chevrolet Orlando LT+bílá OLYMPIC
1,8 16V benzín 104kW 141k
Chevrolet Orlando Club EAGLE SQUADRON
Daewoo Matiz 38Kw 52k ZLATEJ
www.chevroletorlando.webnode.cz
1,8 16V benzín 104kW 141k
Chevrolet Orlando Club EAGLE SQUADRON
Daewoo Matiz 38Kw 52k ZLATEJ
www.chevroletorlando.webnode.cz
Re: Orlando recenze
Chevrolet Orlando LTZ 1.8 16V
Re: Orlando recenze
Kašlu už na všechny recenze,tady to čtou lidi co přemýšlí co si koupit,poměr cena-výkon je naprosto bezkonkurenční.Jel jsem v novém Renault grand Scenic benzín a možná nechápu lidi co do auta narvou o 200.000 víc a výbava-kufr skoro stejný...
Yamaha XJ6 Diversion,Yamaha WR 250R,Chevrolet Orlando 1,8LTZ černá metalíza