Stránka 5 z 7

Re: Captiva 2011

Napsal: ned zář 30, 2012 20:08
od HonzaKLE
Zdravím všechny.
Posílám několik fotek (foceno telefonem) z dnešního výletu. Najeto cca 150 km, spotřeba podle počítače 8,5 l (spokojenost), obsazení 2 dospělými a 3 dětmi, dodržování rychlostních limitů (+-) :D .
První dojmy z jízdy:
- nejsem kamarád s ovládáním světel, vadí mi to automatické rozsvěcení při odemčení
- systém stop-start mi nevyhovuje vůbec, navíc se musí deaktivovat tlačítkem při každém nastartování
- tempomat si při obnovení rychlosti z paměti (RES/+) přidává poněkud více
Ale jinak samá pozitiva :D.

Re: Captiva 2011

Napsal: pon říj 01, 2012 17:15
od Matsonic
Svetla ja neresim - at si delaj co chtej :mrgreen:
Start/Stop tam nastesti nemam, ale melo by to jit SW vypnout
Tempomat jsem si nejak nevsiml ze by se vracel do vyssi rychlosti

Jinak vypada pekne :PP:
Na kolik jsi to usmlouval :o)
A modelovy rok uz mas asi 2013

Re: Captiva 2011

Napsal: pon říj 01, 2012 17:17
od Matsonic
MartinXY píše:Hlavně je captiva snad jediné takové SUV, které lze koupit s 3.0 V6 :lol:

Je to řádnej masakr :PP:
A kolik si to v trilitru veme?

Re: Captiva 2011

Napsal: pon říj 01, 2012 17:36
od ladinek
Matsonic- Viděl jsem tě jet, soudím podle kol a tvých vlasů :D v Brně Slatině kolem Penny marketu, byl jsi to ty? :PP:

Re: Captiva 2011

Napsal: pon říj 01, 2012 18:30
od MartinXY
Průměr dle počítače 12,2, asi to sedí. Když jedu dálku, dá se jet i za 10l. Je trochu nejapné, že ta nádrž moc nevydrží, měli by jí dělat alespoň o 15l větší.
Jízda s V6 je super, jen tak si ševelí, při bežném provozu se to motá kolem 1500 rpm. Zajímavé je když se začne předjíždět :lol: , točí to přes 7tis a dost to zrychluje :twisted: , dá se s tím jet celkem svižně :)
Celkem dobře hodnotím nastavení délky převodů, jsou příjemně dlouhé. Při 90km se to motá kolem 1500rpm a při 180km něco málo přes 3000rpm. Není to žádný chrt, ale velmi příjemně to jede. Je to prostě jízda s relativně velkou atmosférou :)

Re: Captiva 2011

Napsal: pon říj 01, 2012 18:36
od MartinXY
Jak ty nové nafty? Musím přiznat, že jsem měl trochu strach to koupit, vzhledem k filtru DP či jak se to nazývá...
Jeden známý si jí nakonec koupil úplně stejně a ve 12tis ten filtr padnul, tak nevím...
A pak mě deptalo, že mi v kopci ujíždí octávky :) - měl jsem půjčenou captivu s tím silnějším výkonem...

Re: Captiva 2011

Napsal: pon říj 01, 2012 18:40
od MartinXY
A ještě jsem si vzpomněl, sháním deflektor na haubnu, nemůžu nikde najít... nemáte někdo zkušenost? díky...

Re: Captiva 2011

Napsal: pon říj 01, 2012 19:45
od Matsonic
ladinek píše:Matsonic- Viděl jsem tě jet, soudím podle kol a tvých vlasů :D v Brně Slatině kolem Penny marketu, byl jsi to ty? :PP:
Jezdím tudy o vikendu na chatu smer Rousinov

Re: Captiva 2011

Napsal: pon říj 01, 2012 19:47
od Matsonic
MartinXY píše:A ještě jsem si vzpomněl, sháním deflektor na haubnu, nemůžu nikde najít... nemáte někdo zkušenost? díky...
Videl jsem to na starou - nekde tady byl odkaz, ale na novou ne.
A co zkusit napsat do Carmaxu?

Obrázek

Re: Captiva 2011

Napsal: pon říj 01, 2012 19:56
od Matsonic
MartinXY píše:Průměr dle počítače 12,2, asi to sedí. Když jedu dálku, dá se jet i za 10l. Je trochu nejapné, že ta nádrž moc nevydrží, měli by jí dělat alespoň o 15l větší.
Jízda s V6 je super, jen tak si ševelí, při bežném provozu se to motá kolem 1500 rpm. Zajímavé je když se začne předjíždět :lol: , točí to přes 7tis a dost to zrychluje :twisted: , dá se s tím jet celkem svižně :)
Celkem dobře hodnotím nastavení délky převodů, jsou příjemně dlouhé. Při 90km se to motá kolem 1500rpm a při 180km něco málo přes 3000rpm. Není to žádný chrt, ale velmi příjemně to jede. Je to prostě jízda s relativně velkou atmosférou :)
Nadrz by mela byt aspon 70l a davalo by to smysl.
U me spotreba po 15000 je do 9l a to to vetsinou moc nesporim. Po okresce se da jet v provozu za 6 - 7 l, ale to uz je lepsi tlacit
Co se tyce pruznosti tak jsem tez spokojen, clovek si musi uvedomit ze to ma 2t - 2,5t, ale i tak se drzi pasata jak na gume :lol:
Jinak cestovani v pohode, 1000 km bez pocitu osezeni zadnice - jen to tankovani navic.
S DPF jsem mel podle meho nazoru problem. Vypalovani svitilo v prumeru 600 - 1000km,
tak jsem to sel v 9000 km reklamovat. Prehrali me udajne novejsi SW.
Posledni roznuti kontrolky bylo v 10000km a do ted uz nic.
Prevodovka by chtela vychytat mezi 1 a 2, jinak v pohode

Ale mohli misto tech 2,2 udelatv 2,5 V6. By byl zvoucek :)

Re: Captiva 2011

Napsal: úte říj 02, 2012 09:07
od HonzaKLE
Modelový rok mám 2012. MY2013 bude prý k sehnání tak za 6 měsíců?! Avizovanou změnou je snad jenom světlejší bílá metalíza, víc toho nevěděli.
Auto objednáno 10.9., 14.9. se auto přemístilo z Koperu do Majoshazy (centrální sklad v Maďarsku), 24.9. bylo u prodejce.
Pro zajímavost na Octavii 4x4 jsem v roce 2005 čekal 6 měsíců a stála 625 tis. bez DPH s mizernou výbavou (bez radia, vzadu švihadla,...), ale dobře sloužila a nikdy mě nenechala na cestě. Ještě je mi smutno, mám k autům takový rodičovský vztah. :D
Cena vč. odnímatelného tažného zařízení (BOSAL) a ochranné sady cca 560 bez DPH.
Pojištění POV 4.226,- + HAV 5.679,- + SKLA na limit 20 tis. za 1250,-.

Re: Captiva 2011

Napsal: úte říj 02, 2012 09:13
od MartinXY
Matsonic píše:
MartinXY píše:Průměr dle počítače 12,2, asi to sedí. Když jedu dálku, dá se jet i za 10l. Je trochu nejapné, že ta nádrž moc nevydrží, měli by jí dělat alespoň o 15l větší.
Jízda s V6 je super, jen tak si ševelí, při bežném provozu se to motá kolem 1500 rpm. Zajímavé je když se začne předjíždět :lol: , točí to přes 7tis a dost to zrychluje :twisted: , dá se s tím jet celkem svižně :)
Celkem dobře hodnotím nastavení délky převodů, jsou příjemně dlouhé. Při 90km se to motá kolem 1500rpm a při 180km něco málo přes 3000rpm. Není to žádný chrt, ale velmi příjemně to jede. Je to prostě jízda s relativně velkou atmosférou :)
Nadrz by mela byt aspon 70l a davalo by to smysl.
U me spotreba po 15000 je do 9l a to to vetsinou moc nesporim. Po okresce se da jet v provozu za 6 - 7 l, ale to uz je lepsi tlacit
Co se tyce pruznosti tak jsem tez spokojen, clovek si musi uvedomit ze to ma 2t - 2,5t, ale i tak se drzi pasata jak na gume :lol:
Jinak cestovani v pohode, 1000 km bez pocitu osezeni zadnice - jen to tankovani navic.
S DPF jsem mel podle meho nazoru problem. Vypalovani svitilo v prumeru 600 - 1000km,
tak jsem to sel v 9000 km reklamovat. Prehrali me udajne novejsi SW.
Posledni roznuti kontrolky bylo v 10000km a do ted uz nic.
Prevodovka by chtela vychytat mezi 1 a 2, jinak v pohode

Ale mohli misto tech 2,2 udelatv 2,5 V6. By byl zvoucek :)
Jo, kdyby byl diesel ve V6, tak bych nad tím moc nepřemýšlel :) je pravda, že Captiva je dost těžká... a ten 2,2 mi přijde moc malý...
I když na druhou stranu, blíží se doba, kdy budeme jezdit s jednoválcem 0,5 a s triTurbem :(

Re: Captiva 2011

Napsal: čtv říj 11, 2012 11:00
od MartinXY
Matsonic píše:
MartinXY píše:A ještě jsem si vzpomněl, sháním deflektor na haubnu, nemůžu nikde najít... nemáte někdo zkušenost? díky...
Videl jsem to na starou - nekde tady byl odkaz, ale na novou ne.
A co zkusit napsat do Carmaxu?

Obrázek

Tak zatím nikde nic... :)

Re: Captiva 2011

Napsal: čtv říj 11, 2012 11:03
od MartinXY
Ještě bych měl dotaz na manuál převodovku, nedávno jsem se svezl s manuálem a při řazení 1 - 2 mi to občas tak nějak nešlo, připadal jsem si jako tatar :)
Bylo to nové auto, tak nevím v čem byl zádrhel...

Re: Captiva 2011

Napsal: čtv říj 11, 2012 13:16
od HonzaKLE
Prvních pár kilometrů řazení 1-2 nešlo moc hladce, řadil jsem s dvojím vyšlápnutím spojky, teď po 1000 km jde řazení hladce a bez problémů.