Stránka 5 z 5

Re: Porucha spalovania.

Napsal: čtv bře 15, 2012 16:02
od rastom1556
Keď sa mi rozsvietila kontrolka motora, vždy som sa objednal do servisu.
Aj keď medzi tým zhasla, na diagnostike ju vyčítali.

Re: Porucha spalovania.

Napsal: pát dub 13, 2012 21:39
od krupis
[quote="saamm"]krupis - Natankuj vysokooktanový benzin (98) a jezdi na vyšší otáčky. Sice ti to bude rvat srdce když pojedeš na 3 a +4500 ot ale karbon ti oloupe ze všech částí a nebo je druhá možnost. Naplánuj si dlouhou trasu tak 150-300 km po dálnici a trochu to pohoň ale na 4 a 130 km/h. Je to lacinší než platit v servisu. Zakarbonované ventily jsou známka dlouhodobého podtáčení motoru.[/quote




takže po ujeti cca 1200 km se to rosvitilo znova takže mě to nepomohlo ale takže je chytnutej ventil zjistil jsem to tak ze jsem vyměnil svíčky já tam měl původní mam najeto cca 36000 na původních svíčkach mě to neklepalo nejspíš už byly slabé proste to neslo při jízdě cítit nake škubáni a jak jsem dal nové tak se auto úplně roztřepalo a slyšel jsem jak mi klepe ventil takže to jde ke znamemu který mi to opraví takže dik za radu. jo ještě jedna věc nevíš když se to opraví jestli zhasne kontrolka sama nebo musím znova na diagnostiku?

Re: Porucha spalovania.

Napsal: pát dub 13, 2012 22:15
od lomngi
krupis píše:
saamm píše:krupis - Natankuj vysokooktanový benzin (98) a jezdi na vyšší otáčky. Sice ti to bude rvat srdce když pojedeš na 3 a +4500 ot ale karbon ti oloupe ze všech částí a nebo je druhá možnost. Naplánuj si dlouhou trasu tak 150-300 km po dálnici a trochu to pohoň ale na 4 a 130 km/h. Je to lacinší než platit v servisu. Zakarbonované ventily jsou známka dlouhodobého podtáčení motoru.[/quote




takže po ujeti cca 1200 km se to rosvitilo znova takže mě to nepomohlo ale takže je chytnutej ventil zjistil jsem to tak ze jsem vyměnil svíčky já tam měl původní mam najeto cca 36000 na původních svíčkach mě to neklepalo nejspíš už byly slabé proste to neslo při jízdě cítit nake škubáni a jak jsem dal nové tak se auto úplně roztřepalo a slyšel jsem jak mi klepe ventil takže to jde ke znamemu který mi to opraví takže dik za radu. jo ještě jedna věc nevíš když se to opraví jestli zhasne kontrolka sama nebo musím znova na diagnostiku?
Hydroštelový ventil po výmene sviečky začne klepať.??? Ja som mal ZLÝ ventil a neklepal a auto spalovalo na 3 valce... no ale nechám to ns známeho odborníka. Určite vie čo robí. Aj bez diagnostiky vie prečo svieti chek.

Re: Porucha spalovania.

Napsal: sob dub 14, 2012 07:51
od saamm
krupis - Nejsu servisák ale jen uživatel vozidla.
Ale uvádíš že 36 000 km a originál svíčky? Na druhé garančce se mění.
Kdy jsi měnil olej? Popřípadě jaký tam máš? Tyto motory jsou dosti citlivé na olej.
Teoreticky by to mělo po několika startech zhasnout. Ale kolik to je tak to nevím. U felicie se jakákoliv chyba ztratila po 60 bezchbných startech (odzkoušeno na erbegu).
Pokud máš vozidlo do 3let stáří, a dodržovals servisní prohlídky tak bych to dal na reklamaci. V případě že jsi šetřil a na garanční prohlídky jsi házel bobek ušetřil jsi nějakých 5-9 tisíc ale teď to dáš do opravy. Sice jsem pravidelně a poctivě doposud dělal gar.proh. tak mne střelilo těsnění pod hlavou a neplatil jem nic. (vše šlo na prodlouženou záruku ) Za 3 gar.prohlídky cca 9- tisíc jsem zaplatil, oprava stála 11800,- takže ještě jsem ušetřil.