Budoucí modely - Holden 2012 Volt > Volt baterie si otevře továrnu v Detroitu-(překlad v Googlu)
GM pravomoci nové lithium-iontový akumulátor rostlin jako další krok k výrobě Volt
By RON Hammerton
General Motors tento týden udělal další krok k výrobě svých plug-in hybridu Chevrolet Volt, když otevřela své lithium-iontový akumulátor montážní závod v Michiganu v předvečer autosalonu v Detroitu.
Ačkoli GM prohlašoval, že je první velké automobilky v USA zahájit do takového podniku, aktuální článků baterie - 200 EUR za jednotku - jsou dodávány v kompaktní od korejské společnosti LG Chem v Power Inc dceřiné společnosti ve městě Troy, Michigan, k balení, první do modulů a následně uzavřených obalech na rekonstruovaného závodu Brownstown v GM nový off-shoot, GM Subsystémy Výroba LLC.
T-formoval sady baterií, které sedí v rámci předávání tunelu a zadní sedadlo Volt jsou nastaveny na průtok v malém množství technických centru GM v Warren pro on-probíhající testování před prvním výrobních šarží odlepovat linky pro výrobu vozidel, pre-test v březnu.
Úplné výroba Volt na rekonstruované Detroit-Hamtramck rostlina začátek se očekává ve čtvrtém čtvrtletí roku 2011 jako model.
Tak-zvané "ranger-Extender" Volt, který měl svou premiéru v podobě konceptu na výstavě Detroitu v roce 2007, se očekává, že jít na prodej v Austrálii pod odznaky Holden někdy v roce 2012.
Vlevo: Chevrolet Volt. Níže: baterie Volt montáž.
GM strávil asi US700 milión ($ A763m) na celkem osm zařízení v Michiganu, protože rampy pro výrobu Volt, přičemž asi polovina této jít na hlavní montážního závodu v Detroitu-Hamtramck.
Více než 40 milionů dolarů ($ A43m) byly použity na po-spící Brownstown zařízení, vybavení na to po dobu pěti měsíců se speciální zařízení pro montáž a testování baterií balení.
GM říká, že tři hlavní oblasti, montáž byly dokončeny: bateriový modul pre-montáž, finální montáž a akumulátor hlavní linie.
Říká, že jeho Volt akumulátor je tvořen bateriových článků, které jsou sestavené do modulů z automatizovaných výrobních zařízení. Více moduly jsou spojeny do sady baterií na hlavní výrobní linky, kde jsou také testovány.
Volt baterie mohou být účtovány z PowerPointu, drží dostatečný výkon pro pohon Volt až 60 km. Jsou-li baterie vyčerpané, 1,4-litrový benzínový motor do kopy, vytváření energie na palubě rozšířit hovoří až o 500 km před autem je třeba plnit či dobíjet.
GM předseda představenstva a generální ředitel společnosti Ed Whitacre řekl vývoje elektrických vozidel, jako Chevy Volt bylo vytvoření celé nové odvětví v automobilovém průmyslu - " 'ekosystém' baterie vývojáři a recyklace, stavitelé domů a komerčních nabíjecí stanice, elektromotor a dodavatelé mnohem více ".
"Tyto společnosti a univerzity vytváření nových pracovních míst v Michiganu a po celých Spojených státech - zelená pracovní místa - a dělají, že při rozvoji nových technologií, zavedení nových výrobních kapacit a posílení Ameriky dlouho-období konkurenceschopnost," uvedl.