Stránka 5 z 8
Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika
Napsal: pon lis 02, 2009 08:29
od džordž
čau chlapi, mně by nevadilo ani kdyby to jelo za 7 litrů. Včera jsem koukal švagrový do focuse tdci a měla na komputru v káře dlouhodobej průměr 6,5 litru na sto. takže říkám, že je to všechno plus mínus to samý. Jsem si to auto nekoupil, abych jezdil za 4, což ostatně ani nejde /teď myslim všechny auta ne jen lacetti, a kdo říká, že jede za 4 v průměru, tak lže jak paroubek/, ale mám ho proto, že za ty prachy (310000,-- hotově) a s takovou výbavou bych lepší prostě nekoupil. Chtěl jsem větší kombi, naftu a hlavně nový. A zatím se mi to jeví jako dobrej tah, ještě se mi s tim nic nestalo, jede to líp a líp, ani žárovku jsem ještě neměnil. K vaším dotazům naftu jsem doteď tankoval jak to vyšlo, kde jsem projížděl, ale teď jsem zkusil vervu u benziny a zdá se mi fakt dobrá, tak asi budu chvíli tankovat tohle a uvidím co se bude dít s kárkou.
Tak huja hoj!!!!! ať nám to fičí
Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika
Napsal: pon lis 02, 2009 10:06
od PeS
džordž píše:čau chlapi, mně by nevadilo ani kdyby to jelo za 7 litrů. Včera jsem koukal švagrový do focuse tdci a měla na komputru v káře dlouhodobej průměr 6,5 litru na sto. takže říkám, že je to všechno plus mínus to samý. Jsem si to auto nekoupil, abych jezdil za 4, což ostatně ani nejde /teď myslim všechny auta ne jen lacetti, a kdo říká, že jede za 4 v průměru, tak lže jak paroubek/, ale mám ho proto, že za ty prachy (310000,-- hotově) a s takovou výbavou bych lepší prostě nekoupil. Chtěl jsem větší kombi, naftu a hlavně nový. A zatím se mi to jeví jako dobrej tah, ještě se mi s tim nic nestalo, jede to líp a líp, ani žárovku jsem ještě neměnil. K vaším dotazům naftu jsem doteď tankoval jak to vyšlo, kde jsem projížděl, ale teď jsem zkusil vervu u benziny a zdá se mi fakt dobrá, tak asi budu chvíli tankovat tohle a uvidím co se bude dít s kárkou.
Tak huja hoj!!!!! ať nám to fičí
Jo, já jednou, hloupej, tankoval Shell V-Power - a asi proto nemám rád Shell
(ani olej ). Už dlouhodobě tankuji Tesco naftu
(naposledy stála 23,90Kč) a přidávám do toho VIF aditivum - tedy až od posledního tankování. Uvidím, co to udělá. V testech to vyšlo jako vynikající přípravek
http://www.41.cz/vif/doc/test_aditiv.pdf. Takže až vyjezdím alespoň dve či tři nádrže, dám vědět. Píší, že by mělo snižovat i saze, tedy i menší zanesené filtru pevných částic.
Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika
Napsal: ned lis 08, 2009 16:41
od palikx
džordž píše: Jsem si to auto nekoupil, abych jezdil za 4, což ostatně ani nejde /teď myslim všechny auta ne jen lacetti, a kdo říká, že jede za 4 v průměru, tak lže jak paroubek
tohle me skutecne nas.... nesrovnavej lidi kteri umi jet s autem za 4 litry s tim zmr.... paroubkem. to jsi prehnal
ja ho nenavidim a jestli myslis ze LZU tak mi to prijd rict do oci.
ja zcela urcite dokazu jet s autem za 3,8 a dokonce jsem to dokazal i za 3,6 podle palubniho pc.ve skutecnosti to mohlo byt o cca 0,2 litru vic.takze velky pozor na to co pises
prjed a ja te svezu praha benesov a zpet a uvidis za kolik pojedu a jak pojedu.prumer po stare benesovske jsem mel 60 km/h coz neni vubec malo.
Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika
Napsal: ned lis 08, 2009 17:35
od Krtek
Ono se dá jezdit s nafťákem za 4-5 litrů celkem vpohodě. Jenom to nesmí bejt comonrail nebo PD. Stačí obyčejný TDčko nebo elektronický vstřikování jako má TDi. Ale GM takový motory asi nemá.
Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika
Napsal: pát lis 13, 2009 22:04
od PeS
3M3 píše:…Spotřeba klesla ze 7,89 na 6,68 a to jsou studené starty a jízda nyní většinou po městě a nehcávám prohřát motor nejsem z těch co vyletí se studeným motorem.
No, jsem zvědav taky, protože už jen to, že než mi ukázala ručička přesně polovinu nádrže, měl jsem najeto 570 km. Vypadá to, že s tím opravdu něco museli udělat. Tankovat plnou budu asi za týden a tak dám taky vědět. jinak
3M3 - to je dobrá spotřeba! Tohle by se mi taky líbilo
Uvidím, zatím to vypadá nadějně.
Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika
Napsal: ned lis 15, 2009 12:32
od PeS
Jo jo, 100 km/h po dálnicích je hřích. Já jezdím jednoduše. Tachometrově 140 - což je podle GPS 133-134 km/h a v německu to hudlám 160 tachometrově. Když už mám dvou litr, ať je to znát. Nemám rád jezdce typu "ecco rallye". A mimo jiné, sem tam, jednou za čas, provětrám ventily... Pro 3M3 - i tak si myslím, že průměrná spotřeba 2.0 dieselu by neměl být vyšší, než 7 litrů. Myslím tím průměr. Ostatně, uvidíme, kam se dostaneme s novým softwarem...
Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika
Napsal: ned pro 13, 2009 17:55
od Hanzy
Mrdka klepostrojova je to
To me spotreba klesla skoro o 2 litry jak jsem dal misto letnich 255 zimni 195
Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika
Napsal: ned pro 13, 2009 18:59
od PeS
3M3 píše:TAk jsem bral PHM,
, je jasný že sem tahal auto jen tak do obchodu , studený starty a krátký jízdy po městě, výsledek nepotěšil,
9,86 ale dlouhodobej průměr se drží někde furt tam kde byl, tajkže po uploadu , žádný veselo , uvidím , jak začnu jezdit co z toho bude, ale regenerace výfuku proběhla v solidním čase 10 minut proti původním 35 minutám, nějaká změna je.
Herdek ty moderní káry jsou na nic , začnu kupovat veterány.
to je úsměv tzv. křečovitý.
Ty jo, 3M3, to by mně asi mrsklo... Já mám 3 tankování za sebou se zimními pneumatikami a spotřeba ani jednou nevylezla nad 6,5 po uploadu software. Zítra jedu Rychnov - Ostrava - Rychnov a urcite bvudu tankovat, tak jsem zvědav, ale už teď to vypadá na spotřebu kolem 6,5 litrů. Protože mám najeto přes 610 km a rafička hladoměru ještě není úplně na polovině - něco malinko nad ní, takže počíkám, že spotřeba je "konstatní". Uvidím více po dalších tankováních, ale opravdu se to zklidnilo... viz
http://www.spritmonitor.de/en/detail/208885.html
A to, jak jsem psal, nejezdím "EKO Rally". Prostě jezdím normálně a svižně. Dost využívám tempomatu, tak 60 - 70 % jízdy. Jakmile je rovný úsek, vesnice...
Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika
Napsal: pon led 11, 2010 19:20
od Hanzy
Koukam ze v tom Olomouci asi profici dost velici!Jasne dej vedet ale nejdriv se poptat nebo nevim jak jsou na tom s vybavenim po povodnich jestli uz maji hlavne diagnostiky vsechny v provozu nebo co vim na CRUZE zatim porad jim nekdo opravuje ale chystam se tam v nejblizsich dnech tak se poptam jestli nezabudnu
Jinak i tak se ozvi jak budes prolitavat a dame
aspon kafco mno...
Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika
Napsal: pon led 18, 2010 18:45
od palikx
tak pro vsecky s 2,0 dieselem od chevroletu- opla
ptal jsem se cloveka co tyhle stroje dela aby mi rekl co vsecko se deje a jake jsou potize,a taky jsem zminil ze s tim nekdo jezdi za 11 litru
odpoved je jediny problem ktery se deje jsou tekouci vstriky-ukapavaji-coz odpovida tomu ze obcas to jede za 7 a obcas za 11.
takze uplne prvni co je potreba udelat je vyndat vstriky a zkontrolovat na unik a rozprach.
s nicim jinym se nesetkali ze by ten motor delal.spotreba na lacetti byva max do 7 podle zakazniku.
Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika
Napsal: pon led 18, 2010 19:57
od Serpico
...to zní Pavle jako konec " úsporných " diesel - ů v česku ?
Mějte se fajn
Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika
Napsal: pon led 18, 2010 21:35
od palikx
no proc myslis?
podle zakazniku nikdo nejezdi s vetsi spotrebou jak 7 litru u lacetti.tedy jezdi za mene a to znamena ze to neni tak strasny ale za 5l to nejede to je pravda.
jinak ceed umi jezdit v prumeru za cca 5,6 a pri likvidacnim stylu za 6,5.takze je to porad super.zname cloveka ktery ze ceedem jezdi za 4,8
takze to porad neni tak zle ale je pravda ze tyhle jeste nemely DPF.
vsecky diesely s DPF jsou jiz ze spotrebou asi o 0,5 l vys.
Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika
Napsal: úte led 19, 2010 11:49
od Serpico
...to Pavle nepřu se s tebou ale DPF přirovnám ke katalyzátorům u benzínu tedy průměrná cesta do práce cca 8 - 12 km a katalyzátor je nefunčkní - není zahřátý na provozní teplotu ( ta podle mých zkušeností nastává po 25 km ) a tedy vlastně všechny auta vezoucí své majitele do práce jedou bez katalyzátorů ...no a u DPF je to nejspíš obdobné cyklus pro vypálení nastává asi po delší době a u obou systému je zvýšená spotřeba u benzínu to navíc znamenalo snížení výkonu, u nafty je ale víc karcinogenních složek...vyhodnotil vůbec někdo nějak jejich účinnost a přínos reálně...
je to zvláštní ale v mládí mi voněl olovnatý benzín...
Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika
Napsal: úte led 19, 2010 15:00
od pekrtek
Jí bych řekl, že byl i "zdravější". Vrabci v Praze začali mizet až při používání bezolovnatého benzinu.
Re: LACETTI 2.0 CDTI a jeho specifika
Napsal: úte led 19, 2010 17:19
od Krtek
Já si taky občas rád vychutnam trabanta před sebou a myslim to vážně. Nejhorší jsou pro mně právě ty vysokotlaký nafťáky. Smrdí to něčim nakyslim a je to humus i když je ten krám 5 km daleko.
Mně by spíš zajímalo jestli někdo někdy spočítal co tyhle ekoterorismy přinesou. Já myslim že to je loby jak vybrat víc peněz a nic víc. Teoreticky nebejt DPF kraviny, žraly by dnešní nafťáky o 0,5l míň v průměru. Když to vynásobíme milionama aut, je to habakuk ušetřený nafty. Tu by nemusel nikdo vytěžit, převážet tankerem ani dalšim kamionem. Tim by se ušetřilo další hafo moc nafty a myslim že ve výsledku i emisí.