To peha: Jak jsem již několikrát psal. Je každého věc, jeslti jezdí na benzín či naftu, prostě to berte tak, že já nedám dopustit na naftu i po tom , co jsem sám vlastnil několik benziňáků. Vy máte zase blíž k benzínu, není na tom nic k nepochopení. Jen mi přijde, že někteří z Vás zapřísáhlích benziňáků je při prosazování svého názoru dosti agresívních. Vaše debaty o diesel slýchám hodně často od mladíků, kteří koupí 10let staré auto za kylo a začnou ze svých 85koní tvořit KN filtrem, laděným výfukem, přelepením štítku motoryzace na výšší a samolepky typu "No fear , M3 ,RS, STI,RS6 atd" vytvářet závoďák ze všech nejrychlejší. Přopadá mi to tak trochu léčení jakých si mindráků a prodlužování si čeho si. Každopádně a definitivně tvrdím , že dělat z auta sporák je totální kravina . Propan butan patří do sporáku a tečka . Tak a do mě hoši
..............
Jo a každopádně mi to jede líp jak třidvojka v benzínu, dnes jsem to porovnal vedle sebe na silnici.
Na třista metrech jsem mu nadělil půl auta .Na dálnici by to asi dopadlo jinak ,ale dnes jsem zvítězil JÁ
To mzprx: Vysvětli mi prosím , jak tedy naměřili krouťák na Captivě, když jak Ty tvrdíš se po cestě ke kolu stratí ? Myslím si že byl naměřen motorovou brzdou na kolech, nebo mi to snad nějak vyvrátíš (Věřím že ano )
? Já osobně jezdím v niších otáčkách a tudíž využívám Nm, nežli kW.Protože jsem vcelku vyrovnaný řidič a nepotřebuju točit motor do červeného, jelikož nemám rád zvuk zubních vrtaček a elektromotorů.
To Richard: Moc se omlouvám , že zde plkáme mimo téma ,ale počátek jak sis jistě přečetl měl s tématem hohně společného. Navíc dlouhé diskuze se o spotřebě asi nedají vést, tudíž jsme trochu odbočili a věřím že je tu spousta lidí i nezůčastněných diskuze, kteří se slušně baví, nemyslíš ?
I když to občas vypadá na slušnou bitku, vůbec bych se toho nebál, jsme od sebe daleko a já toho mám dost na treningu 4x až 5x týdně