Stránka 5 z 8

Re: eMKa Slovenska - jazdim za 1/2 :-)

Napsal: pát dub 24, 2009 07:23
od Blue Lanos
ppp píše:... a mechanici v dielni, tak tym len do ruk natento a tyzden nepustit k vode. Ale montovat lpg u nich by som si nenechal. Akurat maju lacne diely ak to beriete ako ND. Splynovac nieco cez 2tisicky, RJ tiez.
Kolega Lanosik co mal lanosa (tu z fora) ma teraz Roomster a bol tam spolu s Emkasom naraz v jeden den tak jemu pre istotu oskreli kusok laku na roomstri zrejme strajchli skrutkovacom pri kufri ale za Boha sa nechceli priznat kto to urobil, ked im to povedal. Potom z nich vypadlo, ze su nie si vedomi ale teda, ze mu daju zlavu na nieco, uz neviem kolko a naco... Tak, ked by neboli pochybili neboli by predsa pristupovalii na zlavu... :roll:

Este taka otazka, ked mate LPG parkujete v garazi co je napriklad v dome??? Viem o restrikciach, kde sa smie a kde nie ale napadla ma taka vec ak by v pripade uniku uslo LPG v garazi a to sa drzi pri zemi, a ked je v dalsej miestnosti plynovy kotol, ze ci by to neurobilo sarapatu ? :D

Re: eMKa Slovenska - jazdim za 1/2 :-)

Napsal: pát dub 24, 2009 07:28
od milosh
Co se LPG tyce, tak u nas v garazi kterou mame na sluzebni auta ale je to podzemni garaz krajskeho uradu je zakaz vjezdu vozidel s lpg a ty hlidaci to obchazej a kontrolujou, asi by to byl hodne velky pruser kdyby tam nekdo vjel a treba se ani nic nestalo :shock:

Re: eMKa Slovenska - jazdim za 1/2 :-)

Napsal: pát dub 24, 2009 07:48
od ppp
Ja taku garaz nemam aby som si musel robit tazku hlavu s lpg, ale treba si pamatat ze lpg je takmer ako voda. Teda stecie nadol kam moze. Ak je miesto dobre vetrane, moze ho vietor alebo prievan odfukat. Ak je v garazi vstup do kanalizacie, tak sa o zaplynovanie garaze bat nemusis, ono to stecie do kanalizacie :lol:. Ak to nema odtok, tak to ujde popod dvere ak nie su prahy o moc vyssie nez podlaha. Kotol neviem ci mas stacionarny alebo zavesny, ale ak zavesny tak sa v tom skor utopis nez by sa to zacalo tykat kotla.

Re: eMKa Slovenska - jazdim za 1/2 :-)

Napsal: pát dub 24, 2009 08:34
od Blue Lanos
Kotol je stacionarny teda je na zemi a obcas sa pouzije aj kotol na tuhe palivo a to uz asi nie je sranda... :x

Re: eMKa Slovenska - jazdim za 1/2 :-)

Napsal: pát dub 24, 2009 10:01
od ppp
netusim aku mas garaz, takze neviem posudit, rataj proste s tym ze tecie po zemi, takze ak je pod urovnou prahu a/alebo cesty tak radsej dorobit odvetravanie, mohol by stacit vetracik z pc (je bezkontaktny, takze nehrozi iskra) a malo zerie takze pri trvalej prevadzke by mal dokazat odvetrat celu podlahu, len ci to mas kam odvetravat, aby si to len neprehanal dokolecka :).

Re: eMKa Slovenska - jazdim za 1/2 :-)

Napsal: pát dub 24, 2009 12:09
od Blue Lanos
Praveze mame garaz, kde sa vchadza pod uroven cesty, teda plyn by sa nemal kam "podiet" :( No v mojom pripade asi jedine stat na dvore. Ale po 12r. by som mal parkovat vonku? :lol: To istooo -P

Re: eMKa Slovenska - jazdim za 1/2 :-)

Napsal: pát dub 24, 2009 20:56
od Vypravca
FoXo píše:
Vypravca píše:ja mam lovtec ale elektroniku deltagas. je to jedna kovova krabica vratane odpojovacov vstrekov. A plynostart neriesim, startujem stale na benzin.
A co sa tyka mnozstva LPG, ja mam 45L nadrz a tlacim do nej 44L, stale ta ista pumpa a stale ta ista pumparka.
Tankujes na Slovnaftke na Partizanskej ? :)
Na Partizanskej, ale nie na Slovnafte, ale vedla u Krutela tankujem flagu.

Re: eMKa Slovenska - jazdim za 1/2 :-)

Napsal: čtv srp 27, 2009 08:39
od Blue Lanos
Tak dnes som bol na prvej prehliadke a dostelovanie po 2000km.

Reklamoval som:
- nizke otacky na LPG okolo 650-700ot/min
- problematicke udrzanie motora v chode pri prepnuti z benzinu na LPG

Obe veci boli odstranene otacku su 900ot/min a prepnutie je pekne bez znamky zdochnutia. Uvidim ako to bude za "studeneho" motora ;)

Zatial spokojnost :PP:

Zhasnutie motora pri vykvaltovani nad 90km/h som radsej nereklamoval aby ich nenapadlo rozhodit filter box ako u emkasa :evil: Nejazdim na neutral pri tak vysokych rychlostiach pri LPG.

Re: eMKa Slovenska a Blue Lanos - jazdime za 1/2 :-)

Napsal: čtv srp 27, 2009 09:10
od ppp
A vies ako to "odstranili" ? Podla toho co viem, tak nizke otacky na volnobeh, skapinanie motora po prepnuti na lpg a skapinanie motora nad 90km/h (a/alebo este pri bocnom vetre) spolu suvisia a odstranenie prebehne cisto par tuknutiami na notebooku. Skapinanie a nizke otacky mozu byt kvoli nizko nastavenej predvolenej strednej hodnote tvorenia skrtaku (atuatorceka). A skapinanie po prepnuti este okrem toho suvisi aj s dlhou pauzou po prepnuti nez zacne lpg rj regulovat skrtak podla kyslikovej sondy. U mna na espere s nevyhrievanou jednodratovou lambdou to ide uplne bezproblemovo s 10s pauzou. S tou strednou hodnotou este musim polaborovat, uz som ju dvihol o viac nez 100% (povodne 60, pre espero by mala podla tabuliek byt vraj 60 alebo 65, lenze nikde nepisu s akym mixerom a kazdy dava iny (poniektori len rurky), hlavne aby sa vosiel) a asi nik nedava original taliansky lebo je drahy a o polskej kopii asi poniektori netusia alebo si myslie za na kuse osustruceneho plastu s kusom osustruzeneho kovu sa moze nieco pokazit len kvoli tomu ze je z polska :). Takze teraz som na strednej hodnote asi 130. Idealna pri bezvetri bola 120 ale v pohode by bola aj 160, nad nu by uz mohla byt pri vetre zlava prilis vysoka bohatost aj pri maximalne povolenej hranici uskrtenia skrtaku. Musim este vyskusat aj "plavajuci" stred, kedy si RJ sama urci vhodny stred, mozno to vtedy pri vetre sprava skapinat nebude. Volnobeh je fajn, pretoze je kopa usekov, kde sa da pouzit a ja nerad pouzivam kombinovanu jazdu, kedy sa kombinuje plynovy a brzdovy pedal :), ja mam radsej kludny rozbeh a vo vhodnu dobu vyradit a dobehnut k prekazke/ krizovatke/zakrute tak aby stacilo minimalne a mierne dobrzdit.

Re: eMKa Slovenska a Blue Lanos - jazdime za 1/2 :-)

Napsal: čtv srp 27, 2009 10:27
od Blue Lanos
Zrejme toto nebol tvrdy oriesik pre nich ale veru bal som sa co po*eru ineho :lol: Mam pocit ako keby zacal fucat LPG teraz o nieco skor ako tomu bolo doposial. Vtedy to bolo take ako keby tam bola vacsia pauza ked sa uz vypli vstreky a este nefucal plyn preto to prepinanie bolo take "kostrbatejsie" Teraz sa zda, ze je to hladsie no uvidime ako dlho... :roll:

Ja tiez chodim do krizovatky na neutrale ale nie zo 120km :lol: a od 90km na neutral v pohode. :)

Re: eMKa Slovenska a Blue Lanos - jazdime za 1/2 :-)

Napsal: čtv srp 27, 2009 12:05
od -peha-
Teda pardálové já sa nestačím čudovať-vyradovať rýchlosť a to kedy ste robili autoškolu :twisted: Počúvajte indiáni dajte si do auta ekonomer a budete sa čudovať čo vlastne robíte jo a mimochodom poznáte KERS :lol: tak to funguje podobne čiže zaradená rýchlosť a noha dole z plynu znamená úšporu (brzdy aj palivo) a to preto že motor má vetšiu spotrebu na volnobeh ako na brzdenie taže tomu hovorím umenie že vyradiť rýchlosť(môj učitel v autoškole ma po prvej hodine málem zabil keď som vyradil dolu z kopca) jo a v manuáli na prevádzku LPG je jednoznačne písané že rýchlosť nevyradovať a to aj pre to že motor si LPG nasává u vašich sistémou no a po dojazde na križovatku z uškrteným atuátorom sa potom nečudavať že nám to škube :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: eMKa Slovenska a Blue Lanos - jazdime za 1/2 :-)

Napsal: čtv srp 27, 2009 19:48
od Blue Lanos
Ja jazdim ekonomicky :D 1793km/143,7l plynu priemer 8litrov/100km LPG ;)

Re: eMKa Slovenska a Blue Lanos - jazdime za 1/2 :-)

Napsal: čtv srp 27, 2009 20:00
od -peha-
Dobrý len to že aj 2,0 má skoro rovnakú spotrebu mne osobne vychádza okolo 8,5 L takže vééélká spokojnosť :lol: :lol: :lol:

Re: eMKa Slovenska a Blue Lanos - jazdime za 1/2 :-)

Napsal: čtv srp 27, 2009 20:07
od Blue Lanos
Lenze my nemame sesquenc system :lol: Ale zase co by sme chteli... :D

Dalo by sa to znizit este nejak nastavenim RJ?

Re: eMKa Slovenska a Blue Lanos - jazdime za 1/2 :-)

Napsal: čtv srp 27, 2009 20:36
od -peha-
Ne nedá sa nič lebo to je známé že čím vetší motor tým menšia spotreba 1,5 pri 120 má otáčky 2700 a 2,0 má len 2100 takže tam je ten rozdiel v spotrebe proste silnejší motor hýbe s autom lahšie :lol: :lol: :lol: