Kapacitor
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- simone
- Příspěvky: 1795
- Registrován: ned kvě 22, 2005 13:27
- Bydliště: Drienovec okr.Košice okolie
- Kontaktovat uživatele:
aaa
Ja v aute kapacitor nemam a nič mi neblika . Osadene mam zosik 1x Blaupunkt GTA 600 na stredobass a výšky, 1x monoblok Denon 200W na sub , repro 1x sub Blaupunkt 600Tuba, 4x stredo bass 18cm, 2x JBL oval 1x radio s TV , DVD ,telefonom . Napajanie +pol priemer 9mm, minus 9mm čista meď.
Leganza strieborna metalíza CDX hifi JBL,Magnat,Blaupunkt , LPG,
maxi skuter Kymco Xciting 500
maxi skuter Kymco Xciting 500
- Reklama
Tu je márne už niečo písať.
Keď niekto nechce niečo pochopiť, tak to ani nepochopí !!!
Pochop už že kapacitor má využitie pri meničoch napájania
zosilňovača !!!
Keď niekto nechce niečo pochopiť, tak to ani nepochopí !!!
Pochop už že kapacitor má využitie pri meničoch napájania
zosilňovača !!!
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Re: aaa
Simone,to jsou nějaké divné míry. Já znám dráty 1.5,2.5,4,6,10,16,25,35,.......,ale 9? To neznám.simone píše:Ja v aute kapacitor nemam a nič mi neblika . Osadene mam zosik 1x Blaupunkt GTA 600 na stredobass a výšky, 1x monoblok Denon 200W na sub , repro 1x sub Blaupunkt 600Tuba, 4x stredo bass 18cm, 2x JBL oval 1x radio s TV , DVD ,telefonom . Napajanie +pol priemer 9mm, minus 9mm čista meď.
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
- Hanzy
- Příspěvky: 7197
- Registrován: ned led 21, 2007 13:16
- Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice
Re: aaa
Jsou ruzne i origo na audio ja mam myslim 8...Petr Soukup píše:Simone,to jsou nějaké divné míry. Já znám dráty 1.5,2.5,4,6,10,16,25,35,.......,ale 9? To neznám.simone píše:Ja v aute kapacitor nemam a nič mi neblika . Osadene mam zosik 1x Blaupunkt GTA 600 na stredobass a výšky, 1x monoblok Denon 200W na sub , repro 1x sub Blaupunkt 600Tuba, 4x stredo bass 18cm, 2x JBL oval 1x radio s TV , DVD ,telefonom . Napajanie +pol priemer 9mm, minus 9mm čista meď.
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
Re: aaa
Ale on pisal priemer, nie prierezPetr Soukup píše:Simone,to jsou nějaké divné míry. Já znám dráty 1.5,2.5,4,6,10,16,25,35,.......,ale 9? To neznám.simone píše:Ja v aute kapacitor nemam a nič mi neblika . Osadene mam zosik 1x Blaupunkt GTA 600 na stredobass a výšky, 1x monoblok Denon 200W na sub , repro 1x sub Blaupunkt 600Tuba, 4x stredo bass 18cm, 2x JBL oval 1x radio s TV , DVD ,telefonom . Napajanie +pol priemer 9mm, minus 9mm čista meď.
- simone
- Příspěvky: 1795
- Registrován: ned kvě 22, 2005 13:27
- Bydliště: Drienovec okr.Košice okolie
- Kontaktovat uživatele:
aa
ked už som sas stým natrápil poukrývať to pod koberec, rôzne dirky tak nec je to naveky preto ta hrubka. Nechcem zase vyberať sedačky a podobne
Leganza strieborna metalíza CDX hifi JBL,Magnat,Blaupunkt , LPG,
maxi skuter Kymco Xciting 500
maxi skuter Kymco Xciting 500
No jo,ale v autě je 12V a v zemi 400V. To je kua rozdíl. 4ím menší napětí,tím je větší ....... .ferino28 píše:Viem o kabloch 5C16 ktore su ulozene v zemi a su istene poistkami 100 A a to pri neporovnatelne inej dlzke ako v aute
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
Kede su tu rozne nazory o tom kapacitore, tak som trochu hladal ako to je s tymi autozosilnovacmi, no a vysledok? Niekedy kapacitor pomoze, niekedy nie. Je to sposobene tym, ze kvalitne autozosilnovace maju v sebe zabudovany zdroj ktory meni napatie 12V (co je v aute) na vacsie, koli napajaniu koncoveho stupna (kolega mi povedal, ze realne by sa dalo z tych 12V dostat max. nejakych 22 Watt na kanal). Tieto zdroje byvaju v zasade dva a to: regzlovany a neregulovany. Regulovaný produkuje rovnaký výkon bez ohľadu na to, či elektrický systém auta stíha dodávať dostatok energie. Zosilňovač tak vie dodať konštantnú energiu, aj keď vstupné napätie krátkodobo klesne pod 12 V. Ale na druhej strane mu uz nijak na vykone nepomoze vacsie U. Vykon zosilnovaca s neregulovanym zdrojom priamo zavisi od vstupneho napatia . V tomto pripade sa silno doporucuje ten kapacitor (umiestnuje sa co najblizsie k zosilnovacu tzn. max. 30 cm) alebo nieco podobne (napr. Accumatch). Takze dobry predajca odporuci zosilnovac s reg. zdrojom. Na to ci zos. ma reg. zdroj sa da prist z stitku (etikety) podla udaja o max. vystupnom vykone pri napati 12V a 14.4V. Ak je vykon rovnaky, tak sa pravdepodobne jedna o zariadenie s reg. zdrojom . Inak, tak ma napada, ze pri zosiku s reg. zdrojom nema ziaden vyzmam predimenzovavat napajacie vedenie, kedze mu to nijak na vykone nepomoze.
A este taka poznamocka. Franta tu pisal, ze k tomu kapacitoru dostal aj odpor. Teda ak sa nemylim, tak ten odpor by sa nemal nikde pajkovat, nieje to vybijaci odpor, ale ma sluzit iba na prve nabitie toho kondezatora aspon tak je to pri kapacitoroch od BS acoustic. Otazkou je aky ten odpor je, aku ma hodnotu a ci vydrzi ten nabijaci prud.
Ferino, asi takhle, pokud chceme ze zesilovače dostat slušný výkon, tak musí mít vždy měnič a abych pravdu řekl, nikdy jsem se nesetkal s měničem bez zpětné vazby. Osobně mě ani nenapadlo, že by někdo vůbec si dovolil osadit do zesilovače tak jednoduché měniče, když na zdroji v zesilovači záleží velmi ...
Ohledně dimenzování přívodních kabelů - vždycky raději více, než méně. Rozhodně bych používal pro dimenzování napájecích kabelů koeficient 1,5, tedy např. pokud si spočtu, že mi bude stačit kabel 10mm2, tak bych raději použil 16mm2.
Jak psal Simone, když už rozebíráš ten tapacírunk, tak tam dát pořádné kabely, nikdy nevíš, kdy se ti to bude hodit.
A ještě k těm 5C16 - katalog uvádí proudovou zatížitelnost 110A
Ohledně dimenzování přívodních kabelů - vždycky raději více, než méně. Rozhodně bych používal pro dimenzování napájecích kabelů koeficient 1,5, tedy např. pokud si spočtu, že mi bude stačit kabel 10mm2, tak bych raději použil 16mm2.
Jak psal Simone, když už rozebíráš ten tapacírunk, tak tam dát pořádné kabely, nikdy nevíš, kdy se ti to bude hodit.
A ještě k těm 5C16 - katalog uvádí proudovou zatížitelnost 110A
... nikdy v životě bych nechtěl hondu ...